InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Natuurgeneeswijze > Bescherm jezelf tegen een pandemie

Bescherm jezelf tegen een pandemie

Een pandemie is een wijd verspreide epidemie. De geneeskunde staat machteloos tegenover zulke ziekteuitbarstingen. De virussen zijn in de vanaf de tijd dat men antibiotica begon te gebruiken steeds vaker immuun voor synthetische antibiotica. Dat komt omdat de virussen meeontwikkelen. In feite heeft de medische wetenschap ongewild een soort superbacterie gecreëerd die het menselijk ras grotendeels kan uitroeien. Daarom is het verstandig om terug te grijpen op natuurlijke antibiotica en de kunstmatige antibiotica te af te schaffen, alleen zo ver willen de (medische) autoriteiten anno 2014 nog niet gaan.
Als er een pandemie is, is er een tekort aan ziekenhuisbedden. / Bron: U.S. Army photographer, Wikimedia Commons (Publiek domein)Als er een pandemie is, is er een tekort aan ziekenhuisbedden. / Bron: U.S. Army photographer, Wikimedia Commons (Publiek domein)

Inhoud:

Militairen hebben virussen in voorraad

Ten eerste is het goed om te beseffen dat een pandemie niet zomaar ontstaat. Alle grote militaire organisaties in deze wereld hebben biologische wapens in voorraad. Hieronder valt ook het Ebola-virus. Ja, het Ebola-virus is een wapen. Er is zelfs patent op aan gevraagd. Het excuus dat militaire organisaties gebruiken is dat men een middel moet vinden tegen biologische wapens. Het probleem met dit soort biologische wapenvoorraden is dat uiteindelijk de veiligheid niet goed genoeg in acht wordt genomen. Een virus kan per ongeluk ontsnappen uit een laboratorium, wat met de regelmaat van de klok gebeurt. Maar er kunnen ook artsen zijn die de beschikking hebben over een virus. Artsen zijn ook maar mensen; ze kunnen op een gegeven moment doorslaan. Sommige lezers die ouder dan 20 kunt je misschien wel het anthrax-verhaal herinneren dat na 11 september 2001 in de media kwam. De media stopten hierover te berichten zodra duidelijk was dat het een arts was uit een militair laboratorium die anthrax-brieven rondstuurde.

Bron: Michel Wolgemut, Wilhelm Pleydenwurff (Hartmann Schedel), Wikimedia Commons (Publiek domein)Bron: Michel Wolgemut, Wilhelm Pleydenwurff (Hartmann Schedel), Wikimedia Commons (Publiek domein)

Gevaarlijke wapens

Door het experimenteren met virussen ontstaan er vele gevaren. Zoals hierboven beschreven wordt, kunnen de wetenschappers zelf doorslaan. Sommige wetenschappers maken in 2014 grapjes over het feit dat de wereldbevolking deels moet worden uitgeroeid door een genetisch gemanipuleerd virus. Dat zijn geen leuke grapjes. Het geeft aan dat als je wetenschappers gevaarlijke wapens in handen geeft, men anders gaat denken. Dat kan maatschappelijk gevaar opleveren.

Ebola kan een pandemie worden. Op het moment van publiceren leiden er 5000 mensen onder het Ebola-virus.

Nee, geen vaccinaties

Virussen worden door de overheid meestal bestreden met vaccinaties. Maar die werken niet. Er is zonneklaar aangetoond dat vaccinaties over grote concentraties kwik en andere gifstoffen zoals virussen beschikken. Vaccinaties bieden geen garantie tot genezen en je kan er zelfs ziek van worden. Vaccinatieschade is een steeds terugkerend begrip; je kunt tegenwoordig speciale medische behandelingsprogramma´s ondergaan die vaccinatieschade oplossen. Vaccinaties hebben bewezen allerlei schade te kunnen veroorzaken zoals autisme, verlammingsverschijnselen en chronisch vermoeidheidssyndroom. Vaccinaties kunnen sowieso geen uitkomst bieden bij nieuwe virussen. Daarom is het niet verstandig om te vertrouwen op vaccinaties. Het is een stuk verstandiger om je immuunsysteem te versterken in plaats van te vertrouwen op vaccinaties.

Vaccinatie en angst

Vaccinatieprogramma´s zijn gebaseerd op angst. Angst is een grote drijfveer van menselijk handelen en de medische autoriteiten weten dat. Daarom doen veel mensen mee aan een vaccinatieprogramma, ondanks dat keer op keer blijkt dat mensen overlijden aan vaccinaties. Het meest dramatische voorbeeld daarvan is het shaken babysyndroom waarin artsen en overheden ouders de schuld geven van de dood van hun kind terwijl een vaccinatie de werkelijke reden is van de dood van het kind. Door vaccinatie kan het evenwichtssysteem worden aangetast waarna door grote hersenschade het kind overlijdt. Omdat het evenwicht is aangetast, is het kind vaak van te voren gevallen, wat door artsen onterecht wordt geduid als kindermishandeling door de ouders. In feite is er sprake van kindermishandeling door de artsen zelf, op instigatie van overheden en farmaceutische bedrijven.

Versterk je immuunsysteem

Wat artsen om onbekende redenen zelden zullen aanprijzen is het innemen van preventieve middelen die het immuunsysteem optimaliseren. Het immuunsysteem kan sterker worden gemaakt, zodat je nog gezonder wordt, ook al ben je al gezond. Je moet het zien als een soort groter en sterker maken van een vangnet. Zodra je wordt getroffen door een virus is de kans dat je opgevangen wordt door je immuunsysteem groter, vermits je het immuunsysteem extra hebt opgepept.

Voeding voor immuunsysteem

Voedsel is belangrijk om het immuunsysteem sterker te maken. Het is bekend dat allerlei zeevruchten slecht zijn voor het immuunsysteem. 70% van de mensen die zeevruchten eten krijgt een dag later last van verkoudheid, astma, allergische verschijnselen of meer ernstige aandoeningen. Dat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek, onder andere een rapport van een Canadese medische organisatie uit 1992. Daarom moet je zeevruchten mijden. Nu is het zo dat vis veel zware metalen bevat en vlees is ook al niet erg gezond door de medicijnresiduën en door het slechte voer wat de dieren te eten krijgen. Daarom is het beter om zowel vis als vlees tot een minimum beperken, wil je je immuunsysteem op peil houden. Noten, zaden, vruchten, groenten en zuivel, allemaal in biodynamische vorm, zijn het meest gezond.

Antibiotische voeding

Honing, de bladeren van Oost-indische kers en rammenas of zwarte radijs zijn natuurlijke antibiotica. Als je deze vaker eet, wordt het moeilijker voor virussen om ziekte te veroorzaken. Deze natuurlijke antibiotica zijn extra goed om te eten, bovenop het algemene advies van ´eet groente en fruit´. Of er nu een pandemie is of niet, het kan nooit kwaad om een sterker immuunsysteem te krijgen.

Veel van de informatie in dit artikel komt van Mike Adams, alias ´Health Ranger´. Het spreekt hem aan als deze informatie gedeeld wordt.Hij vindt het belangrijk als mensen in zelf-autoriteit beslissen wat goed is, in plaats van volgzaam te zijn naar (medische) overheden.

Er is honing en honing

Bedenk dat de industrie voedselsoorten steeds verder ontdoet van voedingswaarde. Neem honing als voorbeeld: alle supermarkthoning is gemaakt van suiker wat op geindustrialiseerde wijze is verwerkt tot een honingachtig product. Daarin zit geen antibiotica. Bijen en bloemen zijn er niet aan te pas gekomen, ondanks de poëtische woorden op het etiket vergezeld van lieflijke bloemen en insecten. Dat is een illusie kweken door marketingmensen. Marketeers zijn afgestudeerde psychologen; zij weten heel goed hoe je de menselijke geest kan bedotten. Je moet echt naar de natuurvoedingswinkel gaan om een originele honing te kopen die door bijen is gemaakt. Nog beter is het om een plaatselijke imker te bezoeken en zijn of haar honing te kopen.

Tabel natuurmiddelen die helpen bij een pandemie

In onderstaande tabel staan natuurgeneesmiddelen die goed zijn voor het immuunsysteem. Wie een goed immuunsysteem heeft maakt grotere kans om geen slachtoffer te worden van een pandemie.Sommige natuurmiddelen zijn voeding, andere kun je gebruiken als thee; hiervan kan je in feite zoveel innemen als je goed dunkt. De geneesplanten moet je alleen innemen volgens de voorschriften.

Toelichting tabel

  • De items die met een (*) gemarkeerd zijn, steken in gezondheid uit boven de andere.
  • Jiaogulan is een theesoort maar je kan de bladeren na gebruik voor thee opeten als groente, voor extra gezondheidsvoordeel.
  • Ginseng is niet echt een voedingssoort maar je kunt de druppels eigenlijk overal doorheen doen.
Gerelateerde artikelen
Waar komt ebola vandaanEbola is een zeldzaam virus dat bij mensen en apen een ernstige afwijking in het bloed veroorzaakt, hierdoor ontstaan ve…
Gezondheid: De ernst van het Ebola virusGezondheid: De ernst van het Ebola virusHoewel het Ebola-virus een zeldzame ziekte is, heeft het weer de kop op gestoken. Bij een kleine uitbraak gaat het veela…
Vaccinatie tegen baarmoederhalskankerVaccinatie tegen baarmoederhalskankerIn Nederland worden meisjes vanaf twaalf jaar ingeënt tegen baarmoederhalskanker. De vaccinatie bestaat uit 3 prikken. N…
Bronnen en referenties
  • http://www.biodefense.com/MP3/Pandemic-Preparedness-Episode-04.mp3
  • Zeevruchten leidt tot ziekten: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1336443/
  • http://www.naturalnews.com/046836_Ebola_outbreak_pandemic_preparedness_online_course.html
  • Groot Handboek Geneeskrachtige Planten, Geert Verhelst
  • Foto´s: publiek domein
  • Afbeelding bron 1: U.S. Army photographer, Wikimedia Commons (Publiek domein)
  • Afbeelding bron 2: Michel Wolgemut, Wilhelm Pleydenwurff (Hartmann Schedel), Wikimedia Commons (Publiek domein)

Reageer op het artikel "Bescherm jezelf tegen een pandemie"

Infoteur: Tom008
Laatste update: 06-07-2015
Subrubriek: Natuurgeneeswijze
Medische informatie…
Schrijf mee!