InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Leuke ideeën voor een erotisch vrijgezellenfeest

Leuke ideeën voor een erotisch vrijgezellenfeest

Je moet een vrijgezellenfeest organiseren. Je wilt wel iets leuks en doen om het vrijgezellenfeest een erotische lading te geven, maar het moet wel leuk blijven. Dus wat kan je organiseren wat de vrijgezel, de groep en de toekomstig partner leuk gaat vinden. Geen strippers of hoeren, maar hier volgen leuke erotische activiteiten voor een vrijgezellen feest.

Naaktschilders of boetseren

Zorg voor een naaktmodel van het andere geslacht en laat iedereen schilderen. Of het nu expressionistisch of realistisch is, iedereen heeft een leuke tijd en als resultaat een ‘kunstwerk, om aan de muur te hangen. Hetzelfde kan ook gedaan worden met het kleien van een beeld. Later kan dit beeld afgebakken worden en als cadeau aan de vrijgezel of het echtpaar worden gegeven.
Het vinden van een naaktmodel hiervoor zal misschien even tijd kosten. Op een site als www.artmodels.be zijn naaktmodellen te benaderen.

Workshop Dildo’s Maken

Je kunt voor een vrijgezellenfeest ook een workshop boeken waarbij iedereen zijn eigen dildo of anaalplug maakt. Hoe de vorm wordt, bepaal jezelf, omdat iedereen eerst zijn eigen dildo kleit. Lekker sociaal en creatief bezig dus. Van de gekleide vorm maak je een mal en als laatste giet je zelf de siliconen in de kleur die jij wilt. In 3 uur heeft iedereen zijn eigen dildo of anaalplug gemaakt. Een vrijgezellenfeest om van na te genieten dus.

Workshop dildo’s of anaalpluggen maken is hier te boeken: Workshop Dildo's maken

Workshop aftrekken

Om de vrijgezel een goede start te geven in het huwelijk kun je ook een workshop aftrekken boeken. Leer de kleine kneepjes van dit vak door een echte sekscoach. Welke technieken kan je allemaal toepassen, wat vindt een man lekker en leer hoe je een man goed kan bevredigen.

Workshops aftrekken worden gegeven bij de vrouwvriendelijke seksshop: Mailfemale

Rondleiding over de wallen

Naar de hoeren gaan, is niet zo’n goed idee voor een vrijgezellenfeest, maar om toch een peeskamertje te bezoeken kan je ook een rondleiding over de wallen doen. Ontdek de Rosse buurt in al zijn pracht. Hoor wat de dames van plezier uit de Rosse Buurt zo de hele dag doen en laat je alles vertellen over hun werkzaamheden, hun pooiers en de regels. Er zijn verschillende organisaties die dit organiseren, Google helpt ze je te vinden.

Erotisch dineren

Op elk vrijgezellenfeest moet ook gegeten worden. Wat dacht je ervan om dit op een erotische manier te doen. Laat je bedienen door bunny’s of playboys. Eet gerechten met een erotische uitstraling. Vaak zijn er ook nog extra shows of entertainment bij te boeken, dus kun je het zo gek maken als je wilt.

Workshop Paaldansen

In bijna elke stad zijn er wel workshop paaldansen te volgen. Leer hoe je om de paal moet zwaaien en erotisch moet bewegen. Denk er niet te licht over, want paaldansen kost veel energie en kracht. Andere erotische dans workshops zijn: lapdance en buikdansen. Ook hier helpt Google je de juiste organisatie te vinden.
© 2012 - 2017 Forbiddenworld, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Leuke en bijzondere workshops in NederlandLeuke en bijzondere workshops in NederlandServies beschilderen, digeridoo spelen, wijn maken of graffiti spuiten; dit zijn slechts een aantal voorbeelden van ding…
Hoe organiseert u een vrijgezellenfeest?Hoe organiseert u een vrijgezellenfeest?Allereerst gefeliciteerd, u organiseert immers geen vrijgezellenfeest als niemand van uw vrienden of familieleden gaat t…
Erotiek en etenErotiek en etenIn dit artikel bespreek ik hoe erotisch eten wel kan zijn. Een etentje hoeft niet altijd romantisch te zijn maar kan ook…

Reageer op het artikel "Leuke ideeën voor een erotisch vrijgezellenfeest"

Infoteur: Forbiddenworld
Gepubliceerd: 20-08-2012
Subrubriek: Seksualiteit
Medische informatie…
Schrijf mee!