InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Ziekten > De werkelijke oorzaak van AIDS
mijn kijk op

De werkelijke oorzaak van AIDS

De werkelijke oorzaak van AIDS Wanneer bij jou de diagnose wordt gesteld dat je HIV hebt is dat een zware dobber. In principe zou je moeten voorkomen dat je deze medicijnen moet slikken. Het is namelijk mogelijk om met natuurlijke middelen het immuunsysteem een boost te geven zodat het HIV-virus nooit kan ontwikkelen naar het AIDS-stadium. Om dit te bereiken dien je een aantal zaken na te laten en een ander scala aan handelingen aan te leren. Let op: in dit artikel wordt HIV niet beschouwd als virusziekte, en dat wijkt af van het algemeen aanvaarde denkbeeld over HIV.

Inhoud:

Het HIV-virus, bestaat het wel?

HIV-besmetting is een verschrikkelijke diagnose. Toch is er veel voor te zeggen dat het HIV-virus niet bestaat. Zolang nog niemand het HIV-virus heeft gefotografeerd moeten we eigenlijk spreken van een HIV-hypothese; het is niet bewezen dat HIV door een virus wordt veroorzaakt. Dat zegt tenminste een groeiende groep wetenschappers. Het valt echter niet mee om de HIV-hypothese te verwerpen. Het wordt namelijk op universiteiten aangeleerd om het HIV-virus als vaststaand feit te accepteren. Wie als student durft om aan het bestaan van het HIV-virus te twijfelen, krijgt een onvoldoende.

Medicijn met dodelijke bijwerking

Het medicijn wat wordt voorgeschreven bij AIDS heeft als bijwerking de dood. Het is daarom niet vreemd om te veronderstellen dat mensen bij wie het hebben van HIV is uitgemond in de ziekte AIDS, aan AZT zijn overleden en niet aan het zogenaamde HIV-virus. Zijn er bewijzen voor deze stelling? Ja, er zijn bewijzen en aanwijzingen. Ten eerste hebben mensen in Afrika geen beschikking over het dodelijke medicijn AZT. In Afrika zijn er veel HIV-gevallen. In de praktijk blijkt dat Afrikanen zelden overlijden aan HIV. Dat duidt erop dat het niet behandelen met AZT de levenskans enorm vergroot.

AIDS = sterk verzwakt immuunsysteem

Voor wie het nog niet begreep: in dit artikel wordt een totaal andere visie ten aanzien van HIV en AIDS gehanteerd dan de meeste artsen en patiënten doen. AIDS is in tegenstelling tot andere ziekten geen ziekte op zich; het is een verzameling van ziekten. Deze ziekten hebben allemaal te maken met een totaal verzwakt immuunsysteem. Veel artsen, onderzoekers en afgestudeerde AIDS-specialisten hebben de visie dat het AIDS-virus helemaal niet bestaat. In ieder geval is het HIV- of AIDS-virus het enige virus wat nog nooit is gefotografeerd. Dat zou je aan het denken moeten zetten.

Waarom sterft in Nederland bijna niemand aan AIDS?

Er sterven in Nederland vrijwel geen mensen meer aan AIDS. Hoe komt dat? Het reguliere artsengilde pronkt met het gegeven dat de kennis ten aanzien van de behandeling van AIDS is verbeterd. Wat houdt deze verbetering in? De belangrijkste verbetering is dat het dodelijke medicijn minder vaak wordt voorgeschreven en als het wordt voorgeschreven gebeurt dat in veel kleinere dosis. Men is er blijkbaar achter gekomen dat er te veel mensen dood gingen aan AZT.

Wordt AIDS door een virus veroorzaakt?

HIV tast het immuunsysteem aan; daaraan bestaat lgeen twijfel. De grote twijfel is: wordt het door een virus veroorzaakt? Onderzoekers die ervan uitgaan dat het HIV-virus niet bestaat zeggen: HIV is een lifestyle ziekte. We weten dat AIDS relatief veel onder homoseksuele mannen, vrouwen die van anale seks houden en drugsgebruikers plaats vindt. Kan een ongezonde levensstijl de oorzaak zijn van HIV? Van druggebruikers die elkaars naalden delen en daarmee volgens reguliere artsen het HIV-virus verspreiden, weten we dat ze beslist een ongezonde leefstijl hanteren. Heroïnespuiters zijn over het algemeen niet bepaald mensen die graag groente en fruit op tafel zetten. Voor deze categorie geldt overduidelijk dat de werkelijke oorzaak van AIDS heel goed gevonden kan worden door het als leefstijlziekte te benaderen. Maar hoe zit het met de andere twee groepen.

50% van Homo´s heeft anale seks

Er zijn homo´s die van anale seks houden. Sommige homo´s schatten dat ongeveer 50% van de homo´s van anale seks houden. Een bekend feit in de homoscene is dat alle mensen die in de jaren 80 en 90 gestorven zijn aan AIDS van anale seks hielden. Homo´s die daar niet van houden leven nog. Vraag het maar eens aan een oudere homo, tenminste als je een goede verstandhouding met hem hebt en daarover kunt praten. Inmiddels is het ook een zonneklaar feit dat als sperma tijdens orale seks wordt doorgeslikt, dit nooit kan leiden tot een HIV-besmetting. Dat in tegenstelling tot wat vele artsen en patiënten denken.

Anale seks is slecht voor het lichaam

Anale seks is een aanslag voor de dikke darm. Het immuunsysteem heeft veel moeite met de schade te herstellen. Wanneer vaak anale seks plaats vindt, dan kan het immuunsysteem daardoor verzwakken. Dat is een belangrijke reden om ernstig ziek te worden. In de homoscene is anale sex niet het enige wat tot een verzwakt immuunsysteem kan leiden. Er is namelijk een grote groep mensen die veel uitgaan, soms wel drie avonden en nachten in de week. De combinatie van alcohol en designer drugs als MDMA, XTC , GHB, poppers en de sterker geworden joints zijn een aanslag op het immuunsysteem, niet in het minst omdat een intensief uitgaansleven gepaard gaat met een tekort aan slaap. Daarnaast is het voor sommige groepen homo´s gebruikelijk om meerdere seksuele contacten te hebben. Bij elk contact worden er allerlei lichaamsvloeistoffen overgedragen wat het lichaam allemaal moet verwerken. Dat is een extra aanslag op het immuunsysteem.

Seks en drugs

Verder is het in sommige groepen homo´s gebruikelijk om de seksuele belevenissen begeleid te laten gaan van allerlei partydrugs zoals poppers, XTC en cocaïne. Dat zijn stuk voor stuk aanslagen op het immuunsysteem. Al deze immuunsysteemverwoestende handelingen samen leiden tot de diagnose HIV-besmetting, zo stelt een grote groep wetenschappers. Er komt helemaal geen virus aan te pas.

Hoe voorkom je een HIV-diagnose?

Wat moet je nalaten als je een HIV-diagnose hebt of wilt voorkomen?
  • Anale seks is het belangrijkste om af te zweren.
  • Alle soorten drugs moet je laten staan.
  • Uitgaan in nachtclubs, grote feesten: tot een minimum beperken.
  • Goed en gezond eten is belangrijk!

HIV-negatief worden

Het hebben van een HIV-diagnose is niet iets waar je even snel vanaf komt. Je hebt er waarschijnlijk jaren over gedaan om zover te komen. Er zijn daarom extra maatregelen nodig het immuunsysteem in zijn volle glorie te doen herstellen. Hiervoor komt een aantal middelen in aanmerking. Soms blijkt dat mensen die HIV-positief waren weer HIV-negatief worden. Vreemd genoeg negeren artsen deze gevallen. Men denkt dat de eerste constatering van HIV-positiviteit fout was. Maar dat kan eigenlijk niet want de testen worden zeer gedegen gedaan. Als artsen gaan twijfelen aan hun eigen kunnen is er iets vreemd aan de hand. We moeten daarom de mensen die van HIV-positief naar HIV-negatief veranderen scherp onderzoeken; dat vergroot de kans op een algehele geaccepteerde genezingsmethode van HIV en AIDS. Van onderstaande middelen is wetenschappelijk bewezen dat het immunsysteemversterkend werkt. HIV-negatief worden is echter niet aan iedereen voorbehouden; het is geen garantie dat als je onderstaande geneesplanten gebruikt je HIV-negatief wordt.
Gerelateerde artikelen
AIDS: Acquired Immune Deficiency SyndromeAIDS: Acquired Immune Deficiency SyndromeAids staat voor 'Acquired Immune Deficiency Syndrome'. In het Nederlands betekent het Immuun- deficiëntie Syndroom. Door…
Poppers, wat zijn dat?Poppers, wat zijn dat?Poppers zijn kleine flesjes gevuld met een heldere vloeistof. Door deze vloeistof via de neus op te snuiven ontstaat er…
AIDS en het hiv-virusAIDS en het hiv-virusAIDS, een ziekte die ontstaat door het HIV-virus. Een virus dat niet te bestrijden is. Men doet nog dagelijks volop onde…
Joods medische ethiek: HIV en AIDS (ernstige SOA's)Joods medische ethiek: HIV en AIDS (ernstige SOA's)HIV en AIDS komen in de orthodoxe Joodse wereld nauwelijks voor. Dit heeft uiteraard alles te maken met de manier waarop…
Poppers, wat zijn het en wat doet het?Poppers zijn de laatste jaren enorm populair geworden. Vooral in de homogemeenschap is het populair, maar ook buiten die…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Alisea 30, Pixabay
  • Documentaire: hiv=aids, fact or fraud?
  • Documentaire: aids, deconstruction of a myth,
  • http://www.aras.ab.ca/azt-cancer.html
  • Foto´s: wikimedia commons

Reageer op het artikel "De werkelijke oorzaak van AIDS"

Infoteur: Tom008
Gepubliceerd: 07-11-2013
Subrubriek: Ziekten
Mijn kijk op…
Schrijf mee!