InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Zwangerschap > Negenmaandenbeurs: 21 - 25 februari 2018

Negenmaandenbeurs: 21 - 25 februari 2018

Negenmaandenbeurs: 21 - 25 februari 2018 De Negenmaandenbeurs is de beurs voor zwangere vrouwen en voor ouders van baby's. De Negenmaandenbeurs wordt ieder jaar eind februari georganiseerd in de Amsterdam RAI. Tijdens de Negenmaandenbeurs presenteren tal van exposanten de laatste trends op het gebied van zwangerschap en pasgeborenen. We hebben alle informatie over de Negenmaandenbeurs 2018 voor je op een rij gezet zoals de locatie, het adres, de openingstijden, de bereikbaarheid, de kaartverkoop en tips voor kortingen op je kaartjes. Bezoekers kunnen met een toegangskaart ook gratis de Huishoudbeurs bezoeken die deels tegelijkertijd plaatsvindt in de RAI.

Negenmaandenbeurs 2018

Tijdens de Negenmaandenbeurs presenteren vele exposanten alles op het gebied van zwangerschap en baby’s. Voorbeelden hiervan zijn zwangerschapsmode, babykleding, babykamers, modeshows, babytrends, babyproducten, enzovoorts. Tot de exposanten behoren alle bekende baby- en kinderbedrijven uit Nederland en buitenland. De Negenmaandenbeurs wordt vooral bezocht door zwangeren en gezinnen met baby’s. Uiteraard is de beurs speciaal ingericht om te bezoeken samen met kinderen, zelfs met baby’s. Er zijn voedingsruimtes, verschoningsruimtes, kolfruimtes en zelfs kinderopvang. In 2018 vindt de beurs plaats van woensdag 21 tot en met zondag 25 februari.

Adres en contactgegevens

De Negenmaandenbeurs vindt elk jaar plaats in de RAI te Amsterdam. De adres- en contactgegevens zijn als onderstaand:
  • Locatie: Amsterdam RAI - Hal 8 en 9
  • Adres en postcode: Europaplein 22, 1078 GZ Amsterdam
  • Telefoonnummer: 020-5491333

Openingstijden

De openingstijden van de Negenmaandenbeurs in 2018 zijn:
  • Woensdag 21 februari: 11 - 18 uur
  • Donderdag 22 februari: 11 – 22 uur
  • Vrijdag 23 februari: 11 – 22 uur
  • Zaterdag 24 februari: 11 - 18 uur
  • Zondag 25 februari: 11 - 18 uur

Kaartverkoop 2018

Kaartjes voor de Negenmaandenbeurs kosten aan de deur € 19,50. Wie echter online een kaartje koopt betaalt slechts € 17,50. Tijdens de voorverkoop is dit nog wat voordeliger, dan kosten de kaarten € 15,95. Wie na 17 uur ’s avonds de beurs bezoekt (donderdag 22 of vrijdag 23 februari) betaalt € 11,50. Voor kinderen tot en met 4 jaar hoeft geen entree te worden betaald, een toegangsticket voor kinderen van 5 tot en met 12 jaar kost € 5,50. Als je eens lekker luxe wilt worden verwend en wilt genieten van diverse privileges is het VIP arrangement ter waarde van € 49,- aan aanrader.

Kortingen

Online zijn verschillende websites gespecialiseerd in het aanbieden van kortingsbonnen, waaronder bijvoorbeeld extra korting op entreekaarten voor de Negenmaandenbeurs. De Negenmaandenbeurs verkoopt ieder jaar tijdelijk kortingskaarten waarmee je voor slechts € 19,50 toegang krijgt met twee personen.

Kaarten te combineren met de Huishoudbeurs

Een kaartje voor de Negenmaandenbeurs mag ook worden gebruikt voor de Huishoudbeurs die dan gelijktijdig in de RAI plaatsvindt. De Huishoudbeurs vindt plaats van 17 tot en met 25 februari 2018. Overigens moet de toegang voor de Negenmaandenbeurs op één en dezelfde dag worden gecombineerd met een bezoek aan de Huishoudbeurs. Het is niet toegestaan om met hetzelfde toegangsticket op een andere dag terug te komen voor een bezoek aan de Huishoudbeurs.

Bereikbaarheid Negenmaandenbeurs

De Amsterdam RAI is zowel met de auto als met het openbaar vervoer te bereiken.

Negenmaandenbeurs

Auto en parkeren

Met de auto is de RAI het beste te benaderen via de snelweg A10 (afslag S109). Eenmaal bij de RAI kan worden geparkeerd in één van de parkeergarages aldaar. Via pendelbussen zijn ook enkele verder weg gelegen parkeerterreinen met de RAI verbonden. Deze parkeerterreinen kosten per dag 16,5 euro en zijn daarmee enkele euro’s voordeliger dan de parkeergarages die per dag 20 euro kosten.

Openbaar vervoer

De beurs zelf adviseert bezoekers met de trein of met een andere vorm van openbaar vervoer te komen. In de directe nabijheid van de RAI liggen het treinstation Amsterdam RAI en de tramhaltes, metrohaltes en bushaltes Europaplein en Scheldeplein. De beste opties zijn de metrolijnen 50 en 51, tramlijn 4 en buslijnen 62 en 65.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Negenmaandenbeurs 2020: kaarten, korting en openingstijdenNegenmaandenbeurs 2020: kaarten, korting en openingstijdenDe Negenmaandenbeurs wordt in 2020 gehouden van 26 februari tot en met 1 maart. De beurs van 2020 is de 35ste editie. De…
Huishoudbeurs 2020: korting, kaarten, openingstijden, dataHuishoudbeurs 2020: korting, kaarten, openingstijden, dataIn 2020 wordt het grootste vrouwenevenement van Nederland gehouden van 22 februari tot en met 1 maart. De Huishoudbeurs…
Bronnen en referenties
  • www.negenmaandenbeurs.nl

Reageer op het artikel "Negenmaandenbeurs: 21 - 25 februari 2018"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 16-01-2018
Subrubriek: Zwangerschap
Special: Grote evenementen
Medische informatie…
Schrijf mee!