InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Dieet: snel 5 kilo afvallen in 1 week

Dieet: snel 5 kilo afvallen in 1 week

Dieet: snel 5 kilo afvallen in 1 week Wil je in één week 5 kilo afvallen? Dat is absoluut mogelijk. Een dieet volgen kan lastig zijn en is natuurlijk niet leuk. Maar als je volgens het schema uit dit artikel eet, zal je het prima volhouden en binnen één week 5 kilo kwijtraken.

Basis van het dieet

Dit dieet heb ik samengesteld op basis van mijn eigen ervaringen. Vele verschillende diëten heb ik gevolgd. Altijd met een ongewenst jojo-effect. Uiteindelijk heb ik zelf een dieet samengesteld, waarbij ik o.a. gebruik heb gemaakt van verschillende elementen uit de bekende diëten. Zo is het dieet ontstaan. Zelf moest ik méér dan 5 kilo afvallen (zie bron onderaan voor info). Velen willen tot 5 kilo kwijtraken in een zo kort mogelijke periode. Daar is dít artikel voor geschreven met elementen uit het 14 dagen dieet. Met het dieet uit dit artikel, kun je binnen één week 5 kilo afvallen.

  • Dit dieet mag je echter niet langer volhouden dan 1 week. Als je dit dieet langer volgt, wordt het Jojo-effect níet voorkomen en kom je voedingsstoffen te kort.

Zie de reacties onderaan dit artikel van de vele mensen die met resultaat dit dieet hebben gevolgd en begin maandag zelf ook.

Belangrijk
Raadpleeg de huisarts voor je aan een dieet begint.

In één week 5 kilo afvallen

MAANDAG
Ontbijt
  • 2 eieren (gekookt, roerei of gebakken zonder boter)
  • thee zonder suiker / koffie zonder suiker of melk
Lunch
  • 2 eieren
  • tomaten (zoveel als je wilt)
Avond
  • 2 eieren
  • gemengde salade
  • Optioneel: Type 1 groenten max 150 gram

DINSDAG
Ontbijt
  • 2 eieren
Lunch
  • 2 eieren
  • komkommer (zoveel als je wilt)
  • Opkikker
  • thee zonder suiker
Avond
  • Steak
  • komkommer & tomaten
  • salade

WOENSDAG
Ontbijt
  • 2 eieren
Lunch
  • 2 eieren
  • komkommer
  • Opkikker
  • thee zonder suiker
Avond
  • Steak
  • komkommer-tomaten
  • salade

DONDERDAG
Ontbijt
  • 2 eieren
Lunch
  • 2 eieren
  • komkommer
  • Opkikker
  • thee zonder suiker
Avond
  • 2 eieren
  • schaaltje magere yoghurt
  • Optioneel: Type 1 groenten max 150 gram

VRIJDAG
Ontbijt
  • 2 eieren
Lunch
  • 3 eieren
  • komkommer
  • Opkikker
  • thee zonder suiker
Avond
  • Vis (witte vissoorten)
  • salade
  • komkommer
  • Optioneel: Type 1 groenten max 150 gram

ZATERDAG
Ontbijt
  • 2 eieren
Lunch
  • 2 eieren
  • komkommer
  • Opkikker
  • thee zonder suiker
Avond
  • Steak
  • komkommer & tomaten

ZONDAG
Ontbijt
  • 2 eieren
Lunch
  • 3 eieren
  • komkommer
  • Opkikker
  • thee zonder suiker
Avond
  • Vis (Witte vissoorten)
  • gemengde salade
  • komkommer
  • tomaten

Type 1 groenten

  • Alle soorten Sla aangemaakt met een beetje Olie Azijn en Kruiden
  • Andijvie, Augurken (best op Azijn), Asperges
  • Bieslook, Bindsla, Broccoli, Bloemkool
  • Champignons, Chinese kool, Courgette
  • Komkommer, Kropsla, Krulsla
  • Paprika, Peterselie
  • Rabarber, Radicchio, Radijs, Rettich
  • Savooi Kool, Selderij, Snijboontjes, Sojascheuten, Spinazie
  • Tuinkers, Tomaten
  • Veldsla, Venkel
  • Waterkers, Witlof, Witte Kool
  • Zuurkool en Zuring

Andere producten

Wil je zelf andere producten toevoegen, die niet in dit artikel staan vermeld? Zoek online in de calorie-overzichten naar het product en zie hoeveel koolhydraten en vetten er in zitten. Dit is een koolhydraat- en vetarm dieet. Als er te veel koolhydraten of vetten in zitten, past het niet in dit dieet. Ieder dieet kan je aanpassen aan persoonlijke behoefte. Dit kan het resultaat echter negatief beïnvloeden.

Tussendoortjes

Met dit dieet hoef je geen honger gevoel te hebben. Komkommer, augurk, Maggi opkikker etc.

Succes!

VRAGEN

Natuurlijk kunnen er vragen zijn naar aanleiding van dit artikel. 99% van de vragen, is reeds beantwoord in de reacties.
Lees de reacties rustig door voor aanvullende informatie en voor ervaringen en tips van anderen.
Lust je iets niet, dat in het dieet is opgenomen? Zoek online in het calorie-overzicht naar andere producten met ongeveer dezelfde waarden. Voorbeeld: Eet je geen vis? Neem dan een stukje vlees of kip. Al zijn de vetten van de vis wel van belang. Je zou ook een visolie-tablet als aanvulling kunnen nemen.

Dit dieet is gebaseerd op persoonlijke ervaringen. De infoteur is een diëtist noch specialist.

Reactie van KRISTEL, bezoeker van deze website:
"Wat me opvalt aan de negatieve reacties op dit dieet, is dat er allemaal zaken genoemd worden die al eerder in onderstaande reacties aan bod zijn gekomen. Men reageert dus impulsief vanuit zijn eigen emotie en kennis, zonder de moeite te nemen te kijken of het betreffende al is genoemd.

Want hoe vaak ik de vraag of opmerking over teveel eieren 'dat is toch niet goed', al niet tegen ben gekomen. Natuurlijk is het niet wenselijk dit in je dagelijkse eetpatroon in te passen, maar het is een dieet voor maximaal 1 week en dan kan je lichaam deze eenzijdigheid aan voedingsstoffen best aan. Daarnaast nemen sommige mensen aan dat een stuk fruit tussendoor wel kan. Nee, dat kan natuurlijk niet! Je lichaam is bezig zijn eigen glucosevoorraad en vet aan te spreken, wat tot gewichtsafname leidt. Eet jij dan een suikerrijke appel, hoeft je lichaam niet meer zijn eigen voorraad aan te spreken en val je dus niet meer af.

Daarnaast verhogen eieren je cholesterol NIET, omdat je lichaamseigen cholesterol uit een heel andere samenstelling bestaat dan het cholesterol in eieren. Dat is een paar jaar geleden uit wetenschappelijk onderzoek naar voren gekomen, maar de mensen blijven hangen in hun oude kennis en het advies van het voedingscentrum welke al jaren geleden had moeten worden bijgesteld. Want zoveel koolhydraten als de schijf van vijf aanbiedt, slaat nergens op!

Verder wilde ik nog toevoegen dat je wel degelijk vet verliest tijdens dit dieet. Normaal gesproken haalt je lichaam tijdens een dieet zijn tekort aan voedingsstoffen, en dus ook eiwitten, uit o.a. je spieren. Dat houdt in dat je spiermassa na een dieet dermate is geslonken dat je gemiddelde energieverbranding per dag omlaag is gegaan, wat tot resultaat heeft dat je weer aankomt.
Echter, met dit dieet houd je je eiwitten goed op peil zodat je lichaam daar geen tekort aan heeft. Gevolg: je lichaam gaat zijn tekort aan energie halen uit andere bronnen zoals je glucosevoorraad en vet! Bij het vrijkomen van vet en glucose komt inderdaad óók vastgehouden vocht vrij en daarom gaat het afvallen in het begin zo snel en later wat trager omdat dat vocht 'op' is. Je verbrandt dan enkel nog vet (mits je je eiwitgehalte op peil houdt).

Ik hoop dat mensen deze reactie wél lezen en dit meenemen in hun volgende reacties.

Groeten, Kristel"

Lees verder

© 2009 - 2016 Alex, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Snel afvallen in een weekSnel afvallen in een weekSnel afvallen in een week, wie wil dat nou niet? Misschien heb je over een week wel een belangrijk feest en wil je er op…
Het Dukan Dieet, 3 tot 5 kilo afvallen in één weekHet Dukan Dieet, 3 tot 5 kilo afvallen in één weekHet Dukan Dieet is een van de populairste dieten van 2011. Het Dukan Dieet is makkelijk vol te houden en met behulp van…
Het Cambridge dieet, hoe werkt het?Het Cambridge dieet, hoe werkt het?Het Cambridge dieet is een dieet gebaseerd op snel afvallen met een laag calorieën dieet. Er wordt wel gezegd dat dit di…
Bronnen en referenties
  • 14dagendieet - Alexandra - PUMBO.NL

Reageer op het artikel "Dieet: snel 5 kilo afvallen in 1 week"

Reacties

-., 25-07-2016 12:25 #1.748
Wat wordt er bedoeld met gemengde salade? waar kan ik aan denken?

Kim, 23-07-2016 20:21 #1.747
Het enigste wat werkt voor een strakke buik en fit lichaam! Zelf ben ik veganist en consumeer ik dan geen eieren, maar wel een vega proteïne shake dagelijks. Om het goed vol te houden houd ik 7 dagen een streng dieet wat bestaat uit. Groenten, fruit en zaden, noten of pitten (max. 2stuks fruit en noten max. 80 gram. Na 1 week laat ik me 1 dag losgaan door niks te mijden en eten wat ik wil en zin in heb bv friet. Vervolgens weer een week alleen natuurlijk en onbewerkt! Helemaal fit en happy met mijn lichaam. Misschien wel verstandig om 1x in de week ofzo vis/kip te nemen voor de nodige vitaminen.zodat je botten niet gaan uitsteken.

Annick, 13-07-2016 10:36 #1.746
Wanneer ik je weekmenu zo doorneem is het gewoon helemaal een proteinedieet. De eieren vervangen de shake of omgekeerd. En verder is het principe net hetzelfde. Het enige verschil is dat een goede shake je broodnodige dagdagelijkse vitaminen nog zijn toegevoegd en aan deze eieren natuurlijk niet.
Gezond is het alleszins totaal niet

grtjs

Shareshar (infoteur), 05-07-2016 11:49 #1.745
Leuk artikel zeg! Ik vind het jammer dat er telkens wordt herhaald dat het "toch niet goed kan zijn", terwijl je zo duidelijk hebt gemaakt dat het een tijdelijke oplossing is, om even snel een paar kilootjes te verliezen. Ik ben zelf ook druk bezig met afvallen, en jouw artikel heeft me gemotiveerd om er zelf over te gaan schrijven!

Karin, 05-07-2016 08:22 #1.744
Ok ik ben ook begonnen, gisteren de eerste dag: 65,7 en vanochtend 64,8, maar voel me super slap.

Kelly, 04-07-2016 13:24 #1.743
Wat als je geen tomaten mag? Is er een andere groenten die je in de plaats kan gebruiken?

Lien, 30-06-2016 21:11 #1.742
Wat kun je evt. tussendoor eten als je echt trek hebt of je niet fijn voelt?

mvg

Cheryl, 27-06-2016 23:18 #1.741
Voor de mensen die weer aankomen na dit dieet: Als je gewichtsverlies hebt, kun je daarna niet eten zoals je vroeger at. Je moet de energie-inname hebben die bij het nieuwe gewicht hoort. Stel je voor, als 2100 kcal bij een gewicht van 70 past (en dan hangt het ook af van hoe actief je leeft), moet je minder kcal eten bij een lager gewicht. Het is dus geen jojo-effect, maar een kwestie van niet meer eten/innemen dan dat je kwijt raakt. Overigens ben ik het niet eens met dit dieet, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Maar zorg er alsjeblieft voor dat je het niet langer dan 7 dagen doet, want je mist belangrijke micronutriënten, zoals vitaminen en mineralen.
Bron: ik studeer voeding en dietetiek (maar voor sceptische mensen hoeft dat niets te zeggen. Voeding is immers geloof).

Miranda, 26-06-2016 22:20 #1.740
Wat wordt hier eigenlijk bedoeld met een steak?… en mag je deze vervangen door bijv. kipfilet?

Amalia, 18-06-2016 17:44 #1.739
Heb het dieet 5 dagen gedaan… Waarvan ik 1 x uit eten geweest ben en toen alles gegeten heb zelfs met een zoet nagerecht… Na 5 dagen 3 kg kwijt. Top! En makkelijk vol te houden geen honger gehad…

Jr, 15-06-2016 18:50 #1.738
Ik heb het keto-dieet een aantal maanden terug gevolgd (Niet dit voedingsschema, wel vergelijkbaar). Na 6 dagen was ik 7 kilo kwijt, (van 90 naar 83) maar een paar dagen nadat ik mijn normale schema weer had opgepakt (Niet ongezond, normaal aantal koolhydraten, vetten en eiwitten), kwamen die kilo's er gelijk weer aan.

Daisy, 13-06-2016 15:36 #1.737
Ik ben begonnen en op twee dagen al drie kilo kwijt. Maar ik snak naar mijn cappuccino…
Als ik magere melk neem? Vind het toch wel pittig om te doen. Heb veel last van hoofdpijn. Maar het resultaat is super. Dus volhouden.

Shirley, 07-06-2016 09:52 #1.736
Kan je bij dit dieet na 7 dagen tussen te laten dit dieet herpakken? Nartuurlijk wel aanpassing tussen door met gezonde voeding

Jerdoma, 02-06-2016 13:46 #1.735
Ik ben zelf afgelopen dinsdag begonnen en vandaag is dus mijn derde dag. Ik moet zeggen het is echt goed te doen. Zelf ben ik gek op (gekookte) eieren dus geen hekelpunt voor mij daar. Had mijzelf voorgenomen pas na deze week te wegen, maar kon het vanmorgen niet laten. -1.5 kilo en voor het eerst sinds lange tijd weer onder de 67!

Willany, 31-05-2016 16:06 #1.734
Hey ik ben 15 jaar mag ik dit dieet dan ook volgen? Ik ben eigenlijk al begonnen en het bevalt super ik sport er ook bij en dit is mijn tweede dag. ;)

Chestine, 31-05-2016 11:30 #1.733
Onzin of geen onzin een weekje is toch het proberen waard? Ik begin morgen! -5 kilo wie wilt dit nou niet proberen en who cares dat het morgen woensdag is. Everyday is monday volgende week woensdag doe ik een berichtje of er wat af is. Good luck ladies!

Marieke, 28-05-2016 13:44 #1.732
Ik lust helaas geen tomaten wat kan ik daarvoor in de plaats nemen?

Marijke, 26-05-2016 14:08 #1.731
Gisteren begonnen, het viel me niet tegen 1,5 kg er af. Gebruik een hoge dosis prednison dus het is vocht maar het begin is er. Geen trek in tussendoortjes, dit is vol te houden.

Ellen, 25-05-2016 17:26 #1.730
Onzin.
Je kan geen vijf kilo afvallen in 1 week. Zoveel vet verbrand je namelijk niet. Een vrouw kan maximaal (als ze helemaal niets eet) 2 kilo afvallen aan vet. En man maximaal 3 kilo. Pak het gemiddeld verbruik per dag namelijk 2500 kcal per dag, maal 7 dagen is 17.500 kcal verbruik per week. Om 1 gram vet te verbranden heb je 9 kcal nodig. Dus 17.500/9 = 1.944 kilo! per week kan je maximaal aan vet kwijtraken. Vaak raak je veel water kwijt en ook nog wat spiermassa.

E. Rietman
gezondheidskundige

Mindy, 25-05-2016 16:14 #1.729
Hoewel nog geen overgewicht, was ik na het samenwonen afgelopen december aardig wat aangekomen, futloos en opgeblazen. Dit was voor mij een perfect opstapje naar een koolhydraatarm dieet! Ik vind het goed vol te houden, zeker door af en toe een ei door een eiwitpannenkoek (11g eiwit, 90 kcal) of Smart Protein shake (18-21g eiwit, 90 kcal) te vervangen. Omdat ik klein ben en weinig beweeg is dit voor mij geen overdreven crashdieet, waardoor ik minder huiverig was eraan te beginnen.
Een aantal tips van mij: een omelet met champignon, tomaat en verse spinazie is een bord vol en aardig vullend, evenals 100g kipfilet of tilapia met bijvoorbeeld 100g snijbonen en een komkommer-tomatensalade. Ziet er ook een stuk bevredigender uit dan een bord met enkel twee gekookte eitjes. Scrambled eggs en omeletten bak ik zelf in Smart Cooking Spray of een beetje kokosolie.

Komende maandag zal ik mijn bevindingen met jullie delen. Ik ben erg benieuwd of ik tegen die tijd wat af ben gevallen!
Succes allemaal :)

Bliss, 23-05-2016 18:32 #1.728
Vol goede moed aan dit dieet begonnen en netjes afgemaakt, in 7 dagen tijd 1.4 kg verloren. Heb me overal aan gehouden en geen extra dingen genomen zoals bouillon en augurken e.d. Veel thee en water gedronken. Heb er niet bij gesport maar wel gewandeld. Ben jaren terug met Atkins wel veel afgevallen maar op een gegeven moment stond het gewoon stil. Dan is beweging het enige wat nog verschil maakt. Vind het natuurlijk wel jammer dat ik zo weinig af ben gevallen, maar het is voor mij een bevestiging dat m'n verbranding niet helemaal lekker gaat, iets waar ik al langer m'n bedenkingen bij had. Ga wel door met weinig koolhydraten maar dan met sporten erbij en meer plantaardige vetten, want zoals iemand anders hier eerder al aangaf zijn goede vetten juist nodig voor een goede verbranding. Gedoseerd uiteraard. Iedereen succes hier, las dat iemand 10 kg kwijt was met dit dieet dus het kan wel. Verschilt per persoon. It's an ongoing process ;)

Faisal, 23-05-2016 13:06 #1.727
Na jaren dit artikel weer gevonden. Tussendoortjes lijken me belangrijk om je stofwisseling op gang te houden, gezien dit verantwoordelijk is voor 30% tot 40% van de energie consumptie op 1 dag. 3 x per dag eten is allang achterhaald. Maar doen we nog steeds omdat t er bij ons erin gebakken zit :). Is een opkikker / komkommer genoeg om je stofwisseling op gang te houden? Is water genoeg om je maag op bezig te houden?

Sas, 21-05-2016 16:37 #1.726
Vandaag vol goede moed begonnen. Mag je de steak wel in boter bakken? Of moet je dat in olie doen?

Sam, 17-05-2016 12:50 #1.725
Ik ben ongeveer 10 kilo afgevallen met dit dieet! Of nou ja, ik at elke ochtend 2 eieren met thee en met lunchen heb ik alleen tomaten en komkommers gegeten. In de avond at ik alleen groente en kip. En natuurlijk dronk ik veel water! En soms at ik ook yoghurt, augurken etc maar niet te veel. Ik woog 65 en nu 55! Als je wilt afvallen met dit dieet moet je wel eieren lusten en het beste gekookte eieren.

Succes allemaal!

Suzan, 16-05-2016 12:20 #1.724
Opkikker is een bouillon kun je bij AH kopen en steak zou ik op 100 gram houden.

Beeckx Amelia, 14-05-2016 20:18 #1.723
A.U.B. graag een paar voorbeelden voor " Opkikker" en hoeveel gram mag de steak zijn.
Mvg
Amelia

Monique, 12-05-2016 09:01 #1.722
@Leone laura ik eet meestal een tartaar of Duitse biefstuk. Vond dat idd ook lastig dat het niet werd aangegeven maar durfde niet te veel te eten.

Leone Laura, 11-05-2016 21:45 #1.721
Hoeveel gram steak mag je eten? Die vraag is al een aantal keren gesteld maar er komt geen reactie op. Groetjes

Monique, 11-05-2016 10:06 #1.720
Vandaag dag 3 en raak al die eieren wat zat, maar de motivatie blijft als ik op de weegschaal sta! Maandag begonnen met 88,6 en nu 87! Ben benieuwd wat het de rest van de week nog doet.

Liz, 09-05-2016 14:36 #1.719
Wat houdt een salade in bij dit dieet?

Priscilla, 08-05-2016 22:09 #1.718
Beste Ramtin, heb jij een bakblik voor muffins met anti aanbak? Dan kan je daarin ook je eitje in los tikken, en op 200 graden in de oven doen tot je vind dat jouw eitje gaar genoeg is.Succes

Ramtin, 08-05-2016 18:51 #1.717
Kan iemand mij helpen ik kan geen eieren eten alleen spiegelei alleen daarvoor heb je boter of ollie nodig is er iets anders dan eieren? HELP ME

Ann, 04-05-2016 11:30 #1.716
Goeiemiddag,
wat wordt er juist bedoeld met een 'opkikker' die je op dag 2 al mag hebben?

Priscilla, 30-04-2016 21:44 #1.715
Beste Maja, ik begrijp heel goed wat je bedoelt, wanneer je er een boterham bij neemt, is het dieet eigenlijk al meteen verpest. Het beste is om gewoon te kijken naar een product, waar heel weinig koolhydraten in zitten, als je het niet volhoudt of perse iets anders wil eten omdat je de eieren zat bent. Ik doe een iets andere variant als dit dieet, omdat ik wel aan mijn voldoende vetten wil komen, ik weet dat ik met mijn voldoende vetten en 7 dagen geen KH, maar dan ook helemaal geen KH, dus enkel boter kaas, vet eieren en eventueel ander soort beleg waar geen KH in zit, sneller zal afvallen zonder hongergevoel of hoofdpijn/energieloos zijn. Ik wens een ieder hier heel veel succes, en luister wel naar jouw lichaam.

Maja, 26-04-2016 11:30 #1.714
Morgen ga ik ook beginnen. 1.68 en 74 kg dus 14 kg te zwaar. Heb dit dieet jaren geleden gedaan en viel 4 kilo af dus dat moet wéér lukken! Waar ik mij over verbaas is dat velen die hier gereageerd hebben, gewoon de regels aan hun laars lappen door allerlei andere zaken - die het resultaat sterk negatief beïnvloeden - te gaan eten omdat men dit niet lust of dat niet lust of iets niet kan missen.
Nou dan vraag ik mij af waarom er aan dit dieet wordt begonnen. Dit is een dieet met veel eiwitten en nauwelijks koolhydraten. Dus als je 1 boterham (15 kh) eet heb je al voor 2 of 3 dagen in één klap je koolhydraten binnen en dus 2 of 3 dagen achterstand opgelopen.
Het is zéker niet iets dat je even fluitend doet - vind ik - want ja, het kost moeite en discipline maar zéven dagen is toch niet het eind van de wereld? Gewoon per dag aftellen en dan komt het eind snel genoeg in zicht.

John, 23-04-2016 15:09 #1.713
Vorige week begonnen met 91,8 kilo. Na zeven dagen 85 kilo! Boem! Super blij. Voel mij ook een stuk fitter. Dieet volgehouden door 5 komkommers per dag tussendoor te eten en veel opkikkers te drinken. Eieren ook afgewisseld kwa bereiding. Scrabbled, gekookt, gebakken en omelet. Heel veel drinken helpt ook en vitaminen slikken. Uiteindelijk is het dieet prima te doen.

Shazna, 22-04-2016 07:53 #1.712
Vandaag is het al de 4de dag. Begin gewicht 73.8 en vandaag 70.9. Ben erg blij mee. Moet eerlijk zeggen na 2de dag was ik erg misselijk, hoofdpijn en moe. Heb toch brood gegeten en de rest van de dag weer opgepakt… Moet nog 2 dagen… hopelijk nog 2 kilo eraf.

Roy, 20-04-2016 20:58 #1.711
Zondag was mijn laatste dag maandag gewogen, het is zeker een top dieet. Ben 6 kilo afgevallen, wel zwaar je moet er wel bij sporten, veel beter!

Bianca, 20-04-2016 08:02 #1.710
Vandaag dag 3 de eitjes komen een beetje mn strot uit maar vanochtend op de weegschaal gestaan en dat maakte me heel blij! Maandag begonnen op 73,4 woensdag al op 71,6
Dus we houden het gewoon nog een paar daagjes vol!

Shazna, 19-04-2016 19:29 #1.709
Ik ben ook gisteren begonnen. Lengte is 1.62 en woog 73.8. Ben een echte koffieleut en dronk met suiker en nu al twee dagen thee zonder suiker. Ik moet eerlijk zeggen nu al slap en erg moe voel. Drink zeker 2 liter water erbij. Maar probeer het wel vol te houden. Wil zeker als het lukt 5 kilo afvallen.

Priscilla, 19-04-2016 16:22 #1.708
Wat ik nu doe is het BKE dieet, hierbij moet je wel vitaminen bij nemen, zoals magnesium citraat en multivitamine. Ik doe 5 dagen alleen boter kaas en eieren, BKE dus en eventueel mayonaise met 0 kh erin kan je eten. In de ochtend neem ik een keto koffie dat is mijn ontbijt, daarvan krijg je energie en je voelt je verzadigd. In de middag neem ik 3 gebakken of gekookte eieren, en in de avond weer ketokoffie, tussendoor of als snack 2 plakjes kaas. Klinkt heel weinig, maar door de vetten die ik erbij neem (gezonde vetten in de vorm van grasboter en extra virgin kokos olie) krijg je de benodigde gezonde vetten binnen. Dit is geen crashdieet omdat je nooit te weinig calorieën binnenkrijgt. Dit werkt voor mij goed, ik heb geen honger, geen hoofdpijn etc.

Sandra, 18-04-2016 22:05 #1.707
Ook vandaag begonnen en nu best wel een hongerig gevoel! Ben benieuwd hoelang ik dit vol hou… Ook sport ik 2x per week + fulltime werken.

Kiki, 18-04-2016 11:05 #1.706
Ik wil volgende week of eind deze week beginnen. Eerst even alle voorraden wegwerken (wel ook gezond) anders is het zonde om spullen weg te gooien. Er hoeft voor mij maar drie-vier kilo af, ik ga er ook drie keer in de week bij sporten en mijn waterinname verhogen en mijn verslaving aan koffie proberen af te bouwen. Kijken wat er gebeurt!

Bianca, 18-04-2016 08:04 #1.705
Vandaag is mijn 1 ste dag ben 1,70 en ik weeg nu 73,4 geen overgewicht maar wil eindelijk eens onder die 70 komen! Zijn er nog meer mensen vandaag begonnen?

M., 11-04-2016 19:13 #1.704
Kan je na dit dieet gewoon weer normaal eten of kom je alles dan weer aan? Ik sport veel en na deze week wil ik wel weer af en toe brood eten kan dat dan wel?

Ebru, 11-04-2016 10:56 #1.703
Sinds een paar weken drink ik elke ochtend een glas lauw water met citroen sap. Mag je met dit dieet dit ook drinken? Ik ben vandaag begonnen heb net ontbeten. Ik hoop dat dit mij wat oplevert aangezien ik over 5 weken een bruiloft heb. Ik zou dit dieet na deze week nog een keer willen doen. Hoelang erna mag je nog een keer dit dieet doen? Alvast bedankt en ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaring!

Astrid, 04-04-2016 20:12 #1.702
Mijn beste vriendin en ik hebben het uitgeprobeerd. Het geheel is echt wel doenbaar, we hebben nooit honger gehad.
Helaas was er een vriend van ons die naast ons elke dag vier kazen pizza was aan het eten.
Hierdoor hebben wij het na 5 dagen opgegeven. Maar deze week ben ik opnieuw gestart, zit aan dag 4. Het is weer even doorbijten, maar nu weet ik hoe ongelofelijk het resultaat was. Mijn vriendin was ongeveer 10 kilo af en ik 8, terwijl ik midden in mijn regels zat. Het is de moeite waard om je even 7 dagen in te spannen voor snel van die kilo's af te komen.

Lololo, 04-04-2016 09:35 #1.701
Hoeveel gram steak?

Jackie, 03-04-2016 18:58 #1.700
Het is niet aardig van me, maar ik lig in een deuk om heel veel reacties.
Mag ik dit en mag ik dat, gewoon volgen wat er staat en niets meer en niets minder.
De mooiste reactie vond ik wel van iemand die geen weegschaal heeft en haar buurvrouw ook niet, hoe ze dan kan weten hoeveel ze weegt. :-D
Voor iedereen die het serieus volgt, super goed bezig, een week kan je lichaam dit echt wel hebben.
Succes allemaal

C., 29-03-2016 10:52 #1.699
Vandaag begonnen aan dit dieet. Ben hier een paar jaar geleden ook veel mee afgevallen. Alleen ga ik er nu een portie fruit bij eten per dag en multivitaminen slikken. Ik heb namelijk destijds nog maanden nadien last gehad van extreme vermoeidheid en veel aften in mijn mond. Dus dat raad ik iedereen wel aan! Heb er zin in.

Ilhem, 26-03-2016 17:43 #1.698
Super dieet ben zelf ook 21 maart begonnen en al 4 kilo afgevallen! Morgen nog een dagje ben benieuwd☺️ Ga zeker nog herhalen een keer!

Arzu Kiroglu, 25-03-2016 17:41 #1.697
Ben maandag 21 Maart begonnen., ik woog 88,5 kilo. Ben vandaag op mijn 5 de dag en inmiddels 84 kilo ☺️ ben er echt super blij mee. Ik hou me netjes aan de schema en merk nu al dat de kilo's weg gaan. Stiekem wil ik het tot volgende week woensdag volhouden want donderdag ga ik op vakantie ☺️☺️

Anais de Groot, 19-03-2016 13:34 #1.696
Avocado telt ook als groente, kan ik ook in de salade eten? 😆😆

Staat eiren zonder botter, wel gebakken met olie?
Dankje

Christel, 16-03-2016 16:03 #1.695
Maandag begonnen. Vanmorgen 1.2 kilo er af. Ik verdeel de 4 eieren en komkommer/tomaat van het ontbijt en de lunch over de dag. Om ongeveer 8, 10, 12 en 3 uur. Totaal geen honger gevoel zo. Ik stap zo nu en dan op de home trainer om te voorkomen dat er te veel afbraak wordt gedaan aan de spieren wat je bij dit soort diëten vaak leest. Ben benieuwd naar de rest van de week. En zeker of het er ook enig sinds af blijft de pondjes. Oh ja als je zoete trek hebt. Maak van een va de eitjes een omeletje met een heel, heel klein beetje zoetstof. Lijkt net een soort van eier / pannenkoekje en je houd je braaf aan de regels.

S., 16-03-2016 10:46 #1.694
Vanochtend 51,9, dus 0,7 kg afgevallen in 2 dagen

Roosje, 13-03-2016 08:55 #1.693
Hoi! Ik ga vandaag beginnen. Heb een schildklierprobleem en in de overgang en niks helpt. Sporten niet, niks. Dus nu maar het harde werk. Ik moet minimaal 5 kilo kwijt, liefst 7 of 8. Maar 5 ben ik al zo blij mee! Dus de eieren staan klaar, btw zeer gezond, veel vitamine C, de tomaten lachen naar mij en mijn bikini heeft een verlangende blik. Zal het mij lukken…? Ik laat het je weten!

Naad, 07-03-2016 13:23 #1.692
Hallo, ik had een vraagje hoe het met tussendoortjes zit. Mag je een tussendoor? Zo ja, alleen 's middags en/of ook na het avondeten? Of helemaal niet? En ik eet geen rundvlees. Hoeveel gram en welk vlees mag ik dan eten?

Ik, 24-02-2016 12:43 #1.691
Er staat niet bij hoe groot de portie steak mag zijn? 100 gram?

Laila, 23-02-2016 03:45 #1.690
Ik lees elke keer of er nieuwe reacties zijn. Om mijn motivatie op te pakken, ik wil 10kg afvallen en met een start van dit 7 dagen dieet. Lust niet veel groente, ben een moeilijke gezonde eter dus ga eten wat ik ervan lust. En de steak aanpassen naar kipfilet.

Guus, 22-02-2016 17:04 #1.689
Ik heb het een tijdje geleden gedaan met een fijn resultaat van -5kg. Ik snap best dat dit niet heel erg gezond is voor de lange termijn maar mijns inziens kan ons lichaam dit best voor een week volhouden (oja, een week is echt 7 dagen en niet zoals sommige denken van maandag tot en met vrijdag ;) ) zonder er blijvende schade aan over te houden. Dit dieet kan je nu net even die boost geven die je nodig hebt om een gezondere leefstijl aan te meten.of om in die broek/jurk te passen die je net gekocht hebt voor de bruiloft van je zus. En het zijn maar 7 dagen!. waar heb je het over als je in die dagen bijna 5 kg kunt afvallen. The rest is up to You!

Go for it

Jacqueline, 06-02-2016 19:15 #1.688
Gisteren was de laatste dag en dit is het resultaat: 3 kg afgevallen, mijn taille is 4 cm slanker en ik ben mij heel bewust geworden van mijn eigen eetgewoontes …. Even een plakje kaas bij het klaarmaken van een boterham, de vleeswaren proeven, stukje kaas bij de kaasboer, de laatste snoepjes uit een zakje dat mijn kinderen hebben laten staan, niet een paar toastjes, maar genoeg voor een maaltijd en gewoon veel te veel eten! Op zich niet gek, want eten is overal, de verleidingen zijn groot.
Dus zowel fysiek als mentaal ben ik afgeslankt. En het menu is mij meegevallen. Op het werk heb ik in de bedrijfskantine gewoon twee eitjes met een salade gegeten (niemand weet dat ik gelijnd heb ;-) en tijdens een etentje een entrecote met salade met Balsamico. Ook geen probleem. Was een prima week en dito resultaat! En ik lust nog steeds eieren (roerei met tomaat en paprika is gewoon heel lekker).

M., 02-02-2016 16:02 #1.687
Ik heb dit dieet 2 maanden geleden gevolgd en was na een week 5,4 kilo kwijt! Het werkt dus echt en heb eigenlijk alleen de eerste avond een hongergevoel gehad. Daarna weer normaal gaan eten en in de tussentijd maar 1,5 aangekomen, dus geen jojo effect! Inmiddels ben ik gister weer begonnen, dus ben benieuwd!

Sanne, 12-01-2016 14:36 #1.686
Vandaag gestart met het dieet! Vanochtend 68.6 kilo. Ben benieuwd! Ik drink er Nan Yu thee bij (te koop bij de Tuinen, speciale dieet thee) en veel water! Ik moet zeggen dat ik nu al misselijk ben van de eieren. Maar goed. Doorzetten. Ben na het lezen van de reacties wel heel gemotiveerd geraakt!

Ann, 11-01-2016 22:34 #1.685
Ik ga morgen beginnen! Lets see if it works. Weeg nu 54/55 kilo wil naar de 50 kilo. Ook ga ik een paar keer per week naar de sportschool! Hoop dat het werkt

Lucita (infoteur), 11-01-2016 19:01 #1.684
Een drastisch dieet opvolgen is nooit een oplossing. Het jojo-effect komt altijd terug. Eieren mag men maar beperkt eten. Ook de nodige vitaminen, mineralen en proteïnen ontbreken. Om gezond de nodige aantal kilootjes kwijt te geraken: eet gezond en beweeg. Probeer steeds een proteïnedag in te lassen in een periode van 7 dagen. Op deze manier blijft het gewicht stabiel.
Touwtjespringen, trappen lopen zijn zeker intensieve oefeningen die je gratis kan beoefenen. Wandelen en fietsen geven je longen eens een boost. Probeer het op deze manier… geen jojo.

Jip, 10-01-2016 20:14 #1.683
Hoi ik lust geen eigeel, wat mag je ter vervanging?

Khadija, 04-01-2016 07:43 #1.682
Kan ik witte vis vervangen door zalm of garnalen?

J*, 02-01-2016 21:22 #1.681
Ondertussen bijna 2 maanden geleden dit dieet gevolgd. Het ging toen al erg traag bij mij maar hoopte dat het nog zou komen. 7 dagen lang heb ik strikt het dieet gevolgd zonder af te wijken van producten etc. Einde van m'n dieet amper wat kwijt, erg teleurstellend. Nu is het zelfs zo dat ik zwaarder weeg dan ik ooit gewogen heb! Ontzettend Averechts effect heeft dit op mij gehad… Jojo maar dan nog erger helaas. Voor degene bij wie het wel heeft geholpen, top! Maar besef je voor dat je begint dat het ook anders uit kan pakken ;-)

Jessica, 23-12-2015 22:31 #1.680
Ik lees de reacties en veel stellen dezelfde vragen.
- Je mag zoveel tomaat en komkommer als je wilt; hier zitten bijna geen calorieen in!
- Daarnaast is het juist goed om veel water te drinken, dan kunnen de afvalstoffen worden afgevoerd en heb je niet zo'n honger.
- Opkikker is een bouillon. Van magi is het geloof ik. Ligt in iedere geval bij de soep / en bouillon afdeling in de supermarkt.

En veel geven aan dat ze het gevoel hebben dat het gewichtverlies voornamelijk door water komt. Bij ieder dieet is het verstandig om jezelf op te meten. Het gaat immers om de centimeters die je eraf wil en niet zo zeer de kilo's! Spiermassa weegt meer dan vet. Dus als je dan ziet dat er een paar centimeter van je middel af is en niet veel lichter weegt kun je alsnog trots op jezelf zijn aangezien het daar omgaat!

Daan, 15-12-2015 15:17 #1.679
Ik ben gister begonnen met 76,6 vanmorgen was ik 75,6 1 kg binnen 1 dag!

Wicky, 14-12-2015 14:50 #1.678
Kom je weer aan als je na die 5 dagen overgaat op hetzelfde schema, alleen dan met aanvulling 2 sneetjes bruin brood met kaas ( smiddags) en daarnaast gewoon sport?

Anoniem, 12-12-2015 17:19 #1.677
Hoi,
Ik heb aankomende zaterdag een belangrijke fotoshoot. Vandaag heb ik een enorme vreetbui gehad en dat moet er weer vanaf!
Ik ben 16 jaar, 180 cm lang en weeg 61,0 maar na die vreetbui dus waarschijnlijk 63,0 KG. Er moet echt 5 kg in een week vanaf. Ik wil graag onder de 58,0 KG wegen voor zaterdag.
Gaat dit lukken of niet, want het is niet dat ik overgewicht heb.
Ik hoop snel van je te horen!

Groetjes,

Chantal, 02-12-2015 11:05 #1.676
In het lunchmenu staat opkikker. Wat is een opkikker?

Angela, 02-12-2015 07:56 #1.675
Langzaam sluipen die extra kilootjes er aan, door de overgang en een te trage schildklier. En dan bereik je het punt waarop je niet meer lekker in je vel zit, je kleding allemaal te klein is of veel te strak zit en een grotere maat kopen? No way!
Dus ben ik begin november begonnen met een week deze regels te volgen en dan bedoel ik ook precies volgen. Veel water erbij drinken en op moeilijke momenten nam ik een paar augurkjes. Sporten doe ik niet, daar heb ik nu eenmaal een grote hekel aan hahhaha.
Daarna 2 weken koolhydraatarm (20 tot 25 KH per dag maximaal) en vervolgens nog een keer dit dieet. Vanaf nu wil ik 2 dagen per week 'normaal' eten en de andere dagen KH-arm. Hopelijk kan ik zo op gewicht blijven.
In totaal ben ik bijna 12 kilo afgevallen: van 79,8 naar 68,1 gisterochtend (bij een lengte van 1.75). Blij, blij, blij!
En… ik kan mijn strakke kerstjurkje weer aan met de feestdagen.

Vanaf nu zal ik mijn gewicht streng in de gaten houden, zo gauw ik boven de 70 kilo uitkom trek ik weer aan de rem d.m.v. dit dieet gecombineerd met koolhydraatarm eten. En voor de kerst nog 'even' 2 kilo extra afvallen is mijn volgende doel zodat ik tijdens de Kerstdagen zonder schuldgevoel kan genieten van al dat lekkers op tafel.

Nikita, 01-12-2015 21:20 #1.674
Is er ook een andere optie dan het eten van eieren? Ik heb prikkelbare darm syndroom en als ik 6 eieren per dag eet dan kom ik niet meer overeind.

S., 01-12-2015 16:38 #1.673
Vandaag begonnen met dit dieet

Vanochtend 2 gebakken eieren met 1 tomaat gegeten.
Tussendoor komkommer en tomaat.
Als lunch 4 eieren, radijsjes, komkommer en een beetje rode kool.
Als avondeten eet ik nu wel een stuk vlees en groente, ik sport er namelijk nog bij (uurtje fitness)

Ben eens benieuwd hoeveel eraf gaat deze week!

Sam, 23-11-2015 01:11 #1.672
Mag je ook water drinken?

Eatinghealthy, 21-11-2015 10:39 #1.671
Mag je zoetjes bij je thee nemen? Nou ik wilde het gisteren bijna opgeven nadat we een filmavond hielden en er allerlei lekkernijen op tafel stonden ( denk aan chocola, chips, cake etc.) Maar ben er trots op dat ik het heb volgehouden! Vandaag dag 3 ( ben op donderdag begonnen) Succes allemaal!

Francien, 20-11-2015 13:24 #1.670
Natuurlijk kan je gewoon water drinken, ik drink zelfs minstens 3 liter erbij (sowieso elke dag).

Rik Gerding, 19-11-2015 16:18 #1.669
Kan je gewoon water drinken of mag je alleen maar thee want ik moet veel drinken anders krijg ik snel hoofdpijn.

Francien, 19-11-2015 08:10 #1.668
Vanochtend gaf de weegschaal 53,5kg aan, hoewel ik wel aan mijn buik en armen zie dat ik ben afgevallen. Ik sport er ook elke dag bij (30 minuten cardio, 30 minuten krachttraining), spieren wegen meer dan vet ;)

Francien, 19-11-2015 08:04 #1.667
@Eatinghealthy er staat in het artikel duidelijk dat je dit niet langer dan 1 week mag doen. Daarbij verschilt het per persoon hoeveel je afvalt. In het begin gaat afvallen altijd in een snel tempo, vandaar dat je in 1 week 5 kg kwijt kan raken. Als je 20kg wilt afvallen zul je daarvoor meer tijd nodig hebben. De meeste (wat ik uit de reacties opmaak) die meer dan 5kg moeten/willen afvallen gebruiken dit dieet als een kick-start, om daarna over te stappen op koolhydraatarm aangevuld met fruit.

Eatinghealthy, 18-11-2015 20:06 #1.666
Dus als je dit 4 weken achter elkaar volgt ben je in 1 maand 20 kilo kwijt?

Francien, 17-11-2015 08:01 #1.665
Gisteren begonnen met 54,7 kg, vanochtend al 53,6 kg :)

E., 14-11-2015 13:20 #1.664
Hallo,
Ik heb al eerder deze week een reactie geplaatst, ik ben afgelopen maandag begonnen met een gewicht van 60.6
En het is nu zaterdag en weeg nu 58.9
Maar ik heb intussen mijn menstruatie gekregen, en ik denk dat dit de grote reden is dat ik niet snel afval,
Tenminste dat hoop ik dan, maar ik hou het echt goed vol, normaal had ik allang het bijltje erbij neer gegooid,
Maar het is echt goed te doen, en heb eigenlijk geen honger, alleen savonds blijft wel moeilijk, maar ik ga het volhouden tot
Maandag.
En dan begin ik 3 dagen aan de grapefruit dieet, en dan weer een week normaal eten, en wil dan toch weer dit dieet opnieuw
Proberen, want het werkt niet zo goed voor mijn als ik in mijn menstruatie zit.
Maar ik hou jullie op de hoogte

Mishoe, 13-11-2015 17:38 #1.663
Mijn nichtje en ik zitten in het midden van onze week en zijn allebei maar een halve kilo afgevallen. We snappen er allebei maar niks van! We sporten elke dag en houden ons strikt aan het dieet. Misschien dat we te weinig water drinken? Iemand enig idee?

Zenobia, 13-11-2015 15:15 #1.662
81,2 vanochtend :-(. Maar we zetten gewoon door. Gister geen honger gehad en vandaag ook niet.

Angellemou, 12-11-2015 15:11 #1.661
Hallo dieeters,

Vandaag begonnen. 81 kilo. Plan is om elke maand dit dieet 1 week te volgen totdat ik op gewicht ben. 68 kilo is streven. Plezierig dat er geen spieren worden afgebroken. Ik kom van de 93 kilo (3 jaar geleden) en ben met verschillende korte dieten van het internet zoveel afgevallen. Dit dieet is voor mij nieuw! Ik hou jullie op de hoogte. Ik ben 50 jaar en 1.66 lang.

Peter, 12-11-2015 14:34 #1.660
Afgelopen maandag begonnen. Ik woog toen 85,2 KG
Hierna strikt aan het dieet gehouden en hierbij ook een een half uur gaan zwemmen per dag in de morgen. In totaal 30 baantjes per keer.
Ik moet zeggen dat ik dan als herboren uit het water kom maar wel even moet bijkomen. Ik drink per dag ongeveeer 3.5 liter water en ben gestopt met alcohol wat ik voorheen elke dag dronk. (Rode Wijn)

Wel heb ik toegevoegd handje walnoten en cashew noten in de middag schijnt erg goed te werken (goede vetten en vitamines). Ook eet ik heel veel wortelen paprika en spinazie.
Gisteren in de middag ook twee haringen gegeten (Hollandse nieuwe).
De kilos vliegen er echt af: (gewogen rond 17.00 uur elke dag) vandaag om 14.00 uur
Dinsdag 83,3 KG
Woensdag 81,2 KG
Donderdag 79,8 KG
Buikomvang van 107 cm naar nu 99,5 cm.

Voor de rest lekkere spierpijn van het zwemmen (had al tijden niet meer gezwommen maar vind dit wel erg leuk en makkelijk vol te houden.) Streven is 60 banen drie maal per week in de morgen.

Ik weet niet hoe dit verder gaat en het over een aantal dagen minder wordt maar dit gaat wel erg rap. In totaal dus 5,4 KG in 4 dagen en wil stoppen bij de 77,5 KG als ik het eerder bereik.
Hierna wil ik het ei dieet in de morgen blijven volhouden met daarbij op de voeding te letten.
Maar wil toch straks 1 x per week eens lekker vet eten wat niet erg schijnt te zijn.

Streefgewicht is 75 KG met buikomvang 90 waardoor ik binnen mijn BMI ga vallen. Ik had nooit gedacht dat een weekje dit resultaat op zou leveren. Eerste twee dagen waren even zwaar maar voelt nu gewoon goed aan.

E., 11-11-2015 10:36 #1.659
Afgelopen maandag gestart met dit dieet, na de vele positieve reacties wil ik het ook heel graag gaan proberen. Ik ben 1.62 en woog 60.6 en ben in 8 maanden tijd 8 kilo aangekomen, moet er wel bij vermelden dat ik aan mijn schildklier heb, die wel goed werkt nu met medicijnen en ook zit ik in de overgang, maar of dat te maken heeft dat ik 8 kilo ben aan gekomen…? Heb ook wel veel gesnoept en teveel lekkere dingen gegeten de afgelopen maanden, maar ik heb altijd 52 kilo gewogen, maar dat hoeft voor mijn niet meer, ik zou al heel blij zijn met 54 of 55 kilo, zodat ik me weer lekker in mijn vel gaan voelen. Ik voel me niet fijn met dit gewicht, en wil ook weer heel graag mijn leuke kleren weer aan (want die heb ik heel veel), maar ik woog maandag dus 60.6 en dinsdag 60.0 en vandaag dus al 59.2, ik had er eerlijk gezegd wel iets meer van verwacht na alle reacties, maar zeker niet ontevreden, ik ga dit zeker vol houden tot de 7e dag, ben zo benieuwd wat ik dan weeg, ik meld me over 2 dagen weer. Succes voor iedereen die aan dit dieet begint, het is echt te doen.

J*, 08-11-2015 13:13 #1.658
Ben ik weer. Ondertussen twee dagen diëten achter de rug, vandaag begonnen met dag drie. Vanmorgen op de weegschaal… Jawel… 7!gram lichter. Erg teleurstellend moet ik zeggen maar goed misschien gaan de meeste kilo's er wel af tussen dag 3 en dag 7, wie weet ;-) demotiverend is het wel maar we proberen het gewoon tot dag 7 uit te houden. Ik eindig op een vrijdag, dan eet ik het weekend lekker zoals ik dat wil (daar werk ik ook echt erg naartoe) en als de nieuwe week begint ga ik een ander calorie arm dieet volgen voor een week, zo een tijdje volhouden en afwachten! Succes voor ieder die nog beginnen gaat! Ik laat aan het einde van m'n dieet weten hoeveel ik kwijt ben :-)

J*, 07-11-2015 21:14 #1.657
Ik ben gisteren begonnen maar volgens het schema maandag aangehouden, dus vandaag zaterdag hou ik dinsdag volgens het schema aan. Is hetzelfde effect als je je maar aan het schema houd. Verder strooi ik wat aromat op m'n komkommer, geen idee of dit mag ivm suikers. Witvis heb ik in huis gehaald alleen 'steak' vind ik wat onduidelijk… Vandaag een runder tartaartje gegeten, is ook mager.

Senn, 07-11-2015 10:28 #1.656
Mag ik ook vandaag beginnen op zaterdag maar dat ik volgens het schema op maandag begin? Kan iemand hier aub op reageren! Dankjewel

Em, 27-10-2015 10:25 #1.655
Gisteren gestart met dit dieet. Ik begon op 82.4 kg (ik ben 1.83m lang) en blijf al heel lang op gewicht. Graag wil ik onder de 80 komen, het liefste naar de 75 kg toe. Vanochtend gaf de weegschaal al 81.3 aan, al 1.1 kg eraf dus. Mooi begin en hopen dat het zo door zet!

Lola, 25-10-2015 11:30 #1.654
Een vraagje aan de mensen die dit dieet gevolgd hebben, kun je ook goede resultaten zien aan je lichaam?

Kay Lee, 24-10-2015 12:24 #1.653
Maandag begonnen met 71 kilo en inmiddels weeg ik 66 kilo op zaterdag. Perfect te doen. Ik ben 1.74

Selena, 16-10-2015 17:26 #1.652
Begonnen met 80.3 nu op dag 5
76.6! Zeer blij… ik heb geen honger maar die eieren komen zo mijn neus uit. maar goed is voor het goede doel. Hopen dat ik t weekend overleef dan plak ik er nog een week aan vast!

Pee, 08-10-2015 14:46 #1.651
Ik heb dit soort diëten vaker gedaan en ik vind het ideaal en precies zoals het zegt. Niet langer dan een week doen. Met de tomaat en ei kan je eindeloos variëren… gekookt eitje of roerbakken met de inhoud van een tomaat (tomaat uithollen dus) daarna weer terugdoen en je hebt een heerlijk tussendoortje.
In het gefabriceerde dieet dat ik had beperkte ik een week lang mij tot ei tomaat en als enige aanvulling gekookte kip verder koffie met melk en thee en een paar glazen water. Hoeveel je afvalt zal denk ik per persoon verschillen maar het is zeker een zeer motiverende dieet om je lichaam ook even wakker te schudden dat hij anders met de reserves om moet gaan… Ik crash ongeveer 2x per jaar, na de feestdagen en halverwege het jaar… Alleen nu wat eerder omdat ik voor een ziekenhuisbehandeling 4kg moet afvallen… Ik begin gewoon vandaag al… Bye bye chippies komende tijd hello tomaatjes haha.
Ik ben maar klein en heb ietsje overgewicht… 10 jaar geleden ben ik onder de motivering van het crashen 20kg afgevallen zonder te sporten want ik zat 4 jaar in een rolstoel. Nu is het alleen steeds een paar kg teveel omdat ik eten veel leuker vind dus vandaar af en toe een crash erdoorheen.

Nola, 05-10-2015 11:31 #1.650
Hoi,
Vandaag mijn eerste dag. Ik begin met 70,6 kilo bij een lengte van 1,64m, ik wil graag rond de 10 kilo afvallen.

Ik ben al eerder 7 kilo afgevallen in 2 weken met KH arm dieet, 20/30 kh per dag. I.p.v. ochtend eieren (want bij de gedachte aan die eieren in de ochtend ga ik al over mijn nek) neem ik een shake van Body&fit, en de rest van de dag hou ik mij aan dit dieet.

Succes allemaal, en ik zal hier nog plaatsen of dit dieet voor mij heeft gewerkt of niet.

Groetjes Nola

Josnixs, 02-10-2015 10:16 #1.649
Hi

Goed lezen, dit is een goed dieet voor 7 dagen. Hou daarna je eiwitten in de gaten niets mis met dit artikel.

Mvgr Jos

Sab, 23-09-2015 02:33 #1.648
Mag je ook ipv komkommer een keer extra tomaat nemen? En mag je de tomaat en komkommer altijd zoveel eten als je wilt?

Sas, 18-09-2015 11:19 #1.647
Koolhydraten zijn nou net de bedoeling niet als ik naar dit dieet kijk. Geen suikers uit fruit en dus ook geen koolhydraten. Wanneer je een streng dieet volgt is het zover ik weet heel raadzaam veel water te drinken. Water is water, dus staat los van koffie en thee. Ik drink sowieso veel water en met zo'n dieet zou ik 2 liter water per dag drinken, zodat je je afvalstoffen kunt afvoeren.
Na het dieet als je nog wilt afvallen, zou ik proberen koolhydraten zoveel mogelijk te skippen. En op gegeven moment rustig weer opbouwen, en ze ook niet elke maaltijd te nuttigen.
Fruit ook opbouwen, hou er rekening mee dat er in geel fruit meer suikers zitten dan in rood fruit.

Wicky, 17-09-2015 15:14 #1.646
Zou je 2 eieren per dag ook kunnen verwisselen met 2 sneetjesvolkoren brood? Je hebt dan ook wat koolhydraten binnen. Niet zoveel toch? De vraag is of je dan die 5 kg wel haalt in week.

Sacide, 14-09-2015 16:05 #1.645
Hoi,
Mag je bij deze dieet zoveel als je wil water drinken?
En kan ik die opkikker gewoon in een supermarkt vinden?

Tine, 07-09-2015 11:12 #1.644
Hallo, ik zou ook willen weten hoeveel water er moet gedronken worden per dag? Met elk dieet moet normaal gezien veel water worden gedronken, hier wordt er niks over vermeld.

Vivienne, 06-09-2015 20:00 #1.643
Mag ik wel water en thee gedurende de dag drinken?

Miss D., 01-09-2015 14:29 #1.642
Elise, ik zou niet nu al aan de haal gaan met diëten. Ik weet niet wat je weegt en hoe lang je bent, maar als je een (redelijk) normale BMI hebt is het verstandiger iets te doen aan je denkpatroon en gewoon gezond te eten, beetje bewegen en af en toe jezelf gewoon wat gunnen. Je bent natuurlijk nog maar een hele jonge meid. Ik bedoel dit heel opbouwend uiteraard, en heb hier zelf ook ervaring mee.

Elise, 24-08-2015 00:04 #1.641
Ik ben elf jaar oud kan ik dit dan ook doen?

Mara, 22-08-2015 22:06 #1.640
Dag 2: 57,5

Btw ik heb een vraagje, als je na een weekje stopt hoe moet je het weer opbouwen? Of mag je meteen weer alles eten wat je wilt? Niet dat ik ineens al die kilo's weer aankom.

Mara, 20-08-2015 12:13 #1.639
Vandaag begonnen met een gewicht van 57,8 kg (1,68)

Coco, 19-08-2015 19:52 #1.638
Ben nu 3 dagen bezig en al 2.5 kilo kwijt maar ik zie er verder niks van, heb het idee dat ik alleen maar vocht verlies en spieren en verder geen vet, iemand een tip?

Guus, 19-08-2015 12:37 #1.637
Ik krijg wat last met de stoelgang (waar ik normaal 1xpd nu al 3 niet). Nog tips? Behalve dat prima te doen.

@Emma: opkikker is een kruidenbouillon voor in een kop/mok (in elke supermarkt te koop)

Daphne, 18-08-2015 09:09 #1.636
Vorige week maandag hiermee begonnen. Ik dacht dat ik het erg moeilijk zou krijgen, omdat ik snel last heb van hoofdpijn. En zeker als ik mijn eetpatroon verander.

Gevolg: totaal geen honger gehad, kreeg op het laatst met moeite soms mijn lunch naar binnen. Nu de week erop begonnen met koolhydraatarm te eten (20-30 khd per dag) maar ik blijf een vol gevoel hebben.

Geloof dat ik niet mag klagen. Met weinig beweging toch 6,5 kg afgevallen in deze week. En ik overweeg om het toch nog een keer te doen… Succes allemaal hiermee! Het zal even wennen zijn in het begin, maar het went snel genoeg!

Emma, 17-08-2015 17:30 #1.635
Hallo,

Ik heb een vraagje, wat is de opkikker?

Guus, 17-08-2015 13:48 #1.634
Vandaag begonnen. 94.7

Annabel, 16-08-2015 11:06 #1.633
Ik ben vandaag begonnen met dit dieet. Ik ben een vegetariër. Wat kan ik eten ipv de steak en de vis? Vegetarisch vervangingsproduct? Of tofu? Yoghurt? Iemand tips voor mij?

Sara, 12-08-2015 15:51 #1.632
Ik stoof mijn groentjes eerst op voorhand dan bak ik die samen met 1/4ui teentje knoflook.wa tomaten uit blik.een paar champignons.wa kruiden met peterselie peper.natriumzout (is gezonder)
Dan kluts ik 2eieren bak ik lichtjes in de pan met e paar druppels olijfolie.dan doe ik de gebakken groentjes bij. En tis lekker

Sara, 12-08-2015 15:40 #1.631
Ik heb dit dieet vorig jaar gevolgd en ben in 7dagen 5kilo afgevallen.
de tweede week viel ik ook af maar iets minder.
In een maand tyd was ik 10kg kwijt.
daarna val je minder af.
Maar echt een aanrader.ben vandaag terug gestart

Yerun, 06-08-2015 12:36 #1.630
Ben nu 2 dagen bezig en gaat prima ben ook 2 kilo kwijt. Dus gewoon er voor gaan is niet gevaarlijk. Als je je slap voelt neem wat komkommer, tomaat of augurk werkt prima. Maar doe het een week en dan een week wat aders en daarna kan je er weer voor gaan.

Yerun, 04-08-2015 11:56 #1.629
Ik begin vandaag met 112 kilo en er moet 15 kilo af. Dus een week dieet een week normaal en met normaal bedoel ik geen gebak of friettent. En dan weer een week dieet. Ben benieuwd. Alleen jammer dat er niet bij staat hoe veel vis of steak je mag? Ik ga uit van een normale hoeveelheid 100 a max 120 gram. Als het anders is laat me weten aub.
Ik schrijf weer over twee dagen over hoe het gaat.

Eva, 31-07-2015 13:46 #1.628
Ik zou dit niet proberen ik heb het 4 dagen gedaan en vanochtend ben ik flauwgevallen en heb overgegeven… Dit is gevaarlijk!

#meisjemeteenvraagje, 28-07-2015 13:43 #1.627
Is dit dieet niet slecht voor je lever? Want veel, té veel eieren zijn niet goed voor je lever! Of ben ik verkeerd? En als het wel zo is wat kan je dan doen om je lever te ontlasten?

Melisa, 27-07-2015 22:58 #1.626
Hallo ik wou graag weteb wat die gemengde salades inhoud zou je een paar recepten kunnen sturen gr

Eva, 26-07-2015 23:50 #1.625
Ik heb echt een hoop vragen maar;
- mag je kruiden en zout op je ei doen?
- is het alleen eiwit dat je mag eten van je ei of ook het ei geel?
- hoeveel gram steak mag je?
- welke thee kan je het beste drinken?
- mag je dressing/kruiden op je sla doen?

Joyce, 24-07-2015 20:48 #1.624
Hallo, ik ben 22 Juli begonnen, dus dit is mijn 3de dag, ik begon met 75.3 kg, vanmorgen gewogen en ben nu al 72.5 kg! Geweldig! Ik drink ook elke dag 2 liter water erbij.

Ramtin, 24-07-2015 20:40 #1.623
Maar als je teveel eieren eet ontploft je zwarte lever ik heb het een week gedaan ik ben 7 kilo afgevallen Dankje!

Anne, 24-07-2015 17:50 #1.622
Ik ben gister begonnen met een startgewicht van 90,4 kg en toen ik me vandaag woog, woog ik gewoon 89. HELL YEAH.

Yvonne, 22-07-2015 10:41 #1.621
1 dag bezig, gistermorgen 2 eieren, gistermiddag 2 eieren met tomaten en gisteravond gewoon pasta gegeten met gehaktballetjes en tomatensaus. Was niet de bedoeling maar manlief had het eten klaar toen ik van mijn werk thuiskwam. Toch vanochtend al 1, 1 kilo afgevallen.

Anna, 21-07-2015 16:31 #1.620
Ik wil donderdag graag beginnen maar val je af door erbij te sporten of kan je ook 5 kilo verliezen door gewoon alleen het dieet te volgen?

Carmen, 14-07-2015 17:51 #1.619
Hallo, ik heb dit dieet 1 week gedaan, week erop gewoon weer normaal gegeten (wel langzaamaan opgepakt) ik was 2,5 kilo kwijt.Dat er tot op heden nog af is. Morgen begin ik weer. Super bedankt! En ik wens voor de mensen die het gaan proberen ook heel veel succes toe.
En over de vraag ; mag je cola Light antwoord is Nee. Daar zitten stiekem toch nog veel suikers in. En koolzuur is erg slecht.Door het koolzuur verteer je moeilijker vetten.

Marsje, 11-07-2015 10:57 #1.618
Ik heb een vraag. Mag je cola light drinken?

Me, 10-07-2015 10:47 #1.617
Super. Maandag begonnen en vandaag 4 kilo eraf.

Frank, 09-07-2015 23:06 #1.616
Afgelopen maandag gestart!
Maandag 88,7
Dinsdag 87,2
Woensdag 86,4
Donderdag 85,8

Gaat lekker zo! En geen dag trek gehad…

Super dieet

Anna, 09-07-2015 15:51 #1.615
Ik ben vandaag begonnen met het dieet. Is er misschien iets wat ik in de plaats van ei kan eten? Ik word er namelijk vreselijk misselijk van. Ga proberen het vol te houden, maar t is niet makkelijk voor me.

Roelien, 08-07-2015 10:25 #1.614
Vandaag ga ik beginnen!
Startgewicht 83.6

Lisa, 07-07-2015 10:28 #1.613
Toen ik begon woog ik 57! Nu 51! Nu ben ik eindelijk klaar voor de zomer! Nog ff wat oefeningen doen en naar de zonnebank, komt goed! Ik ben trouwens 1.70!

Priscilla, 06-07-2015 09:39 #1.612
Wat hier niet duidelijk is, op welke manieren kan/mag je de eieren bereiden? Kan je het bakken in een klein beetje boter? En de groenten alleen gekookt neem ik aan?

Ik heb dit dieet gevolgd, en ik ben 4 kilo afgevallen, ik heb de eieren gewoon gebakken in boter, maar ik kan het mij goed voorstellen dat het voor anderen onduidelijk kan zijn.
Tevens eet ik al wat langer koolhydraat arm, voor mij was dit dieet erg fijn, want ik bleef in gewicht stil staan. Dit dieet zorgde ervoor dat ik die laatste kilo's kwijt raakte.

@ S
Ik raad je aan om dit dieet 1 week te doen, daarna een week aan vastplakken door nog steeds geen brood, aardappelen en pasta te eten dus zo weinig mogelijk koolhydraten maar wel wat meer vetten en eiwitten. Maak van je eieren een lekkere omelet met groenten en bijvoorbeeld in de ochtend wat griekse kwark met 5 amandelen. Maar probeer alsnog de suikers te vermijden. Na deze week kan je weer een week dit dieet doen, als je na je 1e week dit dieet, gelijk normaal eet, zou je weer aan kunnen komen, dat is erg zonde. Als je facebook hebt, zou je een kijkje kunnen nemen op de Koolhydraat arme pagina met recepten. Daar vind je heel wat lekkere recepten. Ik woog in november 2014 75 kilo, toen ik begon met koolhydraat arm eten, ben ik in anderhalf week 7 kilo afgevallen, dat is er ook afgebleven, afgelopen maand (juni 2015) ben ik dit dieet gaan volgen omdat ik in gewicht stil bleef staan en dus niks meer afviel, door dit dieet ben ik weer 4 kilo afgevallen. Succes!

S., 04-07-2015 00:37 #1.611
Hoi,
Dus als je dit dieet een week lang hebt gedaan moet je daarna 1 week ''normaal'' eten, daarna mag je dit dieet weer voor een week volgen. Klopt dat?

Groetjes!

Marijke, 02-07-2015 16:23 #1.610
Hallo, het dieet voor deze 5 dagen bevatten erg veel eieren ik maar heb last van obstipatie, eet volkorenbrood omdat ik dan beter naar het toilet kan. mijn vraag is hoe ga ik dit dieet volgen zonder brood.
Met vriendelijke groet, Marijke.

Oguzhan, 30-06-2015 12:44 #1.609
Begin was 81,5 en volgende dag al 79,3 ongeloofelijk maar doe wel veel cardio.

Daan, 29-06-2015 21:51 #1.608
Precies 1 week bezig, 1 keer stevig gebarbecued en dat was lekker :) vandaag 4,6 kilo kwijt! Hopsakeetje!

Oguzhan, 29-06-2015 14:43 #1.607
Hallo, ik wil deze dieet 1 maand volgen is het verstandig? En bij steak mag je daar plaats van kip doen?

mvg

Elena, 27-06-2015 13:45 #1.606
Ik ben 16 jaar, 159 cm en woog 65 kg! Ik ben gepest en begon rond m'n 12e met het verdriet weg te eten. Elke tiener vind het 'stoer' om chips te eten in het park, of voor de supermarkt, of in de bus en liters cola te drinken. Toen ik 16 werd en ik gepest werd met m'n gewicht ben ik gaan stoppen met snoepen (geen chips, geen snoepjes, geen oreo's enz.) en het drinken van frisdrank. Ik weeg nu rond de 63 kg en wil rond de 57 kg wegen, dus ik ga maandag beginnen met dit dieet. Ik hoop dat het werkt!

Liefs, Elena

Roelle, 26-06-2015 08:29 #1.605
Goedemorgen,

Dag 1. 84.4
Dag 2. 83.6
Dag 3. 83.0
Heb gisteravond 2 glaasjes wijn gehad, dus valt niet tegen.

Roelle, 25-06-2015 09:54 #1.604
Goedemorgen,

Dag 1. 84.4
Dag 2. 83.6

Prima begin, geen last van hongergevoel.

Thijs, 24-06-2015 11:15 #1.603
Ik ben een persoon die zeer veel water drinkt en gewoon eens dit dieet wil uitestten! Maar wat mag je tussendoor het best drinken in dit dieet dan? Water? Of helemaal niets drinken?

Roelle, 24-06-2015 09:55 #1.602
Goedemorgen,
Ik ga vandaag beginnen. Startgewicht vanochtend 84.4 streefgewicht 73 kilo, voor een gezonde BMI. De enige uitzondering die ik ga maken is elke avond een glaasje wijn. Elke dag zal ik verslag doen van de vorderingen. Ben benieuwd! Mocht ik daadwerkelijk 4 of 5 kilo kwijtraken, dan doe ik over veertien dagen nog een dieetweek.

Kyra, 23-06-2015 18:07 #1.601
Ik begin op dieet maar ik heb een vraag kun je ook een halve suikerklontje in de thee stoppen?
Ik hoop van wel want ik lus geen thee zonder suiker

Carla, 22-06-2015 10:27 #1.600
Sinds vorig week maandag begonnen met dit dieet, en nu precies een week later… begonnen met 85,1 kilo… en nu 80,6 kilo… Ik ben zeer tevreden! :) Vond het een "eitje" dit dieet, prima te doen, met 1 keer op woensdagmiddag een dipje waarbij ik me niet zo lekker voelde, maar heb volgehouden, het ging over, daarna ging het weer als een tierelier! Voelde me wel af en toe heel leeg, beetje gammel. Zorg dat je niet teveel hooi op je vork neemt die week. Heb ook niet gesport die week wel gewoon m'n werk gedaan. Ga nu twee weken gewoon eten, met zo min mogelijk calorieën (probeer rond de 1000 cal. per dag te blijven) en dan weer een weekje eitjes eten :) Ga nu een andere doen, waarbij je ook nog fruit mag eten, elke morgen een grapefruit erbij, en ook 1 of 2 keer een crackertje. Deze belooft ook 5 kilo in de week kwijt te raken. Voor iedereen die er midden in zit, succes!

Laureen, 20-06-2015 13:09 #1.599
Ik heb dit dieet een tijd geleden een paar dagen gevolgd en dit werkte perfect. Ik ben deze week weer begonnen, de eerste dag voelde ik me misselijk. De tweede dag ben ik in elkaar gezakt… ik kon nauwelijks bewegen en het werd zwart voor mijn ogen. Ik ben dus weer begonnen met 'normaal' eten met meer koolhydraten en vetten en langzaam aan voelde ik me weer iets beter. Kan dit echt komen door dit dieet? Ik wil graag afvallen maar blijkbaar past dit dieet niet bij mij. Heeft iemand een ander goed dieet waarbij je ongeveer 1000 kcal inneemt?

Grtjes

Dino, 17-06-2015 21:58 #1.598
Ik heb dit dieet ook 2 keer gevolgd ooit, ben toen van 70 kg naar 61 kg gegaan. Ik volgde het dieet 5 dagen, en een week later nog eens 5 dagen.

Het kan lastig zijn om de eetlust te weerstaan, (gelukkig zijn daar supplementen voor), veel water drinken helpt ook ongelofelijk veel en versneld het afvallen. Ook heb ik icm dit dieet 3 van de 5 dagen aan krachttraining/cardio gedaan, hierdoor kan je best wat valsspelen, ik nam vaker een salade met kip, tonijn en yoghonaise.

Qua lichaamsenergie moet je zelf aanvoelen wat je aan kan. Ik kan dan ook aanbevelen om dit dieet te doen in een week dat je vakantie hebt.

Een tip voor de eieren, wissel het af, soms gekookt, soms gebakken (zoek op YouTube naar Jacque pepin omelette)

En tot slot: aan de mensen die zeggen dat zoveel eieren niet goed voor je zijn… er is wel meer niet goed voor je, en overgewicht is er een van.

Fijne dag!

Priscilla, 10-06-2015 20:44 #1.597
Hoi allemaal.
Ik volg sinds een aantal maanden een koolhydraat arm dieet. Hiermee ben ik 7 kilo afgevallen. Nu blijf ik qua gewicht stilstaan, dus ik wil nu dit dieet gaan volgen. Aangezien ik echt geen 6 eieren op 1 dag op kan, is mijn vraag, of ik het ontbijt of lunch kan vervangen voor een eiwit shake van body & fit?

Groetjes Priscilla

Francien, 09-06-2015 10:33 #1.596
Ruim twee weken verder zit ik nu op 54,8 kg, 1,5 kg bijgekomen dus. Ik heb in de afgelopen twee weken dit dieet niet meer gevolgd. Ik eet doordeweeks gezond en in het weekend gun ik me af en toe eens iets (wijntje, chips, wit broodje etc.). Iedereen weet dat het een crash dieet is, dus logisch dat men iets aankomt zodra je stopt met extreem weining koolhydraten eten.

Vandaag ga ik weer beginnen en hoop nog 3 kg af te vallen!

Francien, 02-06-2015 10:02 #1.595
@Niraporn nee dit dieet is koolhydraatarm, men eet dus tussen 20-50 gram kh met als doel het lichaam in ketose te brengen waardoor men snel gewicht verliest. Fruit bevat veel koolhydraten en past dus niet in dit dieet.

Niraporn, 29-05-2015 07:21 #1.594
Mijn vraag is: mag je wel fruit tussendoor?

Shanna, 28-05-2015 00:46 #1.593
Ik ga dit Dieet proberen! @Sara, als je dit leest. Opkikker is eigenlijk gewoon builioun drink, en smaakt zoutig, dus echt wel lekker! Als je van cup a soup houdt, vind je dit ook lekker!

Francien, 22-05-2015 08:05 #1.592
Ik ben deze week verder gegaan met het dieet. In de ochtend eet ik 2 gebakken eieren met tomaat en, warm citroensap en 2 koppen groene thee. Tijdens de lunch een salade met komkommer, tomaat, kip/avocado/zalm. Bij het avondeten eet ik rosbief/kip/vis met groenten en een salade.

Vanochtend woog ik 53,3 kg! In totaal dus 3,6 kg afgevallen

Francien, 20-05-2015 11:28 #1.591
Vorige week met dit dieet begonnen (Maandag 11/5), mijn gewicht was toen 56,9 kg (bij 1,57m).
Ik heb dit dieet niet heel strikt gevolgd, maar wel gelet dat mijn eiwitinname hoger was dan aantal koolhydraten, en niet meer dan 50 gr koolhydraten per dag gegeten.

Op zaterdag heb ik het dieet niet gedaan.

Vanochtend was mijn gewicht 54,1 kg, wat realistisch is gezien mijn lengte en startgewicht, ik heb geen overgewicht dus dan is het logisch dat ik niet 5 kg afval in 1 week.

Caroline, 11-05-2015 22:01 #1.590
Mag er zout op de eieren?

Sara, 26-04-2015 16:26 #1.589
Hey, mijn vraag is die opknikker, ik ben er niet zo zekker van dat ik het lekker vindt en bovendien vindt ik het niet ik mijn buurtwinkels! 😢 dus kan ik het inruilen in iets anders of dat gwn overslaan? Dankje x

Danne, 23-04-2015 00:43 #1.588
Ik ben van plan volgende week te starten met dit dieet, heb het al eens gedaan en was toen 1,5kg kwijt. Nu was mijn vraag mag dit dieet volgen icm fatburners (stacksers4)? Ik kan dit niet terug vinden in de reacties.

Moon, 22-04-2015 13:35 #1.587
Ik ben nu 5 dagen bezig, ben slechts 2 kg afgevallen. Het is denk ik toch beter dan niets :-)

Jans, 20-04-2015 13:43 #1.586
Hoi ik ben vandaag begonnen en het lijkt mij een goed dieet maar mijn vraag is mag je zout en kruiden gebruiken? Gr jans

Nathalie, 07-04-2015 15:36 #1.585
Hoi, ik ben van plan dit dieet te volgen. Ik had nog enkele vragen:

1. Hoeveel gram vlees mag je eten?
2. Hoe mag je je eieren/vlees bakken? Met olijfolie of?

Lisa, 05-04-2015 22:38 #1.584
Hallo,

Ik had een paar vraagjes, door het studeren ben ik aangekomen, dit komt door mijn velen tussendoortjes en energydrankjes. Verder sport ik wel veel. Daarom wil ik dit dieet een week proberen.
Mijn vragen, kan ik met dit dieet sporten?
Kan ik de type 1 groente eten, voor tijdens het studeren.
Hoe ga je na dit dieet verder?

Gr

Sil, 31-03-2015 10:53 #1.583
Je hoeft met een dieet niet op maandag te starten probeer eens te beginnen in het weekend, dan ben je nog vol goede moed en op de door de weekse dagen heb je minder verleidingen

Jipje, 15-03-2015 15:22 #1.582
Heel goed dieet, ik heb me niet helemaal aan de regels gehouden. ik at 's ochtends een gekookt eitje op een geroosterd boterhammetje. En voor de rest heb ik de eieren weg gelaten en deze vervangen door type 1 groentes te eten. Ik ben 20 kilo in 1 maand tijd kwijt geraakt in 2011, ik ben van 70 kilo naar 52 kilo gegaan, ik ben 1,53 m. Ik heb me streef gewicht nog niet bereikt en ben weer 5,5 kilo bijgekomen dus ik doe dit dieet nu gewoon weer opnieuw!

Annita Hardoar, 02-03-2015 20:09 #1.581
Hallo, ik zie heel veel reacties en vragen over deze dieet maar vind op geen enkele reactie of vragen een antwoord dus dan weet ik ook eigenlijk niet wat ik wel als antwoord kan verwachten. De eerste dag al had ik vragen over deze dieet en dat is kan ik mijn groente in zonnebloem klaar maken en ook kruiden gebruiken om er een smaak aan te geven anders is het zo flauw. En mijn tweede vraag was ik had yoghurt dressing in mijn slamix gedaan en achteraf zag ik toch op de fles staan dat er suiker in zat mag dat wel? Voor de rest had ik geen problemen met deze dieet ik hoor het graag van u dan kan ik tenminste weten wat wel en niet mag, dit is waar ik tegenaan loop.

Impi, 24-02-2015 17:49 #1.580
Kan ik dit dieet ook twee weken doen?
Want ik wil tien kilo afvallen!

Deni, 22-02-2015 14:49 #1.579
Mag je ook gwn water drinken in plaats van thee?

Kim, 22-02-2015 02:00 #1.578
Hey een vraagje kon het niet echt in de reacties vinden. Ik snap de salade/gemengde salade niet. Mag je in de salade 150gr type 1 groente doen? Hoe of wat? Ik snap het niet helemaal.

Alvast bedankt,
Kim

Eh, 17-02-2015 21:00 #1.577
Dit dieet werkt echt als u aan de regels houdt!
Ik lees hier nog steeds graag de reacties en moet toch even zeggen dat ik kan niet begrijpen als iemand met een vraag afkomt van <mag ik dit of dat door iets anders vervangen… > Volhouden is de boodschap!

Marisol, 09-02-2015 22:30 #1.576
Kan je de eieren vervangen door iets anders?

En is het mogelijk om maar 2eieren in de ochtend te eten en met middag gewoon komkommers te eten etc heb je dan nog steeds het zelfde effect eieren komen namelijk me neus uit-_-

Peter, 06-02-2015 21:54 #1.575
Eet je de eieren met of zonder brood?

Manuela, 06-02-2015 08:10 #1.574
Ik ben op maandag begonnen en het is nu vrijdag, vanochtend op de weegschaal gaan staan en was 3,1 kg kwijt… merk wel dat het wat moeilijker word om vol te houden vooral nu het weekend eraan komt en je op werk wat meer structuur hebt… maar tot nu toe enorm tevreden…

Dia Koteris, 02-02-2015 17:19 #1.573
Beste Kristel,

Vol goede moed begonnen, en werkelijk het ging me goed al.
Precies alles gedaan volgens het dieet,
En toen maandagochtend heerlijk op de weegschaal… "… Maar 1,5 kilo afgevallen.

Lieve Kristel hoe kan dat?.?

Veel liefs Dia

Claudia, 02-02-2015 16:17 #1.572
Oke lijkt me wel de moeite om te proberen, maar waarvoor zou ik de tomaten kunnen vervangen want die eet ik niet graag? Die magie opkikker snap ik niet helemaal aangezien dit heel veel zout bevat (die ga ik dan ook niet pakken). Ook de tussendoortjes is voor mij niet helemaal duidelijk, hoe vaak mag ik een tussendoortje? en wat valt daar weer allemaal onder? lees: Met dit dieet hoef je geen honger gevoel te hebben. Komkommer, augurk, Maggi opkikker etc.

Sharsjar (infoteur), 26-01-2015 16:54 #1.571
Ik kan me niet goed voorstellen dat 4 a 6 eieren PER DAG goed voor je is. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk, er wordt heel veel gespeculeerd dat je ongeveer 2 eieren per week mag hebben omdat het slecht is voor je cholesterol.

Channa, 18-01-2015 16:13 #1.570
Mag je bij dit dieet wel gewoon sporten?

Linne, 06-01-2015 08:58 #1.569
Ik ben gisteren met dit dieet begonnen. Doordat ik veel thee drink is het makkelijk vol te houden, het is wel even een aanslag op je (knorrende) maag. Ik ga dit deze week zeker volhouden!

Floor, 09-12-2014 09:11 #1.568
Ik begin nu aan dag 5 en was zojuist op de weegschaal 3,5 kilo lichter. Met een beetje geluk ga ik de 5 kilo dus echt halen. Ik stop na dag 7 twee dagen en doe het daarna nog een week!

Kelly, 05-12-2014 07:10 #1.567
Hey,

Prima dieet om op korte tijd gewicht (vet) te verliezen. Ik heb totaal geen overgewicht: 1m62 en 54,2kg. Deze morgen 52,6 na amper drie dagen strikt gevolgd programma. En ja, je verliest wel degelijk vet (vetpercentage voor en na gemeten).
Mag je dit wekenlang volhouden: neen, maar dat vermeldt de plaatser ook. Is het héél gezond en evenwichtig: neen (o.a. geen fruit), maar het is alleszins beter voor je lichaam dan een weekje all-in vakantie waar je je lichaam met allerlei ongezonde zaken opzadelt… Een weekje (vóór de feestdagen?) kan zeker geen kwaad.

A., 23-11-2014 12:28 #1.566
Vraagje: maandagavond gemengde salade: is dit enkel gemengde sla of mag je hier ook andere groenten toevoegen zoals komkommer, paprika, … en echt een salade eten?

Sjaakie, 16-11-2014 10:14 #1.565
@Gerry #1.561

Jawel. Is mij ook gelukt. 5 kilo in één week. Nu heb ik het dieet deze week weer gedaan om een andere reden. Lees #1.531
Ik snap best wel dat Kristel moe wordt van de reacties. Iedereen herhaalt. Het dieet is ook eenzijdig, daarom doe je het maar één week, niet langer.
Mensen, blijf reageren, want ik vermaak me wel om de reacties…

Heidi, 14-11-2014 14:30 #1.564
Ik heb het 3 dagen volgehouden en ben 1 kg afgevallen. Na een week gewoon eten is die er nog steeds af. Nu ga ik nog eens 3 dagen proberen. Mijn werkschema laat me niet toe om het een week te kunnen doen. Ik had wel heel veel krampen na die 3 dagen die zeker ook 3 dagen geduurd hebben.

Yvonne, 11-11-2014 21:57 #1.563
Ik eet geen vlees en vis, kan ik dit dieet nu wel volgen.

Heidi, 02-11-2014 18:20 #1.562
Ik ben vandaag begonnen. Heb geen honger gehad, dus dat is al goed.
Ik ben sinds ik gestopt ben met roken 4 kg bijgekomen. Ik weeg nu 51,9 kg. Ik voel me ongemakkelijk in al mijn kleren.
Daarom wil ik er nu echt iets aan doen…
Ik heb wel een groentesnoepje gemaakt mocht ik plots honger krijgen. ( om te voorkomen dat ik in de kast ga duiken, ;-)
Zijn er nog mensen die vandaag gestart zijn?

Gerry, 21-10-2014 16:39 #1.561
Mij ga je niet vertellen dat je op 1 week 32 eieren gaat eten dat je op eind van de week 5 kilo zult af vallen?

L. C., 16-10-2014 14:05 #1.560
Onvolledig, crashdieëten zijn nooit goed en blijvend. Als je spontaan in 1 week zo mega veel eieren gaat eten heb je een goede kans op eiwit vergiftiging. Er zitten nul koolhydraten in dit "dieet". Dit dieet zou door geen enkele specialist / dokter / diëtist ooit worden aangeraden.

Conny, 16-10-2014 09:30 #1.559
Ik ben nu een paar dagen bezig met het dieet. Ik wilde alleen weten wat je bedoelt met de etc achter de genoemde tussendoortjes, want ik heb echt een hongergevoel en voel me aardig misselijk en licht in mijn hoofd. Betekent het dat je alle type 1 groenten mag eten?

Maxine, 14-10-2014 01:07 #1.558
Hallo,
Ik ben vandaag gestart met het dieet maar ik zou graag willen weten wat ik na deze week moet gaan eten aangezien je dus niet dit dieet langer mag aanhouden.

Sophie, 12-10-2014 18:40 #1.557
Hallo, mag je water drinken tijdens het dieet en wat bedoel je juist met een steak en van vis, welke eet je best en hoeveel gram?

Alvast bedankt

Dijle, 08-10-2014 09:18 #1.556
Hallo. İk ben vandaag ook begonnen met dit dieet. Toch ben ik van plan om dit meer als een week te doen. Om meer gewicht te verloezen.Het lijkt me een vrij simpel dieet en ik lees hier ook positieve reacties. İk laat nog van me horen!

Nathalie, 07-10-2014 11:44 #1.555
Hoi, ik ben gestart en het lijkt mij vrij simpel vermits ik dol ben op eieren, tomaat en komkommer. Nu Heb in altijd geleerd dat je moet "eten" om de 2 a 3 uur om je metabolisme niet stil te laten vallen. Daar sta ik wel achter maar nu lees ik dat een appel niet mag. Is er iets anders dat wel mag buiten het reeds vermelde?

Joke, 29-09-2014 10:21 #1.554
Mijn vraag is hoe ga je die week erna aan de gang, weer het normale patroon van voeding oppakken?

Willeke, 24-09-2014 10:12 #1.553
Hallo
ik wil het dieet gaan volgen. Maar een steak wat voor vlees is dat en hoeveel gram vlees?
Salade bedoelen jullie daar sla mee? Hopelijk hoor ik snel van u want wil morgen beginnen!
Groetjes willeke

Veerle, 17-09-2014 08:36 #1.552
Hoi, ik wil ook graag weten of de opkikker van maggi verkrijgbaar is in België. En of er alternatieven voor zijn… Alvast bedankt voor de reactie!

Veerle, 16-09-2014 08:11 #1.551
Hoi, ik wil ook graag weten of de opkikker van maggi verkrijgbaar is in België. En of er alternatieven voor zijn…
Alvast bedankt voor de reactie!

Flo, 10-09-2014 11:45 #1.550
Eiwitdieeten doen je lichaam in ketose gaan waardoor je vet gaat verbranden, maar de bijwerking daarvan is dat er aceton vrijkomt (merk je o.a. aan slechte adem) en door die aceton vergiftig je je hersenen…

Valerie, 10-09-2014 09:40 #1.549
Hallo, ik ga uw dieet eens proberen, ik heb reeds ervaringen met eiwitdieet en weet dat dit inderdaad helpt. Ik zie overal Maggi opkikker staan, heb dit gegoogeld en is blijkbaar overal te vinden in Nederland, maar is dit ook te koop in Belgie?

Pascal, 03-09-2014 23:53 #1.548
Hoeveel water met koolzuur mag je er bij drinken?

Sarah, 01-09-2014 01:34 #1.547
Mag je het ei met cracker eten. Zoja welke cracker?

Channel48 (infoteur), 27-08-2014 14:12 #1.546
5 kilo per week en zoveel eieren dat is als vragen om problemen.je maakt je metabolisme kapot je kunt beter gaan voor 1 kilo per week!

Wendy, 27-08-2014 09:40 #1.545
Na een week dit dieet te hebben gevolgd ben ik niet heel blij met het eind resultaat… 1,7 kg er maar af. Misschien komt dat omdat ik niet overgewicht ofzo heb maar alleen me lichaam strakker wil hebben. Ik hoop dat het bij andere mensen beter werkt. Succes er mee!

Rizlan, 25-08-2014 14:53 #1.544
Maakt het uit hoeveel opkikkers je neemt per dag? Eventueel op de eerste dag al?

Nar, 22-08-2014 16:45 #1.543
Hi!
Een vraag die eerder ook gesteld is. Hoeveel tijd moet er tussen zitten om dit dieet nog een keer te doen?

Groetjes

Wendy, 20-08-2014 10:47 #1.542
Hallo,

Vandaag ben ik begonnen met dit dieet en ben heel erg benieuwd hoe het me gaat bevallen. Ik heb alleen 1 vraag en dat is of ik wel gewoon water er bij mag drinken want dat doe ik normaal gesproken al heel veel.

Groetjes Wendy

Marjorie van Peer, 17-08-2014 21:36 #1.541
Goedenavond, ik ga morgen Staten met het dieet.
Ik wilde alleen weten wat je bedoelt met de etc achter de genoemde tussendoortjes.
Betekent dit alle type 1 groenten? Of alleen nog tomaten erbij.
Aflaat bedankt voor u reactie.

Met vriendelijke groet,
Marjorie van Peer

Berna, 16-08-2014 17:02 #1.540
Hallo,

Mijn vraag gaat over sporten. Is het volgens jullie verstandig om tijdens die week te gaan sporten? En als je deze dieet nogmaals wilt doen, hoeveel tijd moet er minimaal tussen zitten? Wat adviseren jullie? En mijn laatste vraag is, wat mogen er allemaal in mijn salade?

Alice, 15-08-2014 14:17 #1.539
Hoi,

Is het ook goed als ik een Optimel neem in plaats van de Opkikker? Het is de Optimel aardbei kers drink en het heeft 0% vet + 33kcal per 100 ml.

Florry, 15-08-2014 12:10 #1.538
Ik ben vandaag begonnen met het dieet maar mag ik water drinken of mag ik enkel 1 koffie bij het eten?

Kaat, 14-08-2014 13:07 #1.537
Ik ben dinsdag met dieet begonnen ik ben nu met de 3e dag bezig en pas 1.5 kg afgevallen. Ik zie bij sommige reactie dat ze veel sneller afvallen. Hebben jullie tips wat ik eventueel verkeerd doe of toch anders moet doen. en mag je als tussendoortje ook walnoten eten?

Ad, 13-08-2014 13:25 #1.536
Als je het 5 dagen doet en dan op je gewicht zit moet je het schema dan wel afmaken?

Anneke, 11-08-2014 15:24 #1.535
De eerste 2 dagen 2, 3 er af. Helaas daarbij gebleven. Na de 4 de dag gestopt. Eet geen brood en pasta en geen snoep en light drank. Helaas geen dalende lijn. Hopelijk veranderd dat snel.

Larissa, 09-08-2014 12:50 #1.534
Mag je die type 1 groente (roer)bakken of is het de bedoeling dat je het rauw eet?

Larissa, 08-08-2014 17:13 #1.533

Issie, 06-08-2014 14:05 #1.532
Vandaag 4e dag… opzich is de dieet goed te doen. Heb geen hongergevoel, maar oh zo veel zin in chocolade koekjes! Even volhouden… Heb mij nog niet gewogen. Ik moet wel zeggen dat ik mij fitter voel. Ben onwijs benieuwd naar het eindresultaat!

Sjaakie, 06-08-2014 00:22 #1.531
Twee jaar geleden volgde ik een, voor mij, vrij streng dieet. Na een tijdje kwam er enige stilstand in mijn gewichtsverlies. Ik kwam erachter dat je dan een paar dagen strenger moet gaan dieten om die vetverlies na een stilstand weer op gang te krijgen. Ik ging dit dieet doen en ja hoor, het bracht het vetverlies weer op gang. Voor mij was de opzet dus niet om 5 kg in één week af te vallen, maar om dus die vetverlies weer op gang te brengen. Sporten deed ik er natuurlijk ook bij. Resultaat, 30 kg afgevallen in 5 maanden.(qua vet nog meer, maar kwamen ook spierweefsel bij.). Let wel:In die 5 maanden deed ik dit dieet 2 keer!
Is dit 5kg/wk dieet gezond? Weet ik niet, maar het hielp MIJ wel…

Nnoenie, 04-08-2014 02:36 #1.530
Ik had een vraagje, kan je ook zout toevoegen bij de gebakken ei.

Tim, 29-07-2014 23:58 #1.529
Ik heb een vraagje voordat ik begin aan het dieet begin. Er staat zowel gemengde salade tussen en salade. Wat word er bedoeld met gemengde salade en wat word er bedoeld met salade?

Jordy, 29-07-2014 16:34 #1.528
Vandaag begonnen met dag 1. Aangezien ik nu 4 weken vakantie heb, ben ik begonnen met het ontbijt om 12.00, de lunch begint bij mij rond 16.00 uur, en het avondeten begint rond 19.00 - 20.00. Anders is het niet te doen voor mij. Om te sporten naast dit dieet is niet zo slim lijkt me… Heb het vermoeden dat als je er ook nog is bij sport, dat je van je eigen afvalt aangezien je geen koolhydraten binnen krijgt.

Anja, 29-07-2014 12:29 #1.527
Hallo, ik ga het proberen, maar ik mis de uien.
Mag ik uien eten?
groetjes

Emine, 29-07-2014 00:35 #1.526
Hoi, ik vroeg me af of hierbij gesport moet worden? Het ziet me er een leuk dieet uit voor mij personelijk, ik zou het geweldig vinden als dit echt zou werken, ik heb volgende week een hele week niks te doen dus dan zal dit dieet goed van pas komen. Ik hoop dat het me niet te lastig gaat worden, maar ik zie er alvast naar uit om er aan te beginnen! Ik laat zeker nog iets weten! :)

Danielle, 28-07-2014 17:41 #1.525
3 dagen bezig en vannochtend gewogen, al 2,5 kilo eraf! Elke avondmaaltijd eet ik wel groente en mager vlees of vis, rauwkost vind ik niks aan namelijk. Ik heb wel 1 vraagje, mijn zus doe met mij mee alleen is die behoorlijk aan de diarree, kan het door alle eieren komen en zoja wat moet ze ermee doen?

Matthias, 25-07-2014 15:06 #1.524
Hoi,
Deze vraag stond er mss al tussen, maar aangezien ik 4-5 keer in de week ga joggen. Kan het kwaad van een uur/halfuur op voorhand een kleine portie pasta te eten? Naar wat ik vernomen heb is dat snel verteerd en verbrand. Of houd je aan het dieet voldoende energie over om nog te gaan lopen?

Groetjes,
Matthias

Marjolein, 23-07-2014 13:54 #1.523
Hallo,

Dit dieet heb ik al eens eerder gevolgd en ik was toen 5,7 kilo kwijt in één week.
Ik at biefstuk als steak (nam aan dat dit hetzelfde was).
@Aya opkikker is een zakje wat je drinkt als tussendoortje. Het product heet opkikker (je hebt kip, rundvlees en weet ik veel wat nog meer). Zijn zakjes die je in een glas of beker doet en met kokend water opdrinkt. Het zijn gele doosjes en die kun je in zowat elke supermarkt kopen. Plus, boni en jumbo heeft ze in ieder geval!
Succes allemaal!

Groetjes,
Marjolein

Hilde, 22-07-2014 18:30 #1.522
Beste

Ik sport drie keer per week 3 uur, dat gaat met deze hoeveelheid eten per dag niet lukken.
Wat kan ik het beste eten voor het sporten zodat ik voldoende voeding binnen heb en het dieet niet in gevaar breng?

Alvast bedankt
Hilde

Aya, 22-07-2014 13:04 #1.521
Hi,
ik start morgen met dit dieet maar ik weet niet wat je bedoeld met een opkikker. Ik heb het opgezocht maar niets gevonden. Dus wat is een opkikker en misschien een paar voorbeelden?
Grtjs

Kimm, 20-07-2014 12:29 #1.520
@debbie steak is hetzelfde als biefstuk?!

Jaimy, 20-07-2014 11:43 #1.519
Ik ben vandaag begonnen, tot nu toe valt het me mee. Bij diëten met shakes was ik op de eerste dagen altijd zo futloos.
Maar nu heb ik gelukkig nergens last van. Tussendoor een glas opkikker is wel lekker, zeker met dit warme weer.
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is :)

Ezra, 18-07-2014 14:45 #1.518
Deze vraag is al gesteld door Cristlen, maar is dit dieet ook geschikt voor kinderen?

Debbie, 16-07-2014 16:46 #1.517
Is er een vervangend vlees voor de Steak, want ik vind de steak niet lekker om te eten. Biefstuk? of iets anders>?

Christien, 14-07-2014 21:03 #1.516
Is dit dieet ook voor kinderen?

Hannah, 14-07-2014 17:50 #1.515
Voor variatie kun je zilveruitjes en augurk met het eigeel mengen. Beetje het gevulde ei idee maar voor variatie wel lekker! Ik doe in de ochtend soms een beetje feta kaas door de ei. Weetniet of dat zou mogen?
Succes iedereen!

Soccer22, 10-07-2014 16:46 #1.514
Maandag begonnen met een gewicht van 67 (1.75 lang) kg en vanochtend al 64,8. Nog 3/4 dagen te gaan en hopelijk tik ik de 62 aan. Ideaal dieet en goed vol te houden!

Liz Schakel, 08-07-2014 11:28 #1.513
Net naar de AH geweest en eitjes en tomaat en komkommer gehaald. Vandaag beginnen! Ben heel benieuwd wat het gaat brengen. Ben geen fan van ei maar ook niet van mijn lichaam dus het is het proberen waard. Ik lees weinig over drinken hier. Ga er van uit dat het alleen water en suikerloze thee is. Mag je wel zoetjes gebruiken? Lets go!

Irm, 07-07-2014 02:04 #1.512
Hallo ik heb een vraagje misschien is die wel is voorbij gekomen. Maar moet je bij dit dieet nog vitamines slikken? En als ik het goed begreep als tussendoortje als je honger heb komkommer en tomaat. Ik heb van alles al wel is geprobeerd. Maar niks hielp. Ik heb toen 2 maanden bijna niks gegeten en 1 ontbijt koek en avondeten gegeten. Ben toen 10 kilo af gevallen nu na 2 jaar ben ik 3 kilo aangekomen en ook al eet ik gewoon dus yoghurt en smiddags yoghurt en avond eten wilt het er niet af. Ik ga zeker dit dieet proberen. Moet je nog iets intensiefs doen sporten lopen enz. Ik zwem wel 1 keer in week en dan baantjes trekken.

Met vriendelijke groet Irm

Jim, 30-06-2014 10:44 #1.511
Ben voorbije zaterdag met dit dieet begonnen, mijn start gewicht bedroeg 88,5 kilo en nu 2 dagen later zit ik op 85 kilo. Ik hou er rekening mee dat bij die 3,5 kilo 70% vocht en afval stoffen zaten. En elke gram die er nu nog afgaat beschouw ik voor mezelf als 60% vet en 40% vocht/spiermassa. Ook probeer ik nu al vooruit te kijken naar de dagen die na het voeding schema komen, zodat ik komende zaterdag niet alles ga opeten wat mijn pad gaat kruisen. Ik ga voor de dagen na dit schema mijn calorieën proberen te beperken tot 1500 per dag om niet met het jojo effect te maken te krijgen.

Voordeel van dit dieet is voor mij, dat door het weinige eten ik mijn snoepen in de avond kan afleren want das een gewoonte die ik echt niet meer wil hebben, en het niet snoepen in de avond is dus ook het moeilijkste aan dit schema voor mij. Ben eens benieuwd hoe we vrijdag gaan halen en welke resultaten we echt gaan overhouden een weekje later.

Evy, 25-06-2014 06:50 #1.510
Dit is echt een ideaal dieet. Ben nu 2 dagen en ben al 5 kilo kwijt. Ik ben 1.78 en woog 77.5 kilo vanochtend woog ik 72.4. Het enige nadeel is dat ik best veel buikpijn heb en ontzettend aan de diarree ben. Heeft iemand hier tips voor? Het dieet is overigens voor mij best moeilijk vol te houden. Ik heb nl een lichamelijk zware baan, maar door de vele kilo's die ik al kwijt ben blijf ik wel gemotiveerd.

Tassie, 20-06-2014 11:05 #1.509
Dieet werkt prima! Doe het om de 2 weken van Maandag tot Vrijdag en val dan 3 kilo af. Weekend eet ik gewoon(niet te veel friet ;-) Eerst had ik ook hoofdpijn. Nu doe ik 3 x per dag koffie met melk en 1 klontje suiker… en nergens meer last van! Gewoon een beetje suiker kom je niet van aan. Suc6 allemaal.

Sylvn, 17-06-2014 08:12 #1.508
Gisteren samen met mijn moeder begonnen aan dit dieet. Me moeder stopt ermee ze vind het toch te zwaar, ze werd erg duizelig ervan. Ik heb het volgehouden. En vanmorgen 1,6 kg eraf! Ben echt superblij! Wel heel erg hoofdpijn gehad de hele dag. Maar verder goed te doen!

Gabrielle, 16-06-2014 19:27 #1.507
Ik snap dat je dit dieet niet langer als week mag aan houden, maar is het ook een mogelijkheid dit eens per maand te doen? dus dat er ook periode van 3 weken tussen zit want dit zou betekenen dat je dan 20 kilo in 4 maand weg hebt wat erg fijn zou zijn :)

Jacky, 16-06-2014 13:08 #1.506
Aan het begin van dag 5 ben ik 3 kilo schoon aan de haak afgevallen. Alleen beginnen de eieren me nu echt de neus uit te komen. Ik heb ze alleen gekookt en geroerd gegeten, iemand anders nog een idee hoe de eieren klaar te maken, zodat het eten van eieren wat aantrekkelijker wordt? Vanavond eindelijk een stukje vis! Iemand daar een tip voor?

Asena, 16-06-2014 11:04 #1.505
Is dit dieet ook ideaal voor mensen die niet meer snel kunnen afvallen?

Bina, 16-06-2014 10:38 #1.504
Ben vandaag aan dag vijf. En 3, 5 kg afgevallen. woensdag zou ben ik een week bezig en hopelijk zijn er tegen dan vijf vanaf.

Jetty, 15-06-2014 15:41 #1.503
Morgen maar eens beginnen met dit dieet, lijkt me super, ik ben dol op eieren. Weeg 82 kg bij een lengte van 1.68. dus veel te veel. Heb veel rugklachten, dus die kilo's moeten er af.
Hou jullie op de hoogte!

Bina, 11-06-2014 08:20 #1.502
Vandaag begin ik ermee ben eens benieuwd. Zou je zoetjes mogen in de koffie?

Frans, 09-06-2014 11:25 #1.501
Wil dit maar eens uitproberen. Maar wat en hoeveel mag je drinken? Is af en toe een volkoren boterham toegestaan?

Rosa, 08-06-2014 17:40 #1.500
Nou had ik eerder gereageerd dat ik weinig afviel.
Inmiddels ziet het schema er zo uit:
Startgewicht dag 1: 70.8
Gewicht ochtend dag 6: 68.7

Helaas had ik die dag een bbq en heb ik de avond helaas niet gered!
Vandaag, eigenlijk dag 7 ochtendgewicht 69.0

Doe ik vandaag dag 6 over en morgen de laatste dag.
Ben erg tevreden maar heb heel streng gedaan veel bewogen en geen tussendoortjes denk dat je 5 kilo niet zo snel red maar 3 kilo wel

Peter, 07-06-2014 20:26 #1.499
Is dit niet een beetje gevaarlijk aangezien er 34 eieren in één week opgegeten moeten worden?

Wendy, 05-06-2014 17:20 #1.498
Lieve dames,
Ik ben nu 4 dagen bezig 2 kilo er af. Ben er zo trots op! Maar heb zaterdag een bbq, heeft iemand een idee hoe ik dit ga overleven? Ik eer dan alleen maar kip. En komkommer, iemand nog goede tips?
Op maar de 5 kilo! En daarna nog een week!

Gr Wendy

Nancy, 05-06-2014 13:26 #1.497
Beste Kristel,

Ik wil zeker dit dieet gaan proberen… ik ga er maandag mee beginnen. Nu heb ik een vraagje… wat versta je precies onder salade en gemengde salade? Ik neem aan dat je hiermee niet de groenten bedoelt. Ik hoor nog graag van je.

Vriendelijke groeten,
Nancy

Lincy, 05-06-2014 12:32 #1.496
Mag je het dieet na een paar weken weer herhalen? Mijn fitnessinstructrice zegt dat als je een ei eet je het beste alleen het eiwit kan eten klopt dit? En wat wordt er bedoeld met vlees: steak, mag het ook kipfilet zijn? Ik wil het namelijk graag gaan proberen zodat ik straks in augustus met een heerlijk gevoel kan gaan zwemmen.

Cynthia, 05-06-2014 10:28 #1.495
Zo maandag eerste dieetdag, dinsdagochtend woog ik al 1,2kilo minder en woensdagochtend een halve kilo minder en vanmorge weer een halve minder!
Nog 3dagen na vandaag te gaan hopelijk 5 kilo minder maar moet erna nog 6 minder! Ff kijken hoe ik dat ga fiksen omdat dit maar 1week aan te raden is!

Barbara, 04-06-2014 09:26 #1.494
Wil het wel eens proberen. Maar ik lust niet zo graag het eigeel. Ik ben wel gek van het eiwit. Kan het kwaad dat ik het eigeel weglaat; of zitten daar essentiële voedingsstoffen in voor deze week? Kan iemand mij hierop een antwoord geven?

Rosa, 03-06-2014 21:04 #1.493
Vandaag dag 2. Het is goed vol te houden al komen de eieren op dag 2 al bijna mn neus uit. Helaas was ik vanochtend maar 100 gram lichter dan gister en ben ik nu maar 200 gram lichter dan gisteravond. Deed hiervoor weightcare en daarmee in 8 weken 10 kilo afgevallen. Ik eet nu ook veel meer dan ik met die repen en shakes gewend was. Ik drink alleen wel 1 blikje cola light en suikervrije limonade af en toe met 0 calorieen anders trek ik het niet. Ben benieuwd of ik morgen toch ben afgevallen op dag 3.

Cynthia, 03-06-2014 21:04 #1.492
Ik ben sinds gisteren begonnen! Ben 1.53, 26jaar en 2x bevallen in een jaar (zit maar 10,5maand tussen de 2). Na de laatste bevalling zat ik op 1kilo na op mijn gewicht voor mijn eerste kindje maar toen kwam t spiraaltje en bam 6kilo erbij! Nu wil ik snel, goedkoop en makkelijk van mijn kilo's af! Dus we proberen dit! Gisteren woog ik 66,2 en vanmorgen 65,0! Had t gisteravond wel ff zwaar, denk suiker afkickverschijnselen! Ben zoetekauw qua suiker in de koffie en thee! Ff paracetamol genomen met een beetje ranja en toen ging t goed! Vanmorgen koffie met beetje suiker en vanaf morge nix! Als ik iets warms wil drinken pak ik opkikker en koffie en thee ff niet, niet te drinken zonder alles!
Hoop dat ik afval! Ik moet eind deze maand 55 kilo wegen, deal met mijn man gesloten, hij stopt met roken als ik t haal! Dus gaan met die banaan :D

Etzel, 01-06-2014 21:28 #1.491
Hallo allemaal,

Ik ben geen voedingsspecialist of in die richting, wel heb ik ervaring met afvallen: zo'n 30 kilo in een jaar. Ik heb meerdere diëten gedaan, waardoor ik ook daadwerkelijk afviel. Probleem is alleen dat je weer aankomt als je stopt. Frustrerend, nietwaar? Nou kan ik wel zeggen dat het fijn is als je even op weg geholpen kan worden, om de motivatie en het doorzettingsvermogen te vinden om je voedingspatroon te doorbreken en daadwerkelijk te veranderen. Daarbij kan een dieet een geweldig hulpmiddel zijn. Maar let er wel op dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt; dat voorkomt ook het hongergevoel en het probleem van het terugvallen in je oude gewoonte. Daar was je toch klaar mee en wilde je veranderen?!

Voor mij werkte het om de eerste week geen broodproducten (pasta, brood, koekjes, etc) te eten om mijn suikerspiegel te stabiliseren. Daarnaast at ik toch ook wel veel eieren. Om daar gelijk even wat over te zeggen: van eieren wordt veelal gezegd dat ze het cholesterol verhogen, maar recent wetenschappelijk onderzoek heeft het tegendeel daarvan aangetoond. Desalniettemin lijkt het mij altijd verstandig om zoveel mogelijk gevarieerd te eten. Dus: zoek naar alternatieven. Op internet is een hoop te vinden, dus maak er optimaal gebruik van zou ik zeggen ;). Om mijn verhaal te vervolgen, ik at verder geen snoep e.d. meer en drong mijn suikerconsumptie terug. Het draait er, mijns inziens, voornamelijk om dat je je suikerspiegel stabiliseert. Vanuit dat startpunt kun je verder. Haal verder je vitaminen, vezels en andere belangrijke bouwstoffen zoals mineralen uit groenten en fruit. En als je graag yoghurt eet, zorg dan dat je een onbewerkte yoghurt kiest, dus zonder suikers e.d. Gooi er wat fruit bij en voilá een heerlijk ontbijtje!

Als je wat verder bent en je een beetje gewend begint te raken aan je nieuwe eetstijl - het kost je lichaam tijd om te stabiliseren - dan kun je beginnen aan sporten. Kies voor een combinatie tussen kracht- en conditietraining (bijv. 30-45 min kracht + 20 min cardio, kijk vooral waar je je goed bij voelt maar maak er GEEN uren van) En nee dames, van krachttraining worden we écht niet mannelijk! En daarnaast, het hoeven geen enorme gewichten te zijn waarmee je traint. Kies voor gewichten waarbij je je nog prettig voelt en waarbij je wel een lichte weerstand voelt. We moeten wel resultaten boeken! Waarom nou juist krachtraining: hoe meer spieren, hoe meer energie je verbruikt in rusttoestand. Het is dus "bye bye uithongering" en "hallo gezond en voldaan afvallen"! Op internet zijn een hoop leuke en goede oefeningen te vinden die je kunt uitvoeren, zowel thuis als in de sportschool! Let wel op: begin pas met gewichten als je de oefening correct uit kunt voeren (vraag daarvoor het advies van sportschoolinstructeurs). Je hoeft ook niet meteen aan gewichten te beginnen, want je spieren voelen toch wel dat ze in beweging worden gebracht ;). Als je vervolgens me krachttraining combineert met zo'n 20 minuten cardio dan versnel je je verbranding en verlies je de extra pondjes in no time!

Mooie bijkomstigheid van dit alles: je krijgt dat welgevormde lichaam waar je áltijd van droomde én je gaat je ook lekkerder in je vel voelen. Zelfverzekerd en energiek de toekomst tegemoet!

Heel veel succes, liefs een lotgenoot!

Lena, 30-05-2014 11:59 #1.490
Ik heb dit dieet 2 jaar geleden gedaan. Ik woog toen 82kg en voelde mij heel erg ongemakkelijk in mijn vel. Ik heb het dieet 3 weken lang volgehouden ook al mag het niet. En het dieet werkt werkelijk als je u er echt aan houdt! De eerste week was ik effectief 5kg afgevallen. Het ging zo snel dat ik het nog een week wou proberen. De tweede en derde week vlogen de killo's niet zo gemakkelijk eraf. Maar in 3 weken tijd was ik wel 11kg afgevallen. Na de 3 weken begon ik terug normaal te eten maar dan wel kleinere porties. Zelfs dat was teveel voor mij omdat mijn lichaam het gewend was om zo weinig te eten. Het is GEEN crashdieet als je u er echt aan houdt! Nu wil ik er terug stralend voor de zomer uitzien dus ga ik deze dieet terug 1 week lang doen. Ik raad iedereen van mijn vriendinnen deze dieet aan.

Sofia, 28-05-2014 19:46 #1.489
Het is toch niet goed om per dag 6 eieren te eten? En kan ik me misschien 1 week aan dit dieet houden en daarna weer gewoon "normaal eten" en dan weer een week aan dit dieet doen? Ik wil wat meer dan 5 kilo afvallen, maar wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgen.

Sofia, 27-05-2014 20:34 #1.488

Didi, 27-05-2014 14:09 #1.487
Kan je dit dieet ook 3 weken doen ik wil graag 15 kilo afvallen?

Manoeska, 25-05-2014 20:46 #1.486
Dit is eigenlijk hetzelfde als het ziekenhuisdieet (google daar maar eens op…). Het ziekenhuis dieet wordt toegepast op patienten die voor hun operatie snel gewicht moeten kwijtraken. Je valt er idd 5 kilo per week mee af, maar let op het is een crashdieet voor patiënten die geopereerd moeten worden en niet anders kunnen. Om dit langer te blijven doen is dus niet aan te raden, zeker niet gezien de hoeveelheid eieren in 1 week.

Annie, 25-05-2014 12:24 #1.485
Wat voor vlees mag je precies? Mag het ook gewoon kipfilet zijn?

Willemijn, 21-05-2014 20:38 #1.484
Hallo Sandra, mijn moeder is diëtiste en zij zegt dat het echt niet schadelijk is voor 1 week en voor volwassen kan het zelfs nog langer, het is ongeveer het zelfde als wat zij verkoopt alleen dat van haar is nog heftiger. het is dus niet schadelijk voor je als je het een korte tijd gebruikt. En zoals er in dit artikel al vermeld staat dat het niet eens verstandig is om het langer dan een week te doen omdat je dan een jojo effect krijgt!.

Kelly, 17-05-2014 13:23 #1.483
Hallo,
ik ben 16 jaar en ik weeg 130 kilo. Ik strijd al heel mijn leven lang met mijn gewicht en het is me nooit gelukt om gezond te vermageren. Bij alle diëten dat ik volgde, kwam ik weer terecht bij de jojo-effect. Ik ben al naar verschillende diëtisten geweest, en ik ben hopeloos. Ik doe toch elke dag een uurtje aan sport. Ik weet niet wat ik moet doen. Daarom heb ik gedacht om hier een reactie te plaatsen. Misschien hebben jullie enkele tips?

Danielle, 11-05-2014 23:57 #1.482
Hoeveel gram vlees en vis mag je hebben tijdens dit dieet? En ik neem aan dat je door de dag gewoon water mag drinken? Groetjes Danielle

Sandra, 09-05-2014 08:53 #1.481
Http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/120353-hoeveel-eieren-mag-je-per-dag-en-per-week-eten.html

Mhhh, vind dit artikel toch wat geloofwaardiger, zelfs al lijdt je niet aan een te hoog cholesterolgehalte is 34 eieren (gemiddeld 5 per dag) toch echt te veel. Tuurlijk bestaat je lichaam uit een eigen cholesterolsamenstelling, maar die maakt het aan van cholesterol wat je bij jezelf naar binnen werkt, hoe meer cholesterol je naar binnen werkt, hoe meer eigen cholesterol je lichaam gaat aanmaken. Lijkt me een crashdieet en ook heel slecht voor je hart en bloedvaten. Niet voor 1 week misschien, maar na een goed resultaat zijn mensen geneigd het nog een week te doen, met name mensen die meer dan 5 kilo willen kwijtraken, voor deze mensen is dit een slechte aanrader.

Sowieso is er een slechte variatie in de voeding, het is niet voor niets samengesteld. Voor een dieet kun je inderdaad het beste naar een huisarts voor een bezoek aan de dietiste, dat blijft toch het meest vertrouwd.

Jasmine, 06-05-2014 23:04 #1.480
Lieve Sylvia,
Als ik jouw een tip mag geven, zou ik je dit dieet niet aanraden. Vooral omdat je nog zo jong en volop in de groei bent heeft jouw lichaam nog alle voedingstoffen nodig om optimaal te kunnen functioneren.
Van dit dieet krijg je ook heel weinig energie, wat een probleem op school kan zijn.
Met gezond eten en bewegen kom je er echt wel en het voorkomt het jojo effect.
Groetjes van,
Jasmine

Jasmine, 06-05-2014 17:13 #1.479
Hallo allemaal,

Ik heb dit dieet een week gevolgd. En ben bijna 4 kilo afgevallen. Na dit dieet heb ik 3 dagen weer normaal gegegeten. En jahoor er zitten weer 2 kilo's aan. ik ga nu gezond afvallen zodat de kilo's er blijvend af blijven. Ook voelde ik me heel slap en had geen energie.mijn tip is, je kunt beter Gezond afvallen zodat je toch al je voedingstoffen binnen krijgt.

June Geubbelmans, 03-05-2014 19:21 #1.478
Hoi,
Ik zou maandag met dit dieet willen beginnen.
Maar nu heb ik hier toch nog een vraag over.
Mag ik bij mijn eitjes, of tomaatjes of dergelijke zout eten?

Dank bij voorbaat

June Geubbelmans, 03-05-2014 18:16 #1.477
Ik zou maandag met dit dieet willen beginnen. Maar nu heb ik hier toch nog een vraag over. Mag ik bij mijn eitjes, of tomaatjes of dergelijke zout eten?

Marja, 03-05-2014 10:44 #1.476
Ik weet dat zo'n crashdieet perfect werkt om inderdaad een paar (5) kilo af te vallen. Ik weeg altijd tussen de 61 en 63 kilo en ben 1.73 m. Daar voel ik me heerlijk bij… ik eet altijd gezond en sport. In het weekend mag ik een dag zondigen van mezelf. Toch kom je soms ongemerkt wat aan. Ik weeg nu 64,5 en ik voel me een olifant. Ik weet dat het overdreven klinkt, maar zo voel ik het nou eenmaal. ik ga deze week je dieet volgen! 5 kilo is teveel, maar 3 kilo zou heerlijk zijn!
Jammer dat er zoveel negatieve reacties tussen zitten, want je bent heel duidelijk in je doel met een weekje snel afvallen. En natuurlijk zou het niet gezond zijn om dit langer te doen. Echter, als je gezond bent, is dit prima te doen. Bedankt voor de tips!

Nouk, 01-05-2014 14:00 #1.475
Het is heel mooi dat die kilo's er zo snel af zijn, maar 5 kilo moet je echt wel zien als je die kwijt bent? Zien jullie dit ook werkelijk aan jullie lichaam / figuur? Of alleen op de weegschaal? Heb namelijk de gedachte dat het vooral vocht is… Ik hoop hier op een reactie te krijgen!

Sabrina, 01-05-2014 08:16 #1.474
Mag ik er wel 2,5 liter water bij drinken? En hoe kan ik na de week het beste opbouwen?

Sylvia, 30-04-2014 14:29 #1.473
Mag je ook kauwgom eten tijdens het dieet? Ik ben 14 en ben 1m50 groot ik weeg 47 kg maar zou graag 40kg wegen. Ik ben wel niet van plan om zo veel eieren te eten.
groetjes

Teig, 29-04-2014 11:30 #1.472
Zoveel eieren? No offence maar dat is écht niet gezond. Gedurende één week zal het nu misschien geen enorm effect hebben om de gezondheid van je lichaam, maar langer dan een week zou ik dit inderdaad zeker niet doen. Goed dat je dat er toch even bij vermeld. Dat je hiervan veel afvalt in een week is wel normaal, want veel eet je niet. Het valt me op dat er vooral geen koolhydraten gegeten worden en ik denk dat het voornamelijk daardoor komt dat je snel veel afvalt. Persoonlijk zou ik de inname van eieren toch beperken, ondanks het feit dat die voor een verzadigd gevoel zorgen. Na dit dieet kom je gewoon weer aan als je niet geleidelijk aan terug opbouwt. Zelf zou ik het afraden.

D., 28-04-2014 20:31 #1.471
Gister begonnen vandaag al 1.5 kilo er af
sport er iederedag bij (hardlopen + krachttraining)
met sporte er bij is het erg zwaar omdat je zo weinig voeding binnen krijgt.

gelukkig is het maar een week ff doorbijten en hoop dat ik minstens 3 kilo einde van de week er af krijg

Zoveel Eieren, 28-04-2014 14:12 #1.470
Hallo,
Ik heb een vraag: is het wel gezond om een hele week zoveel eieren te eten?
Groetjes

Virginie, 27-04-2014 22:31 #1.469
Wat moet je doen als je allergisch bent voor eieren?

Kitt, 27-04-2014 10:01 #1.468
Ik wil graag vanaf morgen starten maar ik hou helemaal niet van eieren dus zou ik dat mogen vervangen door volle yoghurt?

Wish me luck!

Jackie, 24-04-2014 11:10 #1.467
Ik ben dinsdag begonnen en al 4 kilo kwijt…! Ik doe het maar 4 dagen!

Valerie, 21-04-2014 09:18 #1.466
Mag je die thee ook vervangen door koffie want thee drink ik eigenlijk nooit. En bij alle groenten die we mogen eten mag daar altijd azijn aan toegevoegd worden? Vandaag begonnen met het dieet, het kan niet snel genoeg zondag zijn nu! Ik ben benieuwd!

Mark, 16-04-2014 13:54 #1.465
Ola Iedereen,

Allemaal heel leuk hoor zo'n dieet maar wat na die week te eten? Wat voor patroon moet je dan aan gaan nemen?

Wel lekker goedkoop dieet haha is weer eens wat anders dan mevrouw Sonja waardoor je koelkast eigenlijk uitpuilt met eten en je portemonnee leeg en nog een stukje maand over heb waardoor je weer de frituurpan moet pakken omdat snacks relatief goedkoop zijn. Nee hoor even zonder gekheid.

Grtz

Ar, 08-04-2014 10:19 #1.464
Hallo allemaal,

Gisteren begonnen met deze dieet. Hoop dat het wat wordt.
Had een vraag hoop dt iemand er antw. Op kan geven. Magere yoghurt mag je dat maar een keer in hele week? Of kan je iedere dag kleine schaaltje nemen?
Succes iedereen
Gr.

N., 07-04-2014 00:43 #1.463
Hoi, ik zie dat het al vaak is gevraagd maar kan nergens een antwoord lezen mag je ook zout doen bij de eitjes? En mag je wel zoetjes in de thee en koffie doen?
Alvast bedankt!

Raymond, 03-04-2014 10:42 #1.462
Een week lang het dieet gevolgd. Ik vond het zeer goed te doen. Heb me aan het eten vrij strak gehouden. Wel op een aantal dagen s'avonds een glaasje alcohol gedronken en zelfs afgelopen zondag de hele middag gebarbecued met de nodige biertjes erbij. De dieet dag van zondag heb ik naar de maandag geschoven zodat ik de week dus wel heb vol gemaakt.
In totaal 5,6 kilo afgevallen na een week. Ik ga het zeker nog eens proberen. Bedankt voor de goede tip!

Cornelia, 26-03-2014 09:13 #1.461
Hallo, sinds afgelopen maandag begonnen en ben nu 2,3 kilo afgevallen. Wel heb ik als tussendoor een cracker gehad en een maaltijdsalade en verder loop ik wel elke dag gemiddeld drie kwartier. Gisteravond had ik behoefte aan iets zoets en heb naar mijn gevoel een handje zoete popcorn gehad en ondanks dat toch nog wat afgevallen. Ik moet er wel bij zeggen dat je er wel genoeg bij moet gaan drinken om dit vol te kunnen houden. Verder een prima dieet om je zelf te motiveren meer af te vallen door je eetpatroon aan te passen.

Ajla, 22-03-2014 08:37 #1.460
Is las dat je natuurlijk die tussendoortjes mag ( groenten) maar mag je bij de eieren ook brood en boter of mag dat niet moet je dan gwn die eieren los eten.

En ik heb thuis geen weegschaal en mijn buurvrouw heeft er ook geen hoe kan ik dan weten hoe zwaar ik ben?

Alvast thnx

Melisa, 18-03-2014 21:55 #1.459
Dit is echt een slecht dieet. Hiermee maak je alleen lichaam mee kapot. Ik had dit dieet gevolgd en nadat ik weer normaal at (geen snacks, fris) kwam ik weer gelijk aan. Nu ben ik al 1 weekje gezond bezig en sport er ook bij. Ik adviseer iedereen dit ook te doen en NIET dit dieet te volgen!

Zoe, 18-03-2014 13:31 #1.458
Gisteren begonnen met die dieet en ik zit goed vol! ik weeg 75 kilo en vanochtend gewogen ben 74 kilo ik hoop dat ik meer van afval. mijn vraag is als Karima wat eet ik volgende week?

Karima, 17-03-2014 22:11 #1.457
Hallo,

Ik had een vraagje, mag je tijdens het dieet sporten? En mag je dan ook aloe vera drinken?

Na die dieet, hoe moet je eetpatroon zijn? Wat kan je dus wel eten en wat

stel je stopt ermee (na die week van dieet), je eet normaal 1 week lang en dan doe je weer aan deze dieet kan dat?

groetjes,

Karima

ps: is het zowel voor mannen als vrouwen geldig?

Yv, 17-03-2014 18:07 #1.456
@ aadil: bij dit dieet kom ik meestal niet aan sporten toe! Te weinig energie! De 1e ochtend is het nog te doen aangezien de dag ervoor nog normaal gegeten is maar gedurende het dieet kun je best fietsen of lopen maar echt sporten laat ik meestal achterwege.
@ christiaan: drink koffie, thee en water. Ik vraag me altijd af of ik bijv cola light zou kunnen drinken maar aangezien daar (ja echt!) Fruit(extract) door zit lijkt het me niet goed! Dus ook geen limonade (siroop) omdat daar ook fruit in zit! Fruit is suiker en dus koolhydraten. Dit dieet is gebaseerd op koolhydraatarm en eiwitrijk. Je spieren krijgen energie uit eiwit.
Steak kan al het rundvlees zijn maar uitkijken bij gehakt, daar kan ook wat anders doorgedraaid worden.
En broodbeleg? Lijkt me niet. Is vaak gebakken. Gewoon eten wat er staat voor het beste resultaat!

Zojuist heerlijk mn yoghurtje van dag 4 op en daarvoor eieren(met beetje water )op met tomaten en peper er door. Heerlijk.
Sc6

Christiaan, 16-03-2014 22:08 #1.455
Ik ga binnenkort beginnen met dit dieet als mijn loon binnen is, ook ga ik een weegschaal kopen om vordering te testen.

nog enkele vragen vooraf:
- naast koffie en thee, mag er ook limonade/ranja gedronken worden?
- is steak echt alleen steak? of ook biefstuk of tartaar?
- mag vleeswaren ook af en toe?

hopelijk word dit dieet wat voor mij. ik weeg nu ongeveer 85 kilo, ben 1,74m, en 18jaar.
nou, wens me succes!

Yv, 16-03-2014 17:25 #1.454
Vandaag derde dag van dit, voor mij, superdieet!
Vorig jaar toevallig tegengekomen en toen, in een paar sessies, 7 kilo kwijtgeraakt. Nu de laatste tijd weer iets aangekomen dus weer gestart. De gekookte eitjes, je eet ze zo makkelijk weg, komen wel n beetje mn neus uit en daarom neem ik de komende dagen maar wat meer klutseitjes! (Geen paaseitjes!)
Ik weeg me deze week niet meer omdat ik altijd bang ben mn motivatie te verliezen als t tegenvalt.
Dat zoveel eieren niet supergezond kan zijn beaam ik, maar koekjes, patat en snacken is ook niet gezond. Deze eieren hebben in zo n korte periode geen invloed op je cholesterol.
Voor iedereen die bezig is: veel suc6!
Ik laat nog van me horen…

Aadil, 10-03-2014 15:52 #1.453
Mensen die denken dat ze met dit dieet ver komen zonder sporten hebben het mis. Om dit dieet te volgen en een optimale resultaat te behalen moet je minstens 300 calorieën per dag verliezen door hard te lopen.

Jan, 09-03-2014 13:58 #1.452
Bijna 40 eieren in 1 week is een bizar en zeer ongezond dieet. Levensgevaarlijk om zoveel eieren naar binnen te werken.

Nita, 07-03-2014 08:56 #1.451
Hallo,

Ik ben bij dag 4 van het dieet, goed te doen, gister een werkdag, dacht dat het heel moeilijk zou zijn, maar ging goed. Ik ben de pil gaan slikken waar ik van aan ben gekomen. Die kilo's wil ik er graag weer af hebben. Ik sport niet alleen naar mijn werk 3x per week 10 km fietsen.
Waar ik alleen mee zit is dat ik heel veel hoofdpijn er van krijg. Ik drink me suf, aan water en kamillethee of citroenwater. In het begin was ik in de ochtend een beetje licht in het hoofd, maar dat is nu een zware hoofdpijn geworden.
Na de 1e dag was ik 0,8 kg kwijt, dag 2 -0,3 kg, alleen vanochtend weer +0,3 kg. Kan het zijn dat je er niet van afvalt?
Ik eet normaal 's morgens muesli met sojamelk en tussendoor 1 sinaasappel en dan als lunch 2 boterhammen, volkoren. 's avonds groente, aardappelen/rijst/pasta, vlees/vis, daar bij drink ik altijd al thee en water, in het weekend 1 glaasje rode wijn.
Zou het daar door komen dat ik niets meer afval? Kan iemand me daar bij helpen?

Groetjes,

Cynthia, 06-03-2014 08:56 #1.450
Moeilijk! Heb al honger gehad, zeker eerste twee dagen. Vanaf derde dag gaat het beter met het honger gevoel. Maar de zin in iets vettig of zoet is groot! Begonnen maandagochtend aan 57,9 kilo. Vandaag donderdagochtend 56,2 kilo. Werkt dus wel beetje maar denk wel dat als ik volgende week weer gewoon eet het er snel terug bij zal zijn! Ik denk eraan om dit af en toe twee tot drie dagen te herhalen in de week. Weekends moeilijk want gaan veel met vrienden gaan eten op restaurant. Denk eraan om dit telkens op maandag dinsdag en donderdag te doen zodat ik geen overload aan vet, suikers en koolhydraten binnenkrijg. De andere dagen woensdag, vrijdag en weekends ga ik men gewone gang gaan… We eten maximum 1 maal per week iets vettig dus zal wel lukken op kilo's zo onder controle te houden.

Groetjes!

N., 02-03-2014 12:40 #1.449
Ik was 3 kilo aangekomen die ik er ook graag af wilde. Afgelopen maandag begonnen, donderdag gezondigd, en vandaag, zondag stop ik ermee want ik heb mijn doel bereikt, er is 3 kilo af. :)
Aan Cynthia opkikker is een drinkbouillon.

Infoteur: Alex
Subrubriek: Dieet
Special: Dieet
Reacties: 1748
Medische informatie…
Schrijf mee!