InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Kreeft en Vissen

Overeenkomsten tussen Kreeft en Vissen

Overeenkomsten tussen Kreeft en Vissen Kreeft en Vissen zijn het perfecte paar. Beiden komen zowel op het vlak van persoonlijkheid als interesses wonderwel overeen. Alleen elementen waarop ze geen vat hebben kunnen roet in het eten gooien.

Vier handen op één buik

Een relatie tussen Kreeft en Vissen steunt op een coup de foudre en echte liefde. Deze combinatie is uitermate geschikt omdat beide partners van de gevoelige soort zijn en emotioneel ontvankelijk. Ze zijn bereid om de ander te accepteren zoals hij is, ook al begrijpt hij die niet steeds compleet. De bijwijlen naïeve en idealistische Vissen is altijd ontdaan door de bemoederende Kreeft, die garant staat voor voor steun en geborgenheid. De Kreeft van zijn kant verwerft geloof in zichzelf en zelfzekerheid door het vertrouwen dat zijn partner hem geeft. Op die manier zal dit paar zich helemaal thuis voelen in de relatie aangezien beiden van hun partner verkrijgen waarnaar ze verlangen: aanvaarding en emotionele steun.

Kreeft en Vissen zijn beiden goed in bed omdat ze van de geneugten van de fysieke liefde ook op spiritueel en emotioneel vlak kunnen genieten. Hun ruzies zijn beperkt en laaien niet hoog op. Ze eindigen doorgaans met een kus en zand erover wat uitmondt in seks.

Nog iets dat deze partners gemeenschappelijk hebben is hun interesse voor dezelfde dingen. Ze hebben geen enkel probleem met de favoriete vrijetijdsbestedingen van de ander. Ze genieten er beiden van om de meest uiteenlopende kunstvormen te bekijken en zo in perfecte harmonie veel tijd in elkaars gezelschap door te brengen.

Vissen is een dromer terwijl Kreeft een doorzetter is in alles wat hij doet. Daarom zal elk werk dat ze beiden aanvatten en tot een goed einde brengen een overweldigend succes zijn.

Kan er iets tussenkomen?

Het enige moment dat ze in problemen kunnen komen is wanneer hun diepe emotionele band te strak aangetrokken wordt en ze verdrinken in een zee van overgevoeligheid. Een van beiden kan in een depressie terechtkomen bij de minste kortsluiting die zich in hun relatie voordoet en noch de liefde noch de steun van de ander hem uit het dal tilt. Toch zullen deze complicaties weinig voorkomen en is het duidelijk dat Kreeft en Vissen een prachtig koppel zijn bij wie echte liefde de boventoon voert.

Tips voor een nog betere verstandhouding

  • Kreeft en Vissen hebben niet zoveel werk voor de boeg aangezien er weinig twistpunten zijn. Beiden zijn enigszins introverte types en zijn niet in staat om alles met elkaar te delen. Daardoor blijven er bepaalde delen van hun karakter voor de ander onbetreden terrein. Een probleem kan opduiken als een van beiden te diep in de ander zijn geest wil dringen en elke emotie absoluut wil delen. Dit kan leiden tot enige wrevel en een zekere vorm van vervreemding.
  • Vermits hun relatie zo probleemloos en in volstrekte harmonie verloopt, kan een gewenning aan de situatie juist het grootste gevaar ervoor zijn. Omdat ze op geestelijk vlak zo innig met elkaar verbonden zijn moeten ze ervoor zorgen dat hun relatie ook daarbuiten groeit. Ze moeten de essentie van hun relatie zoveel mogen diversifiëren door bijvoorbeeld nog meer dingen te doen die ze beiden graag doen en hun liefdesleven wat extra te kruiden.
  • Nochtans is het weinig waarschijnlijk dat er bij dit perfecte koppel problemen opduiken die een van beiden heeft veroorzaakt. Eerder kan een probleem veroorzaakt worden door iets of iemand van buitenuit of door omstandigheden buiten hun wil.

Bekende koppels in deze combinatie zijn Johnny Cash (Vissen) en June Carter (Kreeft), Liz Taylor (Vissen) en Michael Todd (Kreeft) en Kurt Cobain (Vissen) en Courtney Love (Kreeft).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Sterrenbeeld Kreeft (Cancer)De Kreeft is een sterrenbeeld in de astrologie dat geldt voor mensen die geboren zijn van 21 juni tot en met 22 juli. De…
Liefdesleven Kreeft met als partner RamLiefdesleven Kreeft met als partner RamEen relatie tussen een vrouwelijke Kreeft en een mannelijke Ram gaat vaak beter dan tussen een mannelijke Kreeft en een…
Overeenkomsten tussen Tweelingen en KreeftOvereenkomsten tussen Tweelingen en KreeftTweelingen en Kreeft zijn door hun verschillende persoonlijkheid niet het ideale koppel, maar als het klikt kunnen ze to…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Kreeft en Vissen"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 29-05-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Vissen
Schrijf mee!