InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Got2b Date Magneet gel met feromonen

Got2b Date Magneet gel met feromonen

Got2b Date Magneet gel met feromonen Is dit dan eindelijk de oplossing voor single mannen die geen date kunnen krijgen? Got2b heeft een gel op de markt gebracht met feromonen, een stofje dat aantrekkelijk zou zijn voor vrouwen. Werkt deze gel echt als een 'date magneet' of is het nep?

Wat is het precies?

Got2b Date Magneet gel, is een styling gel waarin feromonen zijn verwerkt die aantrekkingskracht op vrouwen zouden hebben. Op de site van Got2b staat dat dat zelfs wetenschappelijk bewezen is. Naast de feromonen die erin zitten is de gel van hoge kwaliteit en kun je je haar er goed mee stylen voor extra aantrekkingskracht. Ze zullen niet echt op je afrennen zoals in de reclame, maar misschien werkt het toch wel een beetje?

Werkt de gel echt?

Om te kijken of de gel echt werkt zal ik eerst grondig uitleggen wat feromonen zijn en daarna vertellen over een paar tests.

Wat zijn feromonen?

Feromonen zijn chemische stoffen die je lichaam aanmaakt om de andere sekse aan te trekken. Vroeger was dit de belangrijkste manier om een partner te krijgen, maar door de evolutie zijn we steeds minder feromonen gaan afscheiden.
Feromonen zijn eigenlijk een soort geurtjes die mensen afscheiden, de andere sekse ruikt en daardoor iemand aantrekkelijk gaan vinden. Geurtjes zijn erg belangrijk voor mensen, denk maar aan al die miljarden euro's die mensen uitgeven aan parfum en deo. Hoewel feromonen nauwelijks ruikbaar zijn worden ze toch erg opgemerkt door de neus.

Natuurlijk is er dan de vraag of alleen de andere sekse wordt aangetrokken door de feromonen. Het antwoord is dat er verschillende feromonen zijn die verschillende sekse aantrekken. Maar volgens de got2b test worden alleen vrouwen aangetrokken door de gel. Je kunt op verschillende sites ook feromonen in een flesje kopen voor verschillende werkingen en ze zeggen zelf eerlijk dat mensen niet uitzinnig seksueel opgewonden ervan raken, maar zullen zich zeker meer aangetrokken voelen tot een persoon door de geurtjes. Het is natuurlijk altijd interessant om het een keer te proberen.

De tests

Rolf's antwoordapparaat
In het programma 'Rolf's antwoordapparaat' werd een experiment uitgevoerd waarbij de werking van feromonen werdt getest. Een identieke drieling werd deed mee, waarvan elke man in een caravan moest zitten. Één man kreeg feromonen op zich gespoten. Vervolgens liepen 9 vrouwen de mannen één voor één af en maar liefst 7 van de 9 vrouwen vondt de man met de feromonen het aantrekkelijkst.

Editie NL
In Editie NL werden twee jongens, een identieke tweeling, uitgenodigd om twee soorten gel te gebruiken. De eerste gebruikt normale gel, de tweede gebruikt Got2b Date Magneet gel. Vervolgens komen 9 vrouwen en een homoseksuele jongen die de tweeling bekijken en aan ze ruiken. Na een tijdje mogen ze kiezen wie ze het aantrekkelijkst vinden en zonder overleg kiezen alle vrouwen voor de jongen met de Date Magneet gel, en de homoseksuele jongen kiest voor de jongen met de normale gel.

Conclusie

Ik denk dat feromonen inderdaad een goede werking kunnen hebben en iemand aantrekkelijker kunnen maken. Verwacht geen vrouwen die je bespringen, maar ik denk dat ze je eerder leuk zullen vinden. Je kunt altijd een keer de Got2B Date Magneet gel of een flesje feromonen kopen om het uit te proberen. Maar uiteindelijk moet je meestal toch zelf beginnen met een vrouw aanspreken anders werkt het natuurlijk nooit.
© 2008 - 2019 Sanpaulo, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Succesvol naar de tweede dateSuccesvol naar de tweede dateNa veel daten met mensen die niet echt de moeite waard zijn geweest heb je nu eindelijk iemand die echt helemaal aan jou…
Negen tips om Christelijk te daten: Vind nu de wareChristelijk daten is een hot topic in de Christelijke gemeenschap. In de Christelijke gemeenschap is er soms onenigheid…
Een succesvolle eerste dateEen succesvolle eerste dateJe hebt talloze eerste dates gehad, maar bereikt maar weinig keren de tweede ronde. Wat zijn de dingen die je verkeerd d…
Tips voor mannen: de tweede dateTips voor mannen: de tweede dateGefeliciteerd. Tijdens de eerste date is schijnbaar alles zo soepel gelopen dat de dame in kwestie je nog een keer wil z…
Online dating: tips voor een eerste dateOnline dating: tips voor een eerste dateHeb je iemand ontmoet via een datingsite en komt er een eerste date? Dan kun je wel tips voor een eerste date gebruiken.…

Reageer op het artikel "Got2b Date Magneet gel met feromonen"

Reactie

Rachel, 25-07-2008 10:01 #1
Op www.pheroshop.nl is veel informatie te vinden over feromonen en menselijke feromonen.

Infoteur: Sanpaulo
Gepubliceerd: 09-07-2008
Subrubriek: Diversen
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!