InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Gezonde voeding > De relatie tussen candida en autisme

De relatie tussen candida en autisme

Oprah Winfrey en vele andere bekende presentatoren hebben dan eindelijk het aangedurfd om een andere aanpak voor autistische kinderen bekendheid te geven. De aflevering is in september 2007 in Amerika uitgezonden en gaat over moeders van autistische zonen. Ik acht deze uitzending van groot belang vanwege de informatie die erin gegeven wordt. Vernieuwend en verbazingwekkend zijn de ontwikkelingen achter autisme die deze moeders in de openbaarheid durven te brengen.

De relatie tussen candida en autisme

Ouders van kinderen met een autistische stoornis zijn vaak wanhopig. Het begint al vroeg, er klopt voor je gevoel iets niet aan je kind. Artsen proberen je gerust te stellen, ze geven je het idee een overbezorgde ouder te zijn. Je loopt dokter na dokter af en dan uiteindelijk krijg je toch die afschuwelijke diagnose: je kindje heeft een autistische stoornis. Een nachtmerrie die je niemand toewenst...

Wist je dat?

Wist je dat er een relatie kan bestaan tussen candida en autisme? Wist je dat er in veel gevallen nog wel hoop is? De mensen achter Candidafree.net beweren zelfs dat bij 100% van de autistische kinderen verbetering tot vaak zelfs genezing, zal optreden met het gebruik van Threelac. Wij van Threelac Nederland willen (nog?) niet zo ver gaan, maar durven ondertussen wel te beweren dat het absoluut de moeite waard kan zijn het te proberen, gezien het aantal positieve verhalen uit de Verenigde Staten. Zou het niet geweldig zijn?

De resultaten

Hoe jonger je kind begint, hoe sneller je resultaten mag verwachten. Kinderen reageren o.h.a. zeer snel en zeer goed op Threelac. Hoe sneller een kind weer normaler op prikkels van buitenaf kan reageren, hoe kleiner de kans op blijvende schade in de ontwikkeling. Maar ook oudere kinderen en zelfs volwassenen kunnen heel veel baat hebben bij Threelac.
Vele ouders zijn al overtuigd maar wanneer je niet bekend bent, willen er maar weinigen naar je luisteren. In september 2007 werd er in Amerika eindelijk nationale aandacht aan geschonken. De actrice Jenny McCarthy kreeg het namelijk wel voor elkaar om haar verhaal te mogen doen in de diverse nationale televisieshows. Haar verhaal over haar autistische zoon, zijn behandeling met Threelac en de verbazingwekkende resultaten.

De wetenschap

Voor de relatie candida en autisme geldt net als bij het algemene ziektebeeld van candidiasis, dat de reguliere wetenschap er niets van wil weten. Wat niet bewezen kan worden, bestaat volgens deze wetenschap niet. In onze ogen is dit bijzonder kortzichtig. De voorbeelden zijn talrijk waarbij men dankzij het niet kunnen bewijzen, er dan maar van uit ging dat iets niet zo kon zijn. Het bekendste voorbeeld is misschien wel dat de wereld niet plat maar rond bleek. Pas in de 16e eeuw, na het geleverde bewijs, werd dit voor waar aangenomen. Helaas leert de mens niet van zijn fouten en de reguliere medische wetenschap al helemaal niet.

Jenny McCarthy in Oprah: autisme en Threelac

Amerika, 22 september 2007:
On a different note, the actress Jenny McCarthy just put out a book called Louder Than Words relaying her autistic son's recovery from the world of autism and guess what he's been taking since 2005? ThreeLac!! She was on the Oprah Winfrey Show last Tuesday and the whole world of autism is buzzing about ThreeLac now! She was also on the cover of People magazine this week and featured on the show 20/20 last night.

Quotes from her book: Back of the book, in the "How To" Guide: "To remove Evan's candida, we did start him out on a prescription of Diflucan but after a few weeks, I switched him to a natural supplement that did the same thing. It is called ThreeLac, and if you Google it, you will find many places that carry it. This is the stuff that really made Evan excrete yeast and start talking more. It takes months to get the job done, so be patient and follow the diet rules".

Page 186: "I continue to keep Evan on a wheat-free, dairy-free yeast-free diet and always will"... "I also keep on ThreeLac, a probiotic that keeps yeast in balance in the gut, and I'll always keep up with vitamins and minerals.

Hoop

Jenny McCarthy is niet de enige die weer hoop heeft. De verhalen uit Amerika zijn al jarenlang hoopgevend en ontzagwekkend. Laten we hopen dat Jenny McCarthy in staat is er inderdaad de bekendheid aan te geven die het verdient. Deze relatie moet en zal verder onderzocht worden zonder dat het gelijk door artsen afgeschoten wordt. Hoe meer bekendheid er aan gegeven wordt, hoe meer patiënten baat hebben of zelfs kunnen genezen van iets wat niet voor mogelijk werd gehouden, hoe beter!
© 2007 - 2017 Ilojem, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Oprah Winfrey stopt in 2010Eind 2010 stopt de legendarische Oprah Winfrey met haar talkshows. Na 25 seizoenen komt er dan een einde aan de bijzonde…
Best betaalde tv-sterrenIn Nederland is grof geld te verdienen met het verschijnen op televisie. Dit is echter niets vergeleken met de bedragen…
Oprah Winfrey en het aha-momentOprah Winfrey en het aha-momentIedereen kent het: het aha-moment. Ineens heb je het: ‘Eureka!’ Je bent met iemand in gesprek en plotseling begrijp je d…
Online fotocollages maken: populair dankzij Oprah WinfreyOnline fotocollages maken: populair dankzij Oprah WinfreyFoto's. Ooit van die dingen die je ophaalde bij de fotowinkel en in een album plakte met van die hoekjes. Anno nu zijn f…
Inkomen van beroemdhedenInkomen van beroemdhedenDe jaarlijkse inkomens van topfunctionarissen uit het bedrijfsleven lopen in de miljoenen per jaar. Vergeleken met de in…
Bronnen en referenties
  • http://www.candidahelp.nl/autisme.html

Reageer op het artikel "De relatie tussen candida en autisme"

Reacties

Jolanda, 05-07-2014 11:53 #2
Ik kreeg geweldige nieuws van de week in mijn mailbox, Caroline de Theije van de Universiteit Utrecht heeft in een promotieonderzoek aangetoond dat darmproblemen en hersenproblemen (autisme, adhd bijv.) een verband hebben en dat de juiste voeding daar invloed op heeft. Echt geweldig! Ik zou je willen vragen hier extra aandacht aan te geven en gebruik te maken van het momentum! Dit moet wereldnieuws worden zodat er nog veel meer onderzoek naar gedaan gaat worden! Doen jullie mee voordat het de doofpot ingaat?

http://pers.uu.nl/verband-tussen-hersen--en-darmproblemen-aangetoon/#.U7QQIZEj_Jk.facebook

Veronique, 04-02-2009 15:22 #1
Hallo, Ik heb ook een zoon met Asperger en ik ga de test doen voor candida. Als blijkt dat mijn kind NIET allergisch is voor candida, heeft het dan zin om met threelac te beginnen? Bij voorbaat dank voor je antwoord.

Infoteur: Ilojem
Gepubliceerd: 08-12-2007
Subrubriek: Gezonde voeding
Reacties: 2
Medische informatie…
Schrijf mee!