Bijzondere sekslocatie's: Love Hotels

Love of sex hotels in Tokio Seks het kan vrijwel overal maar dat is niet in elk land zo. In het zeer drukke Tokio wonen de mensen zo dicht op elkaar dat privacy soms ver te zoeken is. Mede om deze reden zijn de zogenaamde ‘love hotels’ ontstaan. Hotels bedoeld om seks te hebben met een afgesproken date of met je partner. Van alle gemakken voorzien als een bubbelbad, seksspeeltjes en groot bed zijn ze niet meer weg te denken uit het straatbeeld van Tokio.

Seks, maar waar?

In Nederland is het geen taboe en we kunnen op vele manieren onze behoeften vervullen. In andere landen kan het hebben van seks tot grote problemen zorgen. Door extreme drukte en bevolkingsdichtheid zijn momenten van privacy ver te zoeken. Een bekend land, waar een van de metropolen der aarde ligt, is Japan. De hoofdstad van Japan: Tokio, is een stad met zeer veel inwoners (ongeveer 12 miljoen, afhankelijk van de meetwijze) is hiermee een van de grootste en dichtstbevolkte steden ter wereld. Het is een stad met grote contrasten van Boeddhistische tempels tot torenhoge wolkenkrabbers. De ontwikkelingen in de stad gaan razendsnel en voor alles wordt een oplossing gevonden.

Tokio

Tokio: een van de metropolen van de aarde. Deze zeer grote stad vol met chaotische drukte kent weinig tijd voor ontspanning. Door de beperkte woonruimte wonen de mensen vaak met meerdere familieleden in een appartement. Naast tijd voor ontspanning is er dus ook vaak weinig ruimte voor privacy, maar Tokio zal Tokio niet zijn of ze hebben er iets voor uitgevonden. De behoefte aan seks kan worden ingevuld in daarvoor speciaal ingerichte hotels. De zogenaamde ‘love hotels’.

Love hotels

De ene kamer ziet er typisch Japans uit en de andere kamer is kleurrijk, heeft een groot bed en felle neonlampen kleuren de ruimte. Love hotels bieden vaak meerdere kamers aan met elk een eigen stijl. Technische snufjes vullen de kamer en de condooms liggen klaar. De kamers zijn bedoeld voor geliefden en anonimiteit staat hoog in het vaandel. Omdat de Love hotels vaak tussen alle andere ‘normale’ gebouwen te vinden zijn is ook de balie vaak een afgeschermd geheel. In plaats van de kamer te boeken bij een medewerker geeft een verlicht paneel of televisie met allemaal afbeeldingen van kamertjes deze mogelijkheid. Op deze manier kunnen gasten vaak anoniem in het hotel verblijven. Een groot voordeel van love hotels is dat de kamers voor een korte tijd (een tot drie uur) geboekt kunnen worden en relatief goedkoop zijn in tegenstelling tot de ‘normale’ hotels. Om deze reden kan het ook nog weleens vorkomen dat een backpacker gebruik maakt van het hotel als goedkoop alternatief voor een slaapplek. Een paar uurtjes slaap en ze kunnen hun reis weer voortzetten.

De toekomst van love hotels

In de toekomst gaan de love hotels waarschijnlijk steeds meer op in het straatbeeld van Tokio. De stad blijft groeien en de behoefte naar locaties om seks te hebben blijft hiermee ook groeien. De gemiddelde tijd die de mensen in de kamer verblijven is ongeveer anderhalf uur, net genoeg tijd want buiten staat waarschijnlijk alweer een volgend paar te wachten. De Hotels worden steeds moderner ingericht en uit allerlei apparaten kunnen de meest gevarieerde seksspeeltjes en voorbehoedsmiddelen worden gekocht. Van vibrators tot glijmiddel en condooms in de meest bijzondere vormen en kleuren. Ook worden er speciale kamers ingericht voor seks met drie personen. De grotere kamers worden voorzien van een extra groot bed en een luxe groot bad voor drie personen. Technische snufjes maken de kamers modern en van alle gemakken voorzien. Het love hotel blijft op deze manier voldoen aan het steeds groter wordende eisen pakket van de bezoekers.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Bijzondere sekslocatie's: Love Hotels"

Infoteur: Kropslavinken
Gepubliceerd: 15-06-2010
Subrubriek: Seksualiteit
Medische informatie…
Schrijf mee!