InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Veet: What beauty feels like

Veet: What beauty feels like

Veet: What beauty feels like Je ziet het dagelijks op de televisie. Veet: What beauty feels like. Het allernieuwste ontharingsproduct waarmee je benen langer glad zouden blijven. Maar hoe werkt Veet eigenlijk? En wat voor producten ontwikkelt Veet? In dit artikel vind je meer informatie over Veet.

Wat is Veet?

Veet is een product dat helpt bij het ontharen. Veet heeft een serie ontharingsproducten ontwikkeld die je een zijdezachte huid zouden geven. Zo heeft Veet bijvoorbeeld ontharingscréme, maar ook wasstrips die helpen bij het ontharen. Veet ontharingscréme belooft tot vier weken gladde benen hebt. Voor de wasstrips gebruikt Veet een formulie op suikerbasis dus angst voor pijn wordt uitgesloten.

Hoe werken de Veet ontharingcréme's?

De ontharingscréme van Veet is verkrijgbaar in verschillende varianten.

Pomp

Ieder pompje bevat genoeg créme voor ongeveer vier behandelingen. Ook zit in de grote verpakking alles wat je nodig hebt, incuslief spatel, in een handige houder. De inwerktijd bij de droge huid is 3 tot 6 minuten. De gevoelige huid doet hier 5 tot 10 minuten over. Deze créme is voor de benen.

In-Shower

Deze variant bevat een waterbestendige formule waardoor de créme oplost wanneer het in aanraking komt met water. De inwerktijd is 3 tot 6 minuten. De inhoud van de verpakking is 1 tube van 150 ml. Ook zit er een dubbelzijdige spons bij voor het verwijderen en inbrengen van de créme, speciaal ontwikkeld voor de benen. Ook is er een variant met 300 ml.

Gevoelige huid

Deze vochtinbrengende créme moet na het aanbrengen op de huid 5 minuten blijven zitten. Bij het product zit een spatel voor het verwijderen van de haartjes en de créme. De inhoud van de verpakking is 100 ml en is speciaal voor de benen.

3-minuten

Met deze créme worden daar haartjes opgelost en niet weggesneden. Ook bevat deze créme een vochtinbrengend complex. De inwerktijd is 3 minuten en er zit bij de verpakking een spatel voor het verwijderen van de haartjes en de créme op de benen.

Ontharingsspray

Deze spray zit in een speciaal ontworpen spuitbus. Hiermee spuit je een laagje spray op je benen zonder vieze handen te krijgen. Na 3 minuten kun je de spray met een spatel verwijderen. Even afspoelen en klaar!

Hoe werken de Veet Wasstrips?

De wasstrips van Veet zijn verkrijgbaar in verschillende varianten.

Koude wasstrips

Verwarm de wasstrip tussen je handen, breng hem aan, en verwijder hem weer. Aangezien het product gelijk kan worden gebruikt is er geen inwerktijd nodig. De verpakking bevat 20 koude wasstrips en 4 nabehandelingsdoekjes. De strips zijn speciaal voor de benen. Deze koude wasstrips zijn ook ontwikkeld voor de oksels, de bikinilijn, en voor het gezicht.

Gezichtswax

Met de handige precisiespatel is de wax gemakkelijk aan te brengen bij de wenkbrauwen, en bij de bovenlip. De wax heeft 1 minuut tijd nodig om op te warmen. In de verpakking zit een tube van 15 ml, 20 herbruikbare ministrips en een precisiespatel.

Premiere

Deze koude wasstrips zijn speciaal ontworpen voor de gevoelige huid. De wasstrips zijn aan te brengen op de benen. Een verpakking bevat 10 koude wasstrips met Vitamine E en Amandelolie en 2 verzachtende nabehandelingsdoekjes. Deze créme geeft tot vier weken gladde benen. De strips zijn direct te gebruiken en speciaal voor deze variant is op internet een gebruiksaanwijzing te vinden.

Ervaringen

Positieve ervaringen van gebruikers van Veet zijn:

"Makkelijk voor moeilijke plekjes en neemt weinig tijd in beslag."
"Ontharingscréme is zacht om te gebruiken."

Negatieve ervaringen van gebruikers van Veet zijn:

"Vergeet soms wat haartjes."
"Pijnlijk bij de bikinilijn."

Waar kun je Veet kopen en wat kost het?

Veet is verkrijgbaar bij de drogisterij. Veet kost tussen de 2.99 en de 13.95 euro.
© 2010 - 2019 Geanne1992, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Mooie gladde benenMooie gladde benenDe zon begint weer te schijnen, dus de rokjes en jurkjes kunnen weer aan. Dan is het ook weer tijd om onze benen van top…
Ontharen: OntharingscrèmeOntharen: OntharingscrèmeEr zijn talloze manieren om uzelf van ongewenst haar af te helpen. Het is zelfs zo erg geworden dat men de bomen door he…
Vragen en antwoorden over ontharenOngewenste haartjes, hoe raak je ze kwijt? Met crème, hars of toch een scheermesje? U leest hier vragen en antwoorden ov…
Je bikinilijn ontharen: Klaar voor de zomer!Je bikinilijn ontharen: Klaar voor de zomer!Zodra het lekker weer wordt, gaan wij Nederlanders het liefst zo snel mogelijk richting het strand. Na een koude winter…
Bronnen en referenties
  • http://www.ciao-shopping.nl/Veet_In_Shower_Ontharingscreme_voor_Normale_Huid__Review_125332 http://forum.viva.nl/forum/list_message/1416692 http://www.femistyle.be/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=885273 www.veet.nl http://www.twenga.nl/search.php?hx=1&s=5&c=12abe&b=2044&start=20

Reageer op het artikel "Veet: What beauty feels like"

Infoteur: Geanne1992
Gepubliceerd: 03-05-2010
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!