InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Everyday Minerals: trendy minerale make up via de webshop

Everyday Minerals: trendy minerale make up via de webshop

Everyday Minerals: trendy minerale make up via de webshop Minerale make up. Het is niet meer aan te slepen. Nu is ook het beroemde Amerikaanse merk Everyday Minerals verkrijgbaar in Nederland. Wat maakt minerale huidverzorging en make up nou zo populair? Simpel. Het past bij de beauty die we anno nu willen: geschikt voor de lastigste huidtypes, dier- en natuurvriendelijk gemaakt, en een grote keuze aan kleuren. Geen wonder dat Everyday Minerals meermalen is onderscheiden door consument en professional. En je koopt het gewoon via de beautywebshop. Minerale make up is aan een opmars bezig. Nu is ook het beroemde Amerikaanse merk Everyday Minerals verkrijgbaar in Nederland. Waarom is minerale make-nu zo populair? Omdat het precies past bij de beauty die we anno nu willen en nodig hebben. Een merk als Everyday Minerals zit bomvol natuurlijke ingredienten in plaats van enge chemische toevoegingen. Het is diervriendelijk, in tegenstelling tot de 'oude' garde cosmetica die tot op de dag van vandaag onnodig op dieren wordt getest. Everyday Minerals is ook nog eens biologisch, en geschikt voor zelfs de meest gevoelige huidtypes. En, heel belangrijk: minerale make up zoals van Everyday Minerals is betaalbaar en gemakkelijk online te bestellen.

Onderscheiden foundations

Het zijn vooral de vooruitstrevende makers die minerale make up produceren. Dat betekent ook dat de producten vaak onderscheiden worden. Everyday Minerals is in Amerika al jaren geliefd om de hoge kwaliteit, de betaalbare prijzen en het grote assortiment aan keuzes en kleuren. De foundations 'Everyday Minerals Base' zijn meermalen onderscheiden als beste foundation door consumenten en professionals.

De beautywebshop

Nieuwe tijden, nieuwe makeup, nieuwe shoppingmethodes. Vandaar dat er nu is... de beautywebshop. Kies er niet zomaar een, zoek een shop die precies heeft wat bij jou past. Eigenlijk is een goede beautywebshop een 'portal' naar precies die spullen en merken waar jij van houdt. Dat scheelt jou weer zoeken. Everyday Minerals is exclusief te koop bij Double Beauty. Www.doublebeauty.nl heeft niet alleen een breed assortiment van Everyday Minerals producten, maar ook allerlei andere hippe internationale merken van de 'nieuwe generatie' cosmetica en huidverzorging: groen, trendy, betaalbaar, origineel.

Lief voor je huid, lief voor dieren en natuur

Ooit was Westerse make up er alleen voor de witte, Europese vrouw. Nu zijn we eindelijk allemaal in beeld, welke huidkleur we ook hebben. Everyday Minerals heeft dan ook een assortiment dat past bij werkelijk iedere huidskleur. Maar minerale make up is ook bijzonder fluwelig van structuur, omdat de basis bestaat uit ultra fijne minerale poeders. De kleuren worden gemaakt uit pigmenten geinspireerd op de rijke kleuren uit de natuur. Everyday Minerals maakt de producten niet alleen biologisch, maar ook veganistisch en milieubewust.

Tip

Breng je nieuwe minerale make up kleuren aan met de superzachte, veganistische Everyday Minerals make-up borstels.

Wat er níet in zit

Eigenlijk is het heel gek dat je lange tijd min of meer overgeleverd was aan de chemische ingredienten en de agressieve werkstoffen van cosmetica en huidverzorging. Vaak bevat traditionele huidverzorging hele enge ingredienten, die toegelaten worden omdat ze 'in deze hoeveelheid en bij deze toepassing' niet gevaarlijk zijn. Dat is nog maar te bezien. Gelukkig zijn de nieuwe generatie huidverzorgingsproducten natuurlijk en mild. Everyday Minerals make-up bevat nu eens geen conserveermiddelen, opvullers of binders die je huid kunnen irriteren. Het zijn de ultra fijngemalen deeltjes mineralen, zoals Mica, die je huid haar gloedvolle teint geven. Zonnebescherming wordt gerealiseerd via bestanddelen als titanium dioxide en zinkoxide.

Beautywebshop Double Beauty: Everyday Minerals.. en meer

Double Beauty is een beautywebshop die gespecialiseerd is in trendy, hoogwaardige producten van over de hele wereld. De uitgebreide shop biedt alles voor het haar, nagels, make-up en body verzorging. Alle merken zijn dierproefvrij, fijn in gebruik en in Nederland of buitenland geliefd bij beautyliefhebbers, visagisten en experts. Double Beauty is ‘the place to shop’ voor merken zoals MoroccanOil, Too Faced, Mixed Chicks, Cowshed en nu ook Everyday Minerals. Double Beauty is de enige aanbieder van Everyday Minerals in Nederland. Verkrijgbaar is een breed assortiment Everyday Minerals producten: vele kleuren foundations, eye shaddows, blush, finishing powders, borsteltjes, kwasten en veel meer.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Persbericht Double Beauty

Reageer op het artikel "Everyday Minerals: trendy minerale make up via de webshop"

Infoteur: Mariawrites
Gepubliceerd: 09-02-2012
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!