InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Korres Natural Products: 'groene', trendy huidverzorging

Korres Natural Products: 'groene', trendy huidverzorging

Korres Natural Products: 'groene', trendy huidverzorging Wereldwijd al met heel wat awards overladen, is Korres Natural Products nu eindelijk ook in Nederland gemakkelijk verkrijgbaar. Het merk onderscheidt zich door wetenschap te vertalen naar natuurlijke huidverzorging met watertandend lekkere geuren en texturen. Het is de jonge beauty webshop Double Beauty die de crèmes, scrubs, body butters en ander fijns van Korres binnen bereik van onze grijpgrage handjes brengt... In de trend richting natuurlijke cosmetica en huidverzorging, past perfect het met awards en onderscheidingen overladen merk Korres Natural Products. Wereldwijd al groot in dertig landen, begint dit jonge merk nu ook in Nederland populair te worden. Niet in de laatste plaats omdat cosmetica-webshop Double Beauty de gezichts- en lichaamsverzorging van het Griekse Korres nu ook aanbiedt. Daarmee komt een eind aan het lastige gedoe om je favoriete huidverzorgingsproducten via internationale websites op te sporen... en daarmee ook aan de hoge verzendkosten.

Wetenschap en homeopathie

Korres is wereldwijd al een van de hoogst aangeschreven merken in natuurlijke cosmetica. Het leuke van het merk is dat wetenschappelijke kennis én hart voor de natuur zich verenigen in de producten. Korres Natural Products is een jong merk. Het kreeg gestalte in 1996 in Athene, Griekenland. Daarbij stelde Korres zich tot doel om wetenschappelijke bronnen, die de oprichter zelf had bestudeerd vanuit zijn vak als homeopathische apotheker, in te zetten voor een natuurlijk en veilig product. Geleidelijk breidde Korres uit. Nu biedt Korres een compleet assortiment aan huid- en haarverzorging, make-up en zonproducten.

Bedolven onder awards

Korres mag nog maar dik 15 jaar bestaan, toch is het merk wereldwijd al onderscheiden met meer dan 75 awards door beautyexperts en consumenten. Daaronder vallen meer en minder bekende namen als Best of Beauty 2010, Natural Wonders, Wild Rose Foundation, Allure Magazine Amerika en Prix d’ Excellence de la Beaute 2011 en Marie Claire Griekenland

Natuurlijke aroma's en werking

Beauty Webshop Double Beauty heeft in haar assortiment de lichaams- en gezichtsverzorging van Korres opgenomen. Daaronder vallen verzorgingslijnen voor het gezicht met veelbelovende namen als Wild Rose, Quercetin & Oak, Pomgranate en Yoghurt. Voor het lichaam is er een watertandende serie scrubs, shower gels en body butters. Gekozen om hun effectiviteit én diepe natuurlijke aroma's, wordt de huid verwend met de tropische geuren van guava, vijgen, frisse citroen basilicum of houtachtige vanillekaneel.

Double Beauty Beautywebshop

Double Beauty is een vooruitstrevende beautywebshop gericht op een grote ambitie: het verzamelen van de meest trendy, hoogwaardige beautyproducten van over de hele wereld. De uitgebreide shop biedt alles voor haar, nagels, make-up en lichaamsverzorging. Alle merken zijn dierproefvrij , trendy, fijn in gebruik en in Nederland of het Buitenland hoog aangeschreven door beautyliefhebbers, visagisten en experts. Naast Korres, is Double Beauty ook ‘the place to shop’ voor merken zoals Everyday Minerals, MoroccanOil en Too Faced.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Persbericht Double Beauty

Reageer op het artikel "Korres Natural Products: 'groene', trendy huidverzorging"

Infoteur: Mariawrites
Gepubliceerd: 10-02-2012
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!