InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Dr. Hauschka Cosmetica: producten en verkooppunten

Dr. Hauschka Cosmetica: producten en verkooppunten

Dr. Hauschka Cosmetica: producten en verkooppunten De verzorgingsproducten van Dr. Hauschka Cosmetica omvatten producten voor gezicht, lichaam, mond en lippen, haren, benen en voeten, handen en nagels en make-up. De producten zijn duurzaam geproduceerd en samengesteld uit natuurlijke ingrediënten. De producten van Dr. Hauschka Cosmetica zijn te koop bij onder andere apotheken, gezondheidswinkels en De Bijenkorf. Ook zijn de Dr. Hauschka producten online te koop en verkrijgbaar bij therapeuten.

Dr. Hauschka Cosmetica

Dr. Hauschka is een cosmeticamerk en brengt producten op de markt voor verzorging, versterking en reiniging van lichaam en gezicht. Het cosmeticamerk is opgericht door de Oostenrijker Rudolf Hauschka en maakt onderdeel uit van het Duitse bedrijf WALA Heilmittel GmbH. Dr. Hauschka Cosmetica streeft naar een balans tussen de mensheid en het milieu. De firma is van mening dat het respecteren van de natuur voor de mens op langere termijn alleen maar voordelen heeft.

Visie en filosofie

Om de groene filosofie te onderstrepen produceert Dr. Hauschka cosmetica die vrij is van conserveringsmiddelen. Tevens zijn de kleur- en geurstoffen die worden gebruikt volledig natuurlijk en dus niet geproduceerd op synthetische basis. Ook is de teelt van de ingrediënten voor de producten van Dr. Hauschka op duurzame basis. Voordat de producten op de markt worden gebracht worden ze, ondanks de uitvoerige testen, niet op proefdieren getest.

Producten Dr. Hauschka

De producten die Dr. Hauschka Cosmetica op de markt brengt zijn Voor verschillende huidbeelden zijn producten ontwikkeld. Zo bestaat het assortiment van Dr. Hauschka Cosmetica onder andere uit producten voor de normale huid, de (zeer) droge huid, de jeukende huid, de schilferige huid, de gevoelige huid, de onzuivere en vette huid en de rijpe huid. Tevens beschikt Dr. Hauschka over producten speciaal voor mannen en baby's. De range van Dr. Hauschka producten omvat onder andere de volgende productgroepen:
  • Dr. Hauschka gezichtsverzorging
  • Dr. Hauschka lichaamsverzorging
  • Dr. Hauschka mond- en lipverzorging
  • Dr. Hauschka haarverzorging
  • Dr. Hauschka benen en voeten
  • Dr. Hauschka handen en nagels
  • Dr. Hauschka make-up

Verkooppunten Dr. Hauschka

Dr. Hauschka Cosmetica is te koop bij tal van winkels en online verkooppunten.

Winkels

Dr. Hauschka is verkrijgbaar bij gezondheidswinkels en bij apotheken in Nederland en België. Ook zijn de producten van Dr. Hauschka te koop bij De Bijenkorf filialen in Amstelveen, Maastricht, Eindhoven, Utrecht, Den Haag en Rotterdam.

Online kopen

Dr. Hauschka beschikt over een eigen webwinkel waar de producten online kunnen worden gekocht. Deze webwinkel is te benaderen via de website van Dr. Hauschka. Ook andere webwinkels verkopen de producten van Dr. Hauschka. De prijzen van de meeste webwinkels zijn lager dan de winkeladviesprijzen waardoor je met het online bestellen tientallen procenten kunt besparen op de aankoopkosten.

Therapeuten

De verzorgingsproducten van Dr. Hauschka Cosmetica worden toegepast door tal van therapeuten. De therapeuten worden speciaal opgeleid in het correct toepassen van de producten op het hoofdkantoor van Dr. Hauschka in Rijswijk. Een overzicht van alle therapeuten is te raadplegen via dezelfde link als hierboven reeds is weergegeven.

Verkooppunten zoeken

Een overzicht van alle winkels, online verkooppunten en therapeuten is te vinden op de website van Dr. Hauschka via dr.hauschka.com/nl_NL/verkoopadressen

Contact Dr. Hauschka Cosmetica

Het is mogelijk om vragen en opmerkingen over de producten van Dr. Hauschka Cosmetica te stellen aan de klantenservice. De klantenservice is te bereiken via:
  • Telefoonnummer: +31(0)70-3955095
  • E-mailadres Nederland: info@drhauschka.nl
  • E-mailadres Belgie: info@drhauschka.be

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Natuurlijke cosmetica productenNatuurlijke cosmetica productenWe zijn bezig met schoonheid, we zijn bezig met de natuur (het behoud daarvan) en wat beter dan te kijken waar je het ve…
Natuurcosmetica: beter.. of niet?Natuurcosmetica: beter.. of niet?De enorme trend richting schoonheidsverzorging uit de natuur is er niet voor niets. De verdachtmakingen tegen kunstmatig…
Plantaardige cosmetica productenPlantaardige cosmetica productenProducten uit de natuur gebruiken voor je lichaam, het klinkt zo van zelfsprekend. Want wat is beter dan dat en helpt de…
Mooi bruin worden met een zelfbruiner is eenvoudigMooi bruin worden met een zelfbruiner is eenvoudigGeen zonnetje, geen schadelijke uv-straling, maar toch bruin. Wie wat gebruind is, ziet er meteen stukken beter uit. En…
Selftan: bruinen zonder zonBruinen zonder zon is met een selftan voor iedereen geschikt die graag een bruin kleurtje wil tijdens de winter of voor…
Bronnen en referenties
  • Dr. Hauschka Cosmetica, www.dr.hauschka.com

Reageer op het artikel "Dr. Hauschka Cosmetica: producten en verkooppunten"

Infoteur: Advies-eb
Gepubliceerd: 10-12-2014
Subrubriek: Beauty
Special: Beauty
Schrijf mee!