InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Capsiplex om snel af te vallen!

Capsiplex om snel af te vallen!

Capsiplex om snel af te vallen! Het is klinisch bewezen dat het Capsiplex extract het metabolisme merkbaar verhoogt, voor en na de training. In een klinische studie, verbrandden mensen die Capsiplex geslikt hadden 287 meer calorieën dan mensen die een placebo toegediend kregen. In een klinische studie, verbrandden mensen die Capsiplex geslikt hadden 287 meer calorieën dan mensen die een placebo toegediend kregen.

Waar kunt u 287 calorieën mee vergelijken?

  • 1 uur en 20 minuten lopen op normale snelheid (3 km/u)
  • 25 minuten joggen (9 km/u)
  • 1 hamburger
  • 1 punt pizza Margaritha
  • 2 chocolade koekjes
  • 287 extra calorieën per dag is ongeveer gelijk aan een extra gewicht van 13 kilo per jaar!

Wat doet Capsiplex?

Capsiplex bestaat uit een melange van het Capsimax Capsicum extract, Cafeïne, Piperine (zwarte peper extract) en Niacin. Het Capsicum Extract vermindert de eetlust, verhoogt het metabolisme, verbrandt calorieën, vermindert lichaamsgewicht en vermindert lichaamsvet.

Het is klinisch bewezen dat het Capsiplex extract het metabolisme verhoogt, voor en na de training. Uit een onderzoek aan de universiteit van Oklahoma is gebleken dat mensen die Capsiplex een uur voor de training innamen, 287 meer calorieën verbrandden dan mensen die een placebo toegediend kregen.

Capsiplex bevat ook ingrediënten waardoor uw uithoudingsvermogen en prestaties verbeteren.

In het verleden zijn er al verschillende studies verricht naar de stof Capsicum (rode hete pepers) en Capsaicinoids (de werkende stof). Hier bleek al uit dat het een veilig en effectief supplement is om gewicht te verliezen en vet te verbranden. De studies werden verricht om het effect op het metabolisme van de mens te bepalen, het Capsicum extract en alle andere werkende stoffen in Capsiplex werden hierbij onderzocht. Bij dit onderzoek bleek het middel dus ook andere positieve eigenschappen te bevatten; u krijgt er meer energie van.

Het onderzoek

In de studie werden 25 mannen en 25 vrouwen verkozen die tussen de 10 en 30 jaar oud waren en al de gewoonte hadden om iedere week te trainen.

De mensen in het onderzoek werden in 2 groepen verdeeld. Groep 1 kreeg de 1e week een placebo en Groep 2 kreeg Capsiplex. De 2e week werd het omgedraaid en kreeg Groep 1 Capsiplex en Groep 2 een placebo.

De mensen werden in 4 verschillende stadia onderzocht:

  • Een rustperiode van 30 minuten voorafgaand het innemen
  • Een rustperiode van 60 minuten voorafgaand het trainen
  • Een periode van 60 minuten hardlopen op een loopband
  • Een rustperiode van 50 minuten na de training

Op deze manier meten we dus het energieverbruik, de zuurstofopname, ventilatie, waargenomen niveau van de inspanning, hartslag en bloeddruk in alle 4 de stadia.

Wanneer mensen in het onderzoek Capsiplex 1 uur voor de training kregen, verbrandden ze 3x meer calorieën vooraf, 3% meer tijdens en 12x meer calorieën tot een uur na de training in vergelijking met de groep die een placebo toegediend kregen. Deze toename in verbranding resulteerde in een gemiddelde van 287 calorieën meer verbrandden calorieën voor, tijdens en na de training.

Door de duidelijk merkbare toename in energie verbruik is het dus niet verrassend dat u meer energie krijgt van Capsiplex.

Conclusie

Het effect van Capsiplex is dus duidelijk merkbaar voor, tijden en na de training. U verbruikt meer calorieën en krijgt meer energie. Capsiplex neemt ook nog eens de honger weg en is daarom een perfecte oplossing voor mensen die snel af willen vallen.
© 2010 - 2019 Finn, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Afslankpillen; wat zijn de beste dieetpillen en hun werking?Afslankpillen; wat zijn de beste dieetpillen en hun werking?Een dieet, een fitnessprogramma een personal coach, sporten en weinig eten het zijn bekende termen voor iemand die te di…
Afvallen met pillen: werking en soorten afslankpillenAfvallen met pillen: werking en soorten afslankpillenJarenlang diëten en slechts af en toe enkele kilo’s kwijtspelen, om ze daarna toch weer aan te komen: het is voor velen…

Reageer op het artikel "Capsiplex om snel af te vallen!"

Infoteur: Finn
Laatste update: 14-09-2010
Subrubriek: Dieet
Medische informatie…
Schrijf mee!