InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Werkt het dieet van Nuvoryn nou echt?

Werkt het dieet van Nuvoryn nou echt?

Werkt het dieet van Nuvoryn nou echt? Er is weer een nieuwe dieetproduct op de markt. Dit keer heet het Nuvoryn en de recensies zijn positief. Nuvoryn is klinisch op zijn werkzaamheid getest en helpt om snel kilo's kwijt te raken. Geen crash dieet of snelle vermageringskuur. De ingrediënten bestaan uit de kracht van de acai bes en andere uitheemse producten. Nuvoryn is veilig en helpt om snel op een gezond lichaamsgewicht te komen.

Werkt het dieet van Nuvoryn?

Werkt het dieet van Nuvoryn? Vandaag de dag zijn er ongelofelijk veel dieet pillen op de markt. Niet alleen dieetpillen zijn er in overvloed, ook voedingssupllementen die alleen beweren dat het een wondermiddel is. Je wordt er mooier van, slanker en gaat er ook nog eens van stralen. Een van de pillen die te verkrijgen zijn is van het merk Nuvoryn. Vaak vallen dieetpillen tegen en men waardeert het als een miskoop. De pillen verdwijnen ergens achter in een kastje en zien het daglicht nooit meer. Nuvoryn is echter een ander verhaal. Consumenten zijn namelijk erg enthousiast over dit product. De resultaten die worden geboekt met behulp van Nuvoryn is opmerkelijk te noemen.

De ingrediënten van Nuvoryn

De pillen van Nuvoryn bestaan uit ingrediënten die u helpen om de kilo’s kwijt te raken. De pillen bevatten negen ingrediënten die in combinatie zeer effectief zijn. De ingrediënten geven u extra energie en ondersteunen uw stofwisseling. U verbrandt hierdoor extra makkelijk vetcellen en u krijgt ook nog eens extra energie om nog meer vetcellen te kunnen verbranden. Veel dieetpillen werken met eenzelfde principe maar Nuvoryn heeft blijkbaar een speciaal ingrediënt die echt werkzaam is. De pillen zijn klinisch bewezen op hun werkzaamheid.

Nuvoryn: afslankwonder

Nuvoryn is een merknaam die ook artsen en doctoren niet zijn ontgaan. De pillen worden vaak voorgeschreven aan mensen met overgewicht of patiënten die door overgewicht andere medische aandoeningen hebben opgelopen. Ondanks dat dieetpillen vaak aan de dure kant zijn is Nuvoryn een investering die zich zeker weten terugbetaalt. Omdat de pillen bij veel mensen werken en de kilo’s ook nog eens echt wegblijven is dit product aan te bevelen. De pillen worden aanbevolen voor iedereen boven de achttienjarige leeftijd. De pillen mogen tevens gebruikt worden wanneer u zwanger bent of borstvoeding geeft.

Ondanks alle lovende woorden over dit product is het wel opletten geblazen. Nuvoryn is ook geen wondermiddel. Als je de pillen alleen slikt zonder eens goed naar je voeding te kijken helpen de pillen ook niet tot weinig. Als men wil afvallen moeten er gezonde producten worden gegeten. Dit betekent weinig vetten. Ook moet er bewogen worden. Een half uur per dag is voldoende en zal samen met gezond voeding en de Nuvoryn pillen zorgen voor gewichtsafname. De pillen met de negen speciale ingrediënten die ervoor zorgen dat u extra snel uw vetcellen verbrand werken dus voornamelijk als u daar naast een gezonde levensstijl aanneemt.

Afslanken en calorieën

De speciale ingrediënten die zojuist waren genoemd bestaan uit zorgvuldig gekozen stoffen die in combinatie met elkaar uw stofwisseling verandert. Uw energie niveau gaat hierdoor omhoog en de kans is groot dat u hierdoor ook weer meer gaat bewegen en steeds meer en meer calorieën verbrand. Niet alleen gaat uw stofwisseling omhoog, de calorieën worden ook nog eens extra makkelijk verbrand door de pil. Ingrediënten die in de pil te vinden zijn bestaan onder andere uit de kracht van groene thee, Acai bes en Afrikaanse mango.

Wat zeggen andere mensen over dit product?

Ten eerste is het goed om te weten dat u een gratis proefmonster kunt bestellen via de site. Dit gratis risicoloze proefmonster pakketje laat u kennis maken met het product. Overal op internet praat men over dit product. Men vraagt zich af of het nou echt werkt of dat het weer een nonsens product is. De recensies zijn wonderbaarlijk positief. Men is razend enthousiast en sommige mensen opperen zelfs dat ze binnen twee weken zes kilo zijn afgevallen.
Gerelateerde artikelen
Hoe kun je 5 kilo afvallen?Hoe kun je 5 kilo afvallen?5 kilo afvallen klinkt gemakkelijk: het is niet zo veel. Toch kan het wel erg lastig zijn, juist omdat je onderschat hoe…
Snel afvallen in een weekSnel afvallen in een weekSnel afvallen in een week, wie wil dat nou niet? Misschien heb je over een week wel een belangrijk feest en wil je er op…
Hoe kun je 20 kilo afvallen?Hoe kun je 20 kilo afvallen?20 kilo afvallen is een enorme opgave. Helaas is het snel 20 kilo afvallen niet mogelijk. In plaats daarvan zul je een l…
Bronnen en referenties
  • http://dailyconsumeralerts.com/diet/nl/?&t202id=300269&t202kw=vcnetherlands&match=&c3=
  • www.trosradar.nl
  • www.nuvoryn.nl

Reageer op het artikel "Werkt het dieet van Nuvoryn nou echt?"

Reacties

Johan van Hulle, 23-11-2016 10:53 #18
Beste,
Graag zou ik willen weten hoeveel dit product, Nuvoryn, kost.

Mvg,
Johan

Jean Pierre, 30-12-2015 18:43 #17
Nuvoryn 15 december besteld… geld is inderdaad van mijn rekening afgeschreven, en bericht gekregen dat product verstuurd was. Nog steeds niets ontvangen, dus reeds 2 maal een mailtje gestuurd en om opheldering gevraagd, maar tot op heden geen enkele reactie terug ontvangen. Zwaar teleurgesteld en bijna 90 euro armer!

Nico, 23-01-2014 21:54 #16
Ik heb het product vorig jaar gebruikt en het werkt echt wel, ik ben in 7 weken 17kg afgevallen, gewoon een beetje op mijn eten gelet meer was het niet, ik bestel binnenkort weer, super.

Aster, 22-07-2013 15:00 #15
Nuvoryn zegt dat ze binnen 24 uur leveren! op 14 juli heb ik het bedrag overgemaakt voor een bestelling het is nu 22 juli en ik heb nog steeds niets ontvangen!

Wat is dit voor een firma?

Willem, 08-07-2013 19:04 #14
Ik heb een potje besteld en gekregen en geprobeerd en ik viel inderdaad wat af terwijl ik gewoon normaal at. Echter, in de zelfde periode had ik een medische check-up bij de arbo waar werd geconstateerd dat mijn hartslag 85 was en mijn bloeddruk 100/160 terwijl de voorgaande keren dit 60 was en 80-85/120-130.
Dus thuis in de gaten gehouden met de polsbloeddrukmeter van mijn vrouw en inderdaad, hartslag altijd 80 - 110 in rust (>100 = tachycardy) en bloeddruk altijd 100/160 of meer, alleen 's avonds laat werd het wat lager. Dus potje weggegooid en 3 dagen daarna gewoon weer normale hartslag en bloeddruk. Veilig is het dus niet!

Anney, 01-06-2013 15:36 #13
Ik heb 18 april besteld, verschillende malen gemaild, nooit iets gekregen, ja een mailtje dat het nog onderweg was, ik weet vanuit welk werelddeel, maar ik heb nog niks, maar ben wel afgevallen, in mijn portemonnee van meer dan 100 euro. Oplichters zijn het.

Gabrielle, 29-04-2013 09:46 #12
Hallo,

Vorige week heb ik een bestelling geplaatst en ik zat nog met aan aantal vragen na het lezen van dit forum. Dus ik belde meteen dit nummer bovenaan deze site. Ik werd meteen te woord gestaan en kon zo mijn vragen stellen. Het automatische abonnement gaat niet op bij deze bestelling. Echter het emailen gaat ook goed. Ik heb tot nu toe geen klachten, nu maar afwachten op de potjes.

J. Blokker, 26-04-2013 10:01 #11
Ik heb drie potjes besteld en ook gekregen van elk 60 per potje. Ik ga het proberen, want camebridge ofzo dat werd niks, kwam alleen maar weer aan na afgevallen te zijn. Dus ik ga dit zeker wel proberen, weet alleen "nog" niet hoe en voor wat ik ze moet in nemen, maar ga het zeker wel proberen… Nee heb je Ja kan je krijgen toch?

B. Woud, 12-03-2013 12:52 #10
Geen idee of het werkt, wat ik wel weet is dat het een niet nette manier van een proefpakket bestellen is. Als je dit doet, heb je je gelijk aangemeld voor "vrijblijvende" vervolgzendingen met afschrijvingen van 59,95 zonder medeweten. Geheel vrijblijven, maar een werk dat je er aan hebt. Mailen is compleet niet mogelijk, Storneren van de afschrijving WEL! Dus op deze manier hoeft het voor mij niet. Hele slechte reclame.

Tanja, 21-09-2012 14:45 #9
Maandag 17 sept een bestelling geplaatst en betaald. Gisteren gemaild waar de bestelling blijft niets vernomen, vrijdag 21/9 telefonisch contact gezocht 1 uur in de wacht gestaan en niemand gesproken weer gemaild geen antwoord terug gehad (ben bang dat ik mijn geld kwijt ben), dus ik weet ook niet of deze pillen werken. Ps ik koop nooit iets via internet (mijn vertrouwen is beschaamd).

Nancy, 17-09-2012 10:14 #8
Ik heb het product besteld vorige week, eens gekregen zullen we wel zien of het werkt. En zal later wel zeggen of het degelijk werkt of niet.

Rina, 05-09-2012 11:00 #7
Ik neem nuvoryn dagelijks voor het eten, nu al 3 weken, ben 2 kg lichter, samen met gezonde voeding en bewegen, ik eet voor 30 procent nog wel eens ongezond, maar de 70 procent gezond, ik denk dat we niet te snel moeten panikeren, ons lichaam zal stilaan zuiveren, als het merendeels gezond voedsel en beweging krijgt, nuvoryn is een ondersteuning, het helpt mee.

Petra, 19-08-2012 22:52 #6
Werkelijk waardeloos. Wat een oplichterij. Ik heb de pillen 4 weken gebruikt en ben niets afgevallen. Buiten dat, het 90 dagen retourgarantie slaat ook nergens op, want ik heb het retour gezonden (kostte me ook weer 9 euro), maar heb totaal niets retour ontvangen. NIET KOPEN! Reactie infoteur, 20-08-2012
Beste Petra,

Wat vervelend om te horen dat de pillen bij jou niet goed werken. Ben je in die 4 weken helemaal niets afgevallen of ben je wel wat vet kwijtgeraakt maar niet de beloofde hoeveelheid? Ik raad je aan om toch gebruik te maken van je 90 dagen retourgarantie. Als dat staat vermeld op de verpakking heb jij daar ook gewoon recht op.

-Kropslavinken

Anneke, 28-07-2012 19:05 #5
Het is zo, n geweldig product dat ik er 4, 5 kilo van aan kwam, en de hele dag honger had.En toen ik ze op de geld terug garantie aansprak, kreeg ik als antwoord stuur maar terug krijg je je geld terug geen probleem mevrouw. Vertelde alleen niet dat het terug naar Engeland moest en dat dat 8 euro 50 kost. Eind van het liedje ze pakken het retour gestuurde pakketje niet aan, dus kreeg ik het weer terug.
Konklusie kilo's erbij en geldweg.86, +8, 50 verzendkosten= 94, 50 lichter, dat is wat ze bedoelen met afvallen gewicht in je portomonee, ja, stelletje oplichters.

Selwyn (infoteur), 10-07-2012 12:39 #4
Effectief afvallen doe je door onder andere E-nummers te vermijden zoals E-621 dat bewezen verantwoordelijk is voor overgewicht. Opvallend genoeg valt het mij op dat mensen met overgewicht overdreven veel E-nummers gebruiken. Zoek op internet naar de link E-621 en overgewicht en ga etiketten scannen, je zult je rot schrikken!

Een gemiddelde Nederlander eet jaarlijks zo'n 4, 5 kilo E-nummers. Goed voor je gezondheid? Ik denk van niet! Reactie infoteur, 19-07-2012
Beste Selwyn,

Bedankt voor je reactie. 4.5 kilo aan E-nummers per jaar is inderdaad wel even schrikken! Toch is enige nuance wel op zijn plaats. Een bewezen 1 op 1 relatie tussen E-621 en overgewicht is er niet. Men vermoed dat het wel kan bijdragen tot overgewicht. Eet vooral veel gezonde en verse voeding (fruit, maar vooral veel groente) om overgewicht tegen te gaan.
- Kropslavinken

Naomi, 23-06-2012 11:55 #3
Hallo allemaal,

ik heb het product ook bestelt en ben nu een paar dagen bezig heb nog geen resultaat,
ik ben er natuurlijk ook ingetrapt! ik hoop als het niet werkt dat ik mijn geld terug krijg, ik ben een student met weinig geld en heb letterlijk mijn laatste geld er aan uitgegeven!

wat moet ik doen? Reactie infoteur, 23-06-2012
Beste,

Wat goed dat u bezig bent met afvallen. Als men in het bezit is van weinig geld kan met ook afvallen zonder afslankpillen of pillen die de stofwisseling ondersteunen zoals de pillen van Nuvoryn. Nu u de pillen al hebt aangeschaft kunt u beter nog een tijdje wachten. Raak niet gelijk in paniek als de resultaten uitblijven. Het lichaam moet wennen aan de veranderingen die plaatsvinden, wellicht komen de resultaten binnenkort! De pillen van Nuvoryn zijn, net als elke pil, niet magisch. Ze dienen ter ondersteuning bij het afvallen zelf.

Succes!

Karin, 23-06-2012 10:53 #2
Ik heb dit product ook geprobeerd.
Ik ben normaal blijven eten. Ben normaal blijven sporten.
Wanneer je één of andere vermageringspil neemt, let je zowiezo op wat je snoept.
Maar ik kan ook niet zeggen dat ik na mijn 3 verpakkingen ben vermagerd.
Ik ga dus ook proberen om mijn geld terug te krijgen. Reactie infoteur, 23-06-2012
Beste,

Wat vervelend dat bij u de resultaten uit blijven. Het is echter wel zo dat de pillen bij heel veel mensen wel aanslaan (lees bijvoorbeeld de vele recensies en reacties van mensen die het product hebben geprobeerd). Succes!

Mies, 21-05-2012 15:48 #1
Bedenk je heel goed voor je me deze mensen in zee gaat. Zijn in mijn ogen oplichters.
A. je valt niets af en ze zeggen 100% niet goed geld terug.
Inmiddels ben ik al ruimt 1 1/2 maand bezig om mijn geld terug te krijgen na heel wat telefoontjes en email verkeer.
Ze weigeren het geld terug te storten daarnaast reageren ze ook gewoon niet meer op mijn mail.
Ik zeg boycotten dit bedrijf en product. Reactie infoteur, 21-05-2012
Bedankt voor uw reactie,

Onthoud altijd dat elk dieetproduct nooit een opzichzelfstaand wondermiddel is. Waarschijnlijk common sense, maar soms vergeet men de roze bril af te zetten waardoor tegenvallende resultaten al snel in het verschiet liggen. Afvallen gaat, zoals vermeld, gepaard met meer bewegen en/of minder vet eten. Voor eventuele vragen en klachten verwijs ik u door naar het bedrijf zelf.

M.v.g,

Kropslavinken

Infoteur: Kropslavinken
Gepubliceerd: 26-04-2012
Subrubriek: Dieet
Reacties: 18
Medische informatie…
Schrijf mee!