InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Gezonde voeding > Wat eten fotomodellen als ontbijt?

Wat eten fotomodellen als ontbijt?

Heb je je ooit afgevraagd wat fotomodellen als ontbijt eten? Houden ze het bij fruit en yoghurt? Of nuttigen ze ook calorierijke en ongezonde voeding zoals croissants, koffie en boter? Wij gingen na waaruit het ontbijt van bekende fotomodellen als Jodie Kidd, Nadja Auermann en Ivanka Trump bestaat en de resultaten zijn best verrassend.

Shiraz – Afwisseling

Fotomodel Shiraz ontbijt graag. Daarom maakt ze elke dag iets anders klaar: eieren, yoghurt, kaas, brood, brioche, fruit, en soms granen.

Jodie Kidd – Thee en Weetabix

Voor Jodie Kidd staat er elke ochtend hetzelfde op het programma: een kopje thee en een groot bord Weetabix.

Magdalena Wrobel – Granen en yoghurt

“Alles hangt van mijn agenda af,” legt Magdalena Wrobel uit. “Als ik tijd heb, eet ik meestal granen of yoghurt en drink ik thee met citroen.”

Nadja Auermann - Muesli

Elke ochtend eet fotomodel Nadja Auermann één bol natuurlijke muesli als ontbijt. Aan cornflakes en andere bewerkte granen raakt ze niet. “Die zijn te zoet,” zegt ze. Ook koffie komt nooit bij haar in huis. De caffeïne maakt haar namelijk zenuwachtig en zorgt voor een grauwe teint.

Barbara D’Alessandri – Thee, toast en croissants

“Mijn favoriete ontbijt is thee, beboterde toast en (soms) croissants,” aldus het fotomodel.

Patricia Velasquez – Smoothies

“Ik eet alles wat ik wil en ’s morgens neem ik dan ook graag de tijd voor een uitgebreid ontbijt,” zegt Patricia. “Koffie met melk staat sowieso op het programma. Elke ochtend bereid ik ook een smoothie met papaja, honing en limoen. Uitstekend om de dag met veel energie te beginnen.”

Christina Kruse - Dieet

Als fotomodel Christina Kruse één of twee kilo verdikt, reageert ze onmiddellijk door zichzelf op dieet te zetten. Dan eet ze één dag lang alleen appels en sinaasappels. Vers fruitsap drinkt ze ook, maar sap uit een fles wil ze niet want dat is te zoet. “Je mag dit dieet nooit langer dan één dag volhouden. Anders is het resultaat het tegenovergestelde van wat je wilt en voel je je moe,” voegt Christina Kruse hieraan toe.

Renata Dos Santos – Traditioneel ontbijt

“Ik ben heel traditioneel,” zegt fotomodel Renata Dos Santos. “Thee of koffie en enkele sneetjes toast.”

Ivanka Trump – Uitgebreid ontbijt

Ivanka Trump neemt zo vaak als ze kan een uitgebreid ontbijt: fruit, brood, kaas en een groot glas sinaasappelsap.
Gerelateerde artikelen
Gezond ontbijtenGezond ontbijtenHet ontbijt is het belangrijkste eetmoment van de dag. Het geeft energie en zet je stofwisseling in werking. Je bent in…
Een fris fruitontbijtEen fris fruitontbijtOok in de warmere maanden is het belangrijk om goed te eten, maar het kan allemaal wel wat luchtiger. Zo is fruit in com…
Tips voor een lekker ontbijt, want ontbijten is goed voor jeTips voor een lekker ontbijt, want ontbijten is goed voor jeEen goede start van de dag is erg belangrijk. Na het slaapproces heeft je lichaam behoefte aan nieuwe voedingsstoffen. E…
Gezond ontbijtenGezond ontbijtenHet ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Je lichaam heeft immers al 12 uur geen voedingsstoffen binnen gehad…
Recepten voor sporters: extra ijzer, koolhydraten en calciumRecepten voor sporters: extra ijzer, koolhydraten en calciumWanneer je actief sport als vrouw is het belangrijk om op je ijzergehalte, calciumgehalte en koolhydraten inname te lett…

Reageer op het artikel "Wat eten fotomodellen als ontbijt?"

Reactie

Priscilla, 18-02-2012 19:59 #1
Ik heb zelf ook een bepaald dieet die ik volg! die zou ik graag willen delen met jullie

mijn ontbijt bestaat uit 3 dingen! en dat is een fruit om de dag maak ik er sap van dus de ene dag niet en de andere dag wel daarna drink k een groote kop thee en een bakje met cornflas en als ik niet zo trek in cornflas heb dan eet ik een bruine boterham met een plak oude beemster kaas! gr priscilla x

Infoteur: Avalon
Laatste update: 07-06-2009
Subrubriek: Gezonde voeding
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!