InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Mode > Bergmans Outlet Lommel: adres en openingsuren

Bergmans Outlet Lommel: adres en openingsuren

Bergmans Outlet Lommel: adres en openingsuren Voordelige denim en overige kleding, mode en schoenen zijn verkrijgbaar bij Bergmans Outlet Lommel wat nabij de grens tussen Nederland en België is gelegen. De kortingen die de outlet biedt liggen ongeveer tussen de 30 en 60% per artikel. Bergmans Outlet in Lommel is een begrip aan beide kanten van de grens en trekt wekelijks duizenden bezoekers naar de winkel. Vooral het assortiment met spijkerbroeken en andere denim is indrukwekkend te noemen en biedt consumenten de kans veel geld te besparen.

Bergmans Outlet Lommel

De outlet van Bergmans is vooral gespecialiseerd in de verkoop van denim en andere spijkerstofproducten zoals spijkerbroeken. Als bezoeker valt direct op dat het aantal spijkerbroeken enorm is, in de outletwinkel loop je tegen een muur van spijkerbroeken aan. Ze zijn verkrijgbaar in alle maten en kleuren en alle bekende merken zijn present. Naast spijkerbroeken worden er nog meer kleding, mode en schoenen verkocht voor zowel mannen, vrouwen en kinderen. Er worden ruim 25 A-merken verkocht, voorbeelden hiervan zijn Levi's, Diesel, Guess, Jack & Jones, VANS, Retour, JC Rags, enzovoorts. Omdat het een outlet is liggen de prijzen altijd tussen de circa 30 en 60% onder de normale winkelwaarde.

Adres en contactgegevens

Bergmans Outlet is gelegen nabij de grens tussen België en Nederland aan Belgische zijde. De adres- en contactgegevens zijn als onderstaand:
  • Adres: Luikersteenweg 475
  • Postcode: 3920 Lommel (België)
  • Telefoonnummer: +32(0)11642307
  • E-mailadres: info@bergmansoutlet.com

Bereikbaarheid

Bergmans Outlet is gelegen aan de doorgaande weg N715. In Nederland gaat deze weg over in de N69 die via Valkenswaard in de richting van Eindhoven loopt. Via Valkenswaard is ook de Nederlandse snelweg A2 te bereiken. Voor Belgische bezoekers is de N715 bereikbaar via aansluitingen met de N71 en de als autosnelweg ingerichte N74. Parkeren is mogelijk op de parking direct bij de ingang van de winkel. De parking is te herkennen aan het vliegtuig dat op een pilaar geplaatst is en voor de winkel staat. Met het openbaar vervoer is de outlet lastiger te bereiken. Op enkele kilometers afstand zijn de treinstations Lommel en Neerpelt gelegen.

Openingsuren

Bergmans Outlet is zes dagen per week geopend, namelijk van dinsdag tot en met zondag. De openingsuren zijn:
  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 10.00 tot 18.00 uur
  • Woensdag: 10.00 tot 18.00 uur
  • Donderdag: 10.00 tot 18.00 uur
  • Vrijdag: 10.00 tot 19.00 uur
  • Zaterdag: 10.00 tot 18.00 uur
  • Zondag: 10.00 tot 17.30 uur

Zoals blijkt uit de openingsuren is de winkel gewoon op zondag geopend. Bergmans Outlet heeft geen officiële koopavond, maar op vrijdagavond is de winkel wel één uur langer geopend dan de overige werkdagen.

Werken bij Bergmans Outlet

Om de gang van zaken binnen de winkel in goede banen te leiden heeft Bergmans Outlet voornamelijk weekendhulpen nodig. Tijdens de weekenden is de outlet immers drukker bezocht. Een actueel overzicht van de vacatures is te raadplegen via de webpagina van Bergmans Outlet door onderaan de startpagina te klikken op "jobs pagina".

Online webwinkel Bergmans

Wellicht is de outlet te ver gelegen van je woning. Wanneer je toch wilt profiteren van de geboden kortingen van 30 to 60% kan je gebruik maken van de online webwinkel van Bergmans Outlet. De webshop is te bereiken via de website van Bergmans. Bezorging is mogelijk op je thuisadres of je kunt je bestelling afhalen in de outlet. Retourneren van de bestelling is mogelijk door het pakket terug te sturen of door het af te geven in de winkel.

Tips

  • Aangezien de outlet dicht bij de grens tussen Nederland en België is gesitueerd biedt dat kansen voor voordeelaankopen over de grens. Nederlanders kunnen bijvoorbeeld voordelig brandstof tanken in België. Ook Belgische bezoekers kunnen profiteren van de ligging van de outlet. In Nederland zijn bijvoorbeeld de dagelijkse boodschappen een stuk voordeliger geprijsd.
  • Lommel en omstreken lenen zich uitstekend voor een vakantie of weekend weg. Midden in de streek De Kempen zijn uitgestrekte natuurgebieden met bossen, meren, zandduinen en heide te vinden. Het stadje Lommel heeft een gezellig centrum waar optimaal van de Bourgondische Belgische levensstijl kan worden genoten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Fashion Factory Outlet Den Haag: adres en openingstijdenFashion Factory Outlet Den Haag: adres en openingstijdenIn Den Haag is tegenwoordig ook een mode outlet gevestigd, namelijk Fashion Factory Outlet. Hier worden mode artikelen z…
G-Star Outlet Andelst Nijmegen: adres, openingstijden, pasjeG-Star Outlet Andelst Nijmegen: adres, openingstijden, pasjeHet kledingmerk G-Star is in Nederland en buitenland een geliefd kledingmerk met vele winkels en verkooppunten. Tevens h…
Nike Outlet Factory Store Amsterdam: adres en openingstijdenNike Outlet Factory Store Amsterdam: adres en openingstijdenNike is één van de bekendste en meest populaire mode- en sportmerken ter wereld. Wanneer je op zoek bent naar Nike produ…
G-Star Outlet Spijkenisse: adres, openingstijden, pasjeG-Star Outlet Spijkenisse: adres, openingstijden, pasjeHet Nederlandse G-Star staat bekend om de trendy mode en kleding voor mannen en vrouwen. G-Star heeft winkels in de gehe…
Vingino: outlet adressen, kortingscodes en wanneer sale?Vingino: outlet adressen, kortingscodes en wanneer sale?De kinderkleding van Vingino is uitermate populair. Er zijn mogelijkheden om je Vingino producten met flinke kortingen t…
Bronnen en referenties
  • www.bergmansoutlet.com

Reageer op het artikel "Bergmans Outlet Lommel: adres en openingsuren"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 30-01-2017
Subrubriek: Mode
Special: Modemerken
Schrijf mee!