InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Mode > Shick* schoenen: high fashion, low budget

Shick* schoenen: high fashion, low budget

Shick* schoenen: high fashion, low budget In februari 2010 is er een nieuw schoenenmerk gelanceerd in Nederland. Shick* is een schoenenmerk wat high fashion shoes verkoopt voor een low budget portemonnee

Vrouwen en schoenen

Veel vrouwen houden van schoenen. Het liefst hebben we bij iedere outfit een ander paar schoenen. En dan hebben we ook nog het liefst een paar trendy schoenen aan onze voeten. De schoenen die op de catwalks gedragen worden zijn echter nogal prijzig, zodat je het altijd bijhouden van de laatste schoenentrends financieel niet redt. De goedkopere schoenenwinkels hollen vaak net even achter de laatste modetrends aan, of hebben net niet die details die de high fashion shoes wel hebben. Kortom, het is allemaal wat minder.

Shick* shoes: high fashion, low budget

Shick* shoes is een nieuwe speler op de markt waar het gaat om trendy schoenen. Shick* speelt in op de gemiddelde vrouw, die high fashion shoenen niet kan betalen, maar er toch trendy bij wil lopen. Shick* verkoopt damesschoenen naar de laatste modetrends, maar dan voor mensen die een laag budget hebben. Schoenen van dit merk zijn niet duurder dan € 39,95. Teenslippers kosten € 7,95, leuke ballerina's en gympen zijn verkrijgbaar voor € 14,95, pumps voor € 29,95 en de laarzen kosten € 39,95. De collectie van Shick* zal iedere zes weken wisselen, zodat er altijd schoenen volgens de laatste trends verkrijgbaar zijn.

Shick* Shoes

Op de website van Shick* shoes, www.shick-shoes.com, noemt het bedrijf zich de shoe heaven voor vrouwen. Dit omdat Shick* shoes ervoor zorgt altijd de laatste catwalk trends tegen zeer lage prijzen in huis te hebben. De collectie van Shick* is elegant en sexy en heeft voor elk wat wils: laarzen, hoge hakken, pumps, sandalen, flats en slippers. Shick is Russisch voor het woord "glamour" en dat zie je inderdaad terug in de collectie. Leuke glamourachtige details maken de schoenenhelemaal trendy.

Waar zijn Shick* Shoes verkrijgbaar?

Shick* heeft in februari 2010 de eerste brandstore geopend in Amsterdam. Daarnaast heeft Shick* een eigen webwinkel. Hier kun je de laatste collectie bekijken, schoenen bestellen en je aanmelden voor hun nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste modellen. Wanneer je de schoenen bestelt bij de webwinkel, dan moet je wel rekenen op een bedrag van € 4,95 verzendkosten wat bij het aankoopbedrag komt.
Shick* is ook verkrijgbaar bij meer dan 50 Dolcis winkels in Nederland. Daarnaast zijn de schoenen ook te koop in de webshop van Dolcis, ook daar bedragen de verzendkosten € 4,95.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Shick* schoenen: high fashion, low budget"

Infoteur: Ceetee
Gepubliceerd: 11-02-2010
Subrubriek: Mode
Schrijf mee!