InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Relatie en huwelijk > Hoe versier je een vrouw?

Hoe versier je een vrouw?

Hoe versier je een vrouw? Mannen zijn meestal eenvoudig te verleiden. Vrouwen zijn daarentegen vaak moeilijker te versieren. Het is een kunst op zich waarbij je veel moet oefenen om het onder de knie te krijgen. Het is ook bij elke vrouw anders. Elke vrouw heeft andere voorkeuren en interesses. Er zijn wel een aantal dingen waar je op moeten letten en die je moet doen als je het lef hebt om een vrouw te gaan versieren. Maar hoe kom je aan het zelfvertrouwen om op een vrouw af te stappen? Wat moet je daarna doen?

Het probleem

Het verleiden van een vrouw is lastig en het vergt veel oefening, tijd en doorzettingsvermogen om het onder de knie te krijgen. Voordat je echter begint met het versieren van een vrouw, moet je over een goede dosis zelfvertrouwen beschikken om op deze vrouw af te stappen. De mannen die veel vrouwen kunnen versieren, hebben veel zelfvertrouwen. Als je het eenmaal hebt geleerd, zal je het niet snel meer kwijtraken. Maar hoe kom je aan dat zelfvertrouwen dat nodig is om op een vrouw af te durven stappen?

Hoe krijg je meer zelfvertrouwen?

Er is geen snelle oplossing om jezelf een goede dosis zelfvertrouwen te geven zodat je op vrouwen af durft te stappen. Dit kost veel tijd en doorzettingsvermogen. Als je eenmaal dat zelfvertrouwen hebt, word je alleen maar aantrekkelijker voor vrouwen. Zelfvertrouwen in een man wordt in het algemeen zeer gewaardeerd door vrouwen. Arrogantie wordt echter niet gewaardeerd. Wees dus oplettend dat je zelfvertrouwen niet doorslaat. Er zijn een aantal dingen die je kan doen om ervoor te zorgen dat je meer zelfvertrouwen krijgt. Ten eerste moet je jezelf accepteren om wie je bent. Uiteraard heb je gebreken en maak je fouten, maar niemand is perfect. Iedereen op de wereld heeft zo zijn gebreken. Leer blij te zijn om wie je bent. Ten tweede moet je niet te kritisch over jezelf. Te veel zelfkritiek kan namelijk zorgen voor een laag zelfvertrouwen. Doe de dingen op je eigen manier en dat is goed genoeg. Je hoeft niet perfect te zijn. Als derde moet je altijd vertrouwen op je intuïtie. Dit is het gevoel diep in jou dat niet wordt beïnvloed door alle emoties en gedachten die je hebt. Deze zorgen er juist voor dat je je gevoel niet meer zal gaan volgen. Angst is hier een goed voorbeeld van. Dankzij angst worden vele acties die je zou willen doen niet doorgezet. Schakel dat gevoel uit. Vertrouwen op je instinkt en zet dat door. Tot slot is het heel belangrijk dat je altijd jezelf bent en blijft. Je wilt per slot van rekening wel je eigen leven gaan leiden en niet dat van een ander. Je moet alles in je eigen belang gaan doen. Doe wat het beste voor jou is.

Het kost veel tijd om dat zelfvertrouwen te krijgen. Als je het echter bezit, raak je het niet snel meer kwijt. Naast de bovenstaande stappen die je moet doorlopen om zelfvertrouwen te krijgen, zijn er nog een aantal voorbeelden van dingen die je kan doen om je dat extra zelfvertrouwen te geven.

  • Ga eens een keer sporten. Je zorgt ervoor dat je fitter wordt en er beter uit komt te zien. Daarnaast ga je je van sporten ook beter voelen. Dit kan zorgen voor meer zelfvertrouwen.
  • Zorg goed voor jezelf. Zorg voor een goed kapsel en een goed verzorgde huid. Let ook op je voeding. Gezonde voeding kan je een beter uiterlijk geven.
  • Vergroot je kennis. Door door je kennis te verbreden, zal je over mee dingen mee kunnen praten. Dit straalt zelfvertrouwen uit.

Spreek haar aan

Als je eenmaal het zelfvertrouwen en de moed hebt om op een vrouw af te stappen, moet je wel weten wat je gaat zeggen als je haar aanspreekt. De eerste indruk is het belangrijkst. Dit kan de rest van het gesprek maken of breken. Het kan het verschil maken tussen haar telefoonnummer of een afwijzing. Probeer lekker jezelf te blijven wanneer je het gesprek begint. Probeer grappig uit de hoek te komen met een leuke openingszin. Probeer er zelf eentje te bedenken en gebruik niet zo'n flauwe openingszin van het internet. Naast een openingszin kan je ook beginnen met een simpele groet waarna je jezelf voorstelt.

Het gesprek

Als je eenmaal haar aandacht hebt, is het nu van belang dat het gesprek voortduurt. Je wil natuurlijk niet dat er een ongemakkelijke stilte valt. Dit is ook een lastig obstakel. Probeer vragen te stellen, maar maak er geen interview van. De meeste standaard vragen zoals 'Hoe heet je?' en 'Wat voor werk doe je?' zijn niet heel interessant voor haar om te beantwoorden. Ga voor originaliteit en toon interesse in haar. Over het algemeen wordt dat gewaardeerd door vrouwen. Je moet niet te veel aan het woord zijn. Je kan beter de vrouw laten praten en jij de rol van luisterend oor op je nemen. Vrouwen houden ervan als het om hen draait en die andere persoon oprecht luistert naar wat zij te vertellen heeft.
Tijdens het gesprek is het belangrijk dat je oogcontact blijft houden. Probeer dit niet langer dan 3 seconden per keer te doen. Anders lijkt het te veel op staren en dat kan heel ongemakkelijk overkomen.
Naast gespreksstof en oogcontact, zal lichamelijk contact ook een aantrekkingskracht ontwikkelen tussen de vrouw en jij. Je kan onopvallend haar arm of rug aanraken tijdens een gesprek dat je hebt. Daarnaast kan je ook, als je haar een hand geeft, je wijsvinger uitsteken zodat je haar pols schampt. Hier zitten veel zenuwen en dat kan zorgen voor extra aantrekkingskracht.

Vraag haar telefoonnummer

Als je het gevoel hebt dat er een klik is en deze vrouw jou wel ziet zitten, kan je om haar telefoonnummer vragen. Probeer dit subtiel aan te pakken door het niet op een moment te doen waarop er een ongemakkelijke stilte valt. Vertel haar dat je ervan hebt genoten en dat je haar graag nog een keertje wilt zien. Vraag op dat moment haar telefoonnummer als zij het daarmee eens is.
© 2015 - 2019 Kevin701, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Flirten als je verliefd bentFlirten als je verliefd bentIs een originele openingszin tijdens het flirten als je verliefd bent belangrijk? Of is de lichaamstaal tijdens het flir…
Succesvol een vrouw versierenSuccesvol een vrouw versierenStel je eens een scenario voor als bijvoorbeeld in het park, een bruiloft of elk ander sociale gebeurtenis. Je staat in…
Hoe versier ik iemand in het buitenland?Hoe versier ik iemand in het buitenland?Overal ter wereld wordt geflirt en proberen man en vrouw elkaar te versieren. Hoe versier ik als Nederlander iemand in h…
Openingszin: in een kroeg of in een briefOpeningszin: in een kroeg of in een briefEen openingszin is de eerste inleidende zin die men in een (sollicitatie)brief vindt, of die voorafgaande aan een gespre…
Goede versiertipsHet versieren is voor veel mannen lastig. Vandaar dit artikel over versieren van vrouwen. Het belangrijkste hierbij is z…
Bronnen en referenties
  • http://www.versiernuvrouwen.nl/hoe-moet-je-vrouwen-versieren/
  • http://versiercoach.nl/17-versiertips-voor-mannen-om-vrouwen-te-versieren/
  • http://www.vrouwenversierenxl.nl/hoe-versier-je-een-meid/

Reageer op het artikel "Hoe versier je een vrouw?"

Infoteur: Kevin701
Gepubliceerd: 07-04-2015
Subrubriek: Relatie en huwelijk
Schrijf mee!