Zal penisvergroting geaccepteerd worden als borstvergroting

Zal penisvergroting geaccepteerd worden als borstvergroting Penis verlenging is tientallen jaren een onderwerp geweest wat zich afspeelde in de achterkamertjes van de alternatieve geneeskunst. De algemene mening was dat penis vergrotings- of penis verlengingsoplossingen niet betrouwbaar waren. Dit is niet geheel onverklaarbaar, omdat in de beginjaren van de penis vergroting, toen er geen uitgebreide studies en feedback beschikbaar waren, de reguliere geneeskunde geen goede oplossing had voor het bij veel mensen bestaande probleem.

Verleden

De onderzoekers van het eerste uur en de producenten van penis vergrotingsoplossingen hadden weinig kennis van hoe hun producten werkten en er was weinig betrouwbare feedback van de cliënten beschikbaar. Dat is de reden dat de producten op zijn best dubieuze resultaten opleverden. Sterker nog, voor elke eerlijke producent die poogde om de patiënten te helpen, stonden er minstens tien anderen klaar om die probeerden om door middel van list en bedrog een graantje van de markt mee te pikken. Het is dan ook geen wonder dat de markt voor penis vergroting in de begin jaren geplaagd werd door negatieve publiciteit.

Heden

Echter vandaag de dag kan de markt over veel meer onderzoeksresultaten beschikken en zijn de zaken drastisch veranderd. De penis vergrotingsapparaten, pillen, crèmes en oefeningen welke vandaag de dag worden gepromoot zijn veel beter dan voorheen. Dit is de reden waarom deze industrie langzamerhand bovengronds is geworden. Met de toegenomen acceptatie is ook het aantal mannen dat gebruikt maakt van de producten in de afgelopen jaren enorm gestegen, en is het een populaire oplossing geworden voor een intiem probleem.

Penis vergroting is niet langer een ondergrondse industrie met dubieuze producten. De marktleiders zijn niet langer individuen welke vanuit de eigen slaapkamer verkopen en de producten worden niet langer vervaardigd in één of ander anonieme fabriek of pakhuis. In de ontwikkeling van markt in penis vergrotende middelen hebben zich bedrijven gevestigd welke veel geld en energie stoppen in onderzoek, productie, levering en after sales support.

Klanten boeken steeds betere resultaten ten gevolge van de toegenomen inspanningen van de bedrijven in deze sector. Daarnaast bestaat er een grote community welke met elkaar verbonden is via het Internet en klanten helpen nieuwkomers op fora met vitale tips en trucs in een veel sneller tempo dan ooit voordien mogelijk was. Betere informatie heeft veel potentiële gebruikers en kopers veel reëlere doelen gegeven voordat er geld werd uitgegeven aan penis vergrotingsmiddelen en oplossingen. Op deze mannier, is het beeld wat er bestond bij het woord penis vergroting betreffende slechte resultaten en bedrog langzaam maar zeker aan het verdwijnen, om plaats te maken voor een meer professionele kijk op een geaccepteerde tak van de alternatieve geneeskunde.

Toekomst

De grotere feedback heeft er voor gezorgd dat bedrijven in staat zijn gesteld om hun producten en service te verfijnen en te verbeteren en sterkere competitie heeft er voor gezorgd dat meer en meer veeleisende consumenten overwegen kopen of tot bestelling over te gaan. Penis vergroting is weliswaar nog niet algeheel geaccepteerd als cosmetische vergrotingstechniek, zoals bijvoorbeeld botox en borstvergroting, maar de toegenomen populariteit en productverbetering zal er waarschijnlijk voor zorgen dat dit in de nabije toekomst anders wordt.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Zal penisvergroting geaccepteerd worden als borstvergroting"

Infoteur: Costaric
Laatste update: 19-06-2008
Subrubriek: Seksualiteit
Medische informatie…
Schrijf mee!