InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Chinese Relatie Horoscoop - Wie Past bij Aap?

Chinese Relatie Horoscoop - Wie Past bij Aap?

Chinese Relatie Horoscoop - Wie Past bij Aap? Chinese liefdeshoroscoop van de aap. Wie past er bij de aap? Welk dierteken past het beste bij apen op het gebied van vriendschap, liefde of een relatie? Over het algemeen is er een goede match met het dierenteken os of de rat en een vriendschap met de draak. In dit artikel een overzicht met welke van de 12 diertekens uit de Chinese dierenriem de kans groot is dat het een geschikte partner betreft, een match of bevredigende partnerrelatie, een innige liefdesband of goede maatjes met de aap.

Chinese Relatie Horoscoop - Aap met welk Dierenteken?

Wie past bij Dierenteken Aap?

In dit artikel wordt een overzicht gegeven met wie het Chinese dierenriemteken aap een goede of minder goede vriendschap of relatie zou kunnen hebben. Er zijn astrologisch gezien verschillende interpretaties en horoscoopduidingen mogelijk inzake combinaties tussen de dierentekens, omdat er altijd een bepaalde visie aan ten grondslag ligt. Het principe dat in de liefde tegenpolen elkaar aantrekken, deze van elkaar kunnen leren, zal een andere geschikte partnerkeuze als uitkomst hebben dan de visie met een harmonieuze verstandhouding als uitgangspunt. Buiten een astrologische visie spelen uiteraard ook altijd andere factoren een rol bij de keuze van een passende of geschikte partner. In dit artikel wordt een korte schets gegeven van wie het beste bij de aap zou kunnen passen, waarbij alle Chinese dierenriemtekens qua geschiktheid voor een liefdesrelatie of vriendschap met de aap kort omschreven worden.

Liefdeshoroscoop Dierenteken Aap - Liefde en Relatie met Wie?

  • Liefde en Aap - De aap is op liefdesgebied een beetje wisselvallig, maar ook boeiend, zoals op wel meer gebieden. Apen weten indruk te maken. Een aap kan heel snel verliefd zijn, maar even zo snel kan de liefde ook weer bekoeld zijn. In een relatie met een aap moet het vuurtje zo nu en dan goed opgestookt worden en vergt de aap de nodige aandacht. Voor apen speelt seks een belangrijke rol en vooral ook om het een en ander uit te blijven proberen.
  • Past het beste bij - De aap past op relationeel gebied het beste bij de Rat en de Os
  • Past het minst bij - De aap heeft qua relatie het minste kans van slagen met Tijger en Slang
  • Vriendschap - De aap kan goed overweg met de Draak

Liefde en Relatie met een Rat

Een relatie van een aap met een Rat kan een zeer goede liefdescombinatie zijn. Een valkuil kan zijn dat onderlinge boosheid niet goed geuit of uitgesproken wordt, waardoor er spanningen blijven broeien die op een gegeven moment cumuleren en ook kunnen exploderen.

Liefde en Relatie met een Os

De relatie van een aap met een Os kan een goede en prettige relatie zijn. In een relatie is het belangrijk voor beide dierentekens om duidelijke grenzen te stellen. De aap kan de os wat saai vinden en andersom vindt de os de aap soms wat onbetrouwbaar. Toch kunnen apen en ossen het goed met elkaar vinden.

Liefde en Relatie met een Tijger

Een relatie van een aap met een Tijger kan een conflictueuze relatie zijn. Beide kunnen heetgebakerd zijn en bij het minste of geringste ruzie maken. Deze relatie begint veelal met vriendschap, maar kan in flinke ruziepartijen verzanden of eindigen.

Liefde en Relatie met een Haas

De eigenschappen en levensinstelling van een aap en een Haas zijn behoorlijk verschillend. De haas kan de aap goed geruststellen en troosten. Apen willen nog wel eens te snel of onrustig zijn op verschillende gebieden; te snel naar de zin van de haas. Als beide water bij de wijn kunnen doen, zal deze relatie redelijk soepel verlopen.

Liefde en Relatie met een Draak

De liefde en relatie van de aap met een Draak is vaak gebaseerd op een gevoel van geestelijke overeenkomsten. Indien het beide dierentekens lukt om teleurstellingen te behappen en samen inzet hebben om aan de relatie te blijven werken, is er een behoorlijk goede liefdesrelatie mogelijk voor lange tijd.

Liefde en Relatie met een Slang

Apen met een Slang is een ietwat merkwaardige combinatie. De aap is zeer ongeduldig en de slang heeft een trotse koppigheid. Beide dierentekens voelen zich niet voor 100% op hun gemak bij elkaar. De slang heeft moeite met de oppervlakkige levenshouding die de aap kan hebben, waardoor diepgang in deze relatie moeilijk wordt.

Liefde en Relatie met een Paard

Een relatie van een aap met een Paard kan goed gaan indien deze eerlijk zijn tegen over elkaar. Indien dit niet het geval is kunnen er vervelende problemen ontstaan. Een paard kan zich hevig ergeren aan de tweeslachtigheid die een aap kan hebben, waardoor de aap als reactie daarop weer geïrriteerd kan raken.

Liefde en Relatie met een Geit

Liefde en een relatie van een aap met een Geit zal blijk geven van totaal verschillende gevoelswerelden, waardoor het niet makkelijk is om een gevoel van samenzijn en gezamenlijk ervaren te krijgen of te behouden. Indien ieder een eigen wereldje en intieme vriendengroep heeft, zal deze relatie te doen zijn.

Liefde en Relatie met een Aap

De liefdescombinatie van een aap met een Aap zal op relationeel gebied enerzijds in het teken staan van veel humor, enthousiasme, vol grappen en uitgelaten als twee jonge honden en ook genegenheid, maar anderzijds kunnen ze ook gemeen zijn naar elkaar en kan er sprake zijn van wedijver en jaloezie.

Liefde en Relatie met een Haan

De liefde en relatie tussen de aap en de Haan kan getypeerd worden als een relatie die nogal eens botst. Er is onderhuids ook sprake van een krachtmeting, waarbij de aap last heeft van het feit dat de haan een arrogante houding kan hebben. Hierdoor wordt het strijdgevoel bij de aap nog verder aangewakkerd.

Liefde en Relatie met een Hond

De liefde en relatie tussen de aap en een Hond zal een redelijk goede partnerrelatie zijn. Zowel de aap als de hond zien en ervaren elkaars goede eigenschappen. De aap kan soms wel te ongeduldig zijn om met de standvastige hond om te gaan en de hond zal last hebben van de grilligheid en voortdurende grappenmakerij van de aap.

Liefde en Relatie met een Varken

Liefde en een relatie van een aap met een Varken zal tweeslachtig zijn. Er zijn overeenkomsten tussen deze twee dierentekens en sympathie, maar ook kan er sprake zijn van antipathie. In een liefdesrelatie tussen beide -zeker bij een al langer durende relatie- kunnen conflicten ook fysieke uitbarstingen geven, waarbij het servies door de kamer of om de oren kan vliegen.

Dierenteken Aap - Kenmerken Overzicht

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Chinese astrologie horoscoop - DierentekenstabelChinese astrologie horoscoop - DierentekenstabelChinese Astrologie Horoscoop - Chinese Dierentekens. Hier vind je je Geboortejaar, Dierenteken en Element. De Chinese As…
Chinese Relatie Horoscoop - Wie Past bij Varken?Chinese Relatie Horoscoop - Wie Past bij Varken?Chinese Liefde - Relatie horoscoop. Welk Chinees dierenteken past er het beste bij het varken (of zwijn)? Een varken is…
Chinese Liefdes Horoscoop - Wie Past bij Haan?Chinese Liefdes Horoscoop - Wie Past bij Haan?Chinese relatie horoscoop van de haan. Welk dierenteken is er het meest geschikt als partner van de haan? Wie past het b…
Chinese Astrologie Horoscoop - De Vijf ElementenChinese Astrologie Horoscoop - De Vijf ElementenDe Chinese astrologie kent twaalf Dierenriemtekens. Anders dan bij Westerse astrologie heeft dit niets te maken met plan…
Chinese Liefdeshoroscoop - Wie Past bij Slang?Chinese Liefdeshoroscoop - Wie Past bij Slang?Chinese Liefdeshoroscoop. Wie past er astrologisch gezien bij de slang? Welk dierenteken uit de Chinese dierenriem past…
Bronnen en referenties
  • Eigen duiding Relatie en Liefdeshoroscoop o.b.v. Fryniwyd Shakuntala, N. Chinese astrology and horoscopes. Damer Productions

Reageer op het artikel "Chinese Relatie Horoscoop - Wie Past bij Aap?"

Reactie

Sabine, 11-09-2013 11:36 #1
Ik ben een vrouwelijke aap en mijn vriend een tijger. Ik las een artikel van jullie dat dat de tijger serieuzer is als de aap. Dat is bij ons dus absoluut niet!

Infoteur: Sila
Laatste update: 21-07-2008
Subrubriek: Astrologie
Reacties: 1
Schrijf mee!