InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Lifestyle
Artikelen 1 - 10 in de rubriek Lifestyle

Lifestyle (Mens en Gezondheid)

Haaruitval door creatinegebruik

Haaruitval door creatinegebruik

Creatine is een van de meest gebruikte supplementen door sporters. Ook onder fitnessfanaten en bodybuilders kent het een wijdverbreid gebruik. Vanwege de lage prijs, weinig tot geen bijwerkingen en ee… Mathematics, 24-04-2017
Wat kunnen we leren van mensen die ouder dan 100 zijn?

Wat kunnen we leren van mensen die ouder dan 100 zijn?

Oud worden en dan vooral in goede gezondheid willen we allemaal, alleen wordt de één nu eenmaal ouder dan de ander. Niet iedereen die honderd wordt, leeft even gezond. Wel hebben deze mensen een aanta… Katinka900, 12-04-2017
Platte buik  Tips om het buikvet kwijt te raken

Platte buik Tips om het buikvet kwijt te raken

Zonder dat we er erg in hebben kunnen we enkele kilootjes aankomen en een buikje ontwikkelen. Dat merken we pas als de spijkerbroek moeilijk dicht wil en de broekband knelt. Dan is het tijd voor aanda… Sjaanfanameland, Gezondheid, 07-03-2017
Beginnen met een polyfasisch slaapschema

Beginnen met een polyfasisch slaapschema

Een verandering in je slaappatroon kan erg ingrijpend zijn. Je lichaam is gewend aan een bepaald slaapritme, en veranderingen in dit belangrijke ritme kunnen een grote invloed hebben op je alertheid.… Mrst, 06-03-2017
Korter slapen met het everymanslaapschema

Korter slapen met het everymanslaapschema

Everyman sleep is een polyfasisch slaapschema waarbij je meerdere keren per dag slaapt met het doel de totale slaaptijd te verkorten. Er zijn meerdere everymanschema's, maar de meest bekende is het sc… Mrst, 03-03-2017
Korter slapen met het ubermanslaapschema

Korter slapen met het ubermanslaapschema

Uberman sleep is een vorm van polyfasisch slapen. Bij polyfasisch slapen, slaap je meerdere keren per dag met als doel de totale slaaptijd te verkorten. Bij het traditionele ubermanslaapschema slaapt… Mrst, 03-03-2017
Slaapschema's om korter te slapen: polyphasic sleep

Slaapschema's om korter te slapen: polyphasic sleep

Als je altijd tijd tekort komt en je de tijd zo optimaal mogelijk wil benutten, kan je proberen om je slaap te verdelen over meerdere fasen per dag. Door meerdere keren per dag te slapen kun je nameli… Mrst, 28-02-2017
Een zittend beroep, dan haal je de beweegnorm moeilijk

Een zittend beroep, dan haal je de beweegnorm moeilijk

Van de Nederlanders die een zittend beroep hebben, haalt slechts 32% de beweegnorm. Dit ondanks dat mensen met een zittend beroep vaker sporten dan gemiddeld. Wanneer mensen gevraagd wordt naar hun be… Katinka900, 24-02-2017
Het afvallen mislukt. Waarom? Hormonen uit balans!

Het afvallen mislukt. Waarom? Hormonen uit balans!

Het afvallen mislukt. Waarom? Het alsmaar aankomen of niet kunnen afvallen, leidt vaak tot grote frustratie. Wat is er precies aan de hand? Het dieet wordt keurig aangehouden en de trainingen tot op d… Meus, 13-02-2017
Hoe kun je invloed uitoefenen op negatieve gevoelens?

Hoe kun je invloed uitoefenen op negatieve gevoelens?

De meeste mensen hebben het vermogen om negatieve gevoelens om te zetten in positieve. Daarbij kunnen positieve woorden helpen. Evenals het denken aan en vergroten van leuke meegemaakte situaties. Ook… J-dewilde, 23-01-2017
Schrijf mee!