InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Leeuw en Boogschutter

Overeenkomsten tussen Leeuw en Boogschutter

Overeenkomsten tussen Leeuw en Boogschutter Als je van een droomkoppel spreekt, dan is de combinatie Leeuw-Boogschutter een typisch voorbeeld.. Deze twee sterrentekens hebben veel dingen gemeenschappelijk en voelen zich supergoed bij elkaar. Toch moet Leeuw zijn bezitsdrang onder controle houden om zijn favoriete partner niet te mishagen.

Mooi duo

Er hangt romantiek in de lucht als Leeuw en Boogschutter elkaar ontmoeten. Leeuw en Boogschutter hebben een warme en innige relatie. Ze passen perfect bij elkaar omdat ze beiden van avontuur, vrijheid en gezelschap houden. De gemeenschappelijke punten die nodig zijn voor een liefdesrelatie zijn in voldoende mate aanwezig daar ze zich beiden voor dezelfde dingen interesseren en ook graag in het centrum van de belangstelling staan.

Begrip is de basis van elke relatie en voor Leeuw en Boogschutter is dat geen enkel probleem. Ze begrijpen elkaar wonderwel hetgeen hun relatie sterk en romantisch maakt. Op astrologisch gebied is deze relatie een voltreffer.

Opgepast!

De bezitsdrang van Leeuw kan Boogschutter irriteren omdat hij vrijheid hoog in het vaandel draagt en het niet kan verdragen dat die door iemand anders wordt weggenomen. Boogschutter van zijn kant houdt bij momenten van flirten hetgeen Leeuw niet zo op prijs kan stellen omdat hij enorm jaloers is maar Boogschutter kan dit kleine brandje met zijn aangeboren charme in een handomdraai blussen.

Passie

Seksueel zit het bijzonder goed daar deze twee tekens zich graag laten gaan en het leven heel intens willen beleven. Ze raken nooit op elkaar uitgekeken omdat ze zo op elkaar verkikkerd zijn. Leeuw en Boogschutter hebben een passioneel en vurig karakter waardoor ze uitstekend op elkaar kunnen inspelen. Hun gemeenschappelijke passie doet hun relatie opbloeien. Ze zijn vol energie en heel creatief zodat hun leven vol afwisseling en plezier verloopt. Op het negatieve conto staat echter dat Boogschutter gevoelens en emoties niet al te serieus neemt hetgeen Leeuw kan kwetsen.

Als Leeuw een relatie aangaat geeft hij zich volkomen en wordt hij de aanhankelijkste partner die je je kan voorstellen. Boogschutter is echter flirterig van nature en kan zijn ogen niet van anderen afhouden omdat hij van vrijheid houdt en daarmee de bezitterige kant van Leeuw activeert. Dit kan tot problemen leiden, maar daarbuiten is er geen vuiltje aan de lucht en mogen we gerust spreken van een droomkoppel.

Tips voor een betere verstandhouding

  • Relaties steunen op twee aspecten: vertrouwen en begrip. Als deze twee dingen ontbreken is de relatie ongeïnspireerd en flauw. Als je geen vertrouwen in je partner hebt kan een relatie immers nooit werken. Met Leeuw zijn neiging om te domineren en anderen aan te zetten dingen te doen die hij niet echt wil, kan hij een partner van zich afstoten. Boogschutter in het bijzonder is gehecht aan zijn vrijheid en houdt er niet van dat iemand hem voorhoudt wat hij moet doen of niet doen. Daarom moet Leeuw zich intomen en er zich meer bewust van worden dat jaloezie tot triestheid en frustratie leidt.
  • Boogschutter mag dan van nature flirterig zijn, als hij merkt dat Leeuw alles voor hem doet, zal hij deze houding laten varen en voor altijd aan zijn partner hangen. Leeuw moet er zich bewust van zijn dat Boogschutter een vrij vogeltje is dat behoefte heeft aan zijn eigen ruimte, terwijl Boogschutter goed in zijn hoofd moet steken dat Leeuw snel jaloers is. De liefde tussen hen kan zo mooi zijn omdat ze er beiden van houden de zon te zien ondergaan of zich verliefd te gedragen op elk moment van de dag.
  • Als Boogschutter beslist heeft om zijn leven met Leeuw door te brengen, moeten hij zichzelf vooral helemaal laten gaan en zich overgeven aan de warme liefde van Leeuw. Op die manier zullen deze twee een gelukkige en liefdevolle relatie tot het einde van hun dagen hebben.

Een beroemd Leeuw-Boogschutterkoppel was Koning George VI van het Verenigd Koninkrijk (Boogschutter) en Lady Elizabeth Bowes-Lyon (Leeuw).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Sterrenbeeld Boogschutter (Sagittarius)De Boogschutter is een teken uit de astrologie. De horoscoop van de Boogschutter wijst vooral op de avontuurlijkheid en…
Overeenkomsten tussen Schorpioen en BoogschutterOvereenkomsten tussen Schorpioen en BoogschutterEen Schorpioen en een Boogschutter hebben een passionele en romantische relatie, maar door hun verschillende persoonlijk…
Sterrenbeeld Leeuw (Leo)De Leeuw is een enorm krachtig teken in de dierenriem, vol van trots en zelfvertrouwen. Het sterrenbeeld Leeuw wordt in…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Leeuw en Boogschutter"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 19-08-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Leeuw
Schrijf mee!