InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Twee Weegschalen in een relatie

Twee Weegschalen in een relatie

Twee Weegschalen in een relatie Beter dan wie ook kunnen twee Weegschalen met elkaar overweg. Deze relatie is zondermeer perfect, misschien té perfect om niet te gaan vervelen. Zorgen dat de verveling geen kans krijgt om toe te slaan is de hoofdzorg van dit mooie koppel.

Zorgeloze relatie

Een relatie tussen twee Weegschalen heeft iets weg van een rustig briesje. Hoewel hiermee niet gezegd is dat dit een zorgeloze en onbreekbare combinatie is, is er toch een aanzienlijke compatibiliteit omdat ze tot hetzelfde sterrenteken behoren. Beiden zijn eigenlijk een alternatieve versie van zichzelf met gelijkaardige sterktes en zwaktes. Dit maakt het makkelijker voor hen om de eigenaardigheden van de andere te begrijpen. Ook is er weinig ruimte voor aanvaringen gezien beiden van elkaar weten dat ze de overhand willen halen in de relatie.

Twijfelaars

In de slaapkamer zijn ze zo goed op elkaar ingesteld dat anderen er afgunstig zouden van worden. Iedere seksuele ervaring is betoverend en onvergetelijk. Buiten het liefdesnestje hebben beide partners het moeilijk om beslissingen te nemen. Ze houden eraan om iedere optie rustig te bekijken, de voor- en nadelen in overweging te nemen vooraleer te beslissen. Daarom neemt een huwelijksdag kiezen zoveel tijd in beslag. Ook beslissingen met betrekking tot een huis, kinderen enzomeer zullen tijd vergen. Omdat beiden onder hetzelfde sterrenteken zijn geboren voelen ze zich aangetrokken tot sociale rechtvaardigheid, eerlijke handel en mededogen met de minderbedeelde, hetgeen hun band in aanzienlijke mate versterkt. Deze gemeenschappelijke instelling ligt in de lijn van de interesses die ze delen.

Verveling

Toch is het mogelijk dat hun warme verhouding op een bepaald moment op een dood spoor belandt omdat ze verveeld raken door elkaars voorspelbaarheid. Nochtans is er weinig kans dat dit tot ontrouw of flirterig gedrag van een van beiden leidt gezien hun loyale en toegewijde natuur. Er zullen weinig aanvaringen zijn in deze relatie. Hier is sprake van een langdurige en bevredigende relatie op alle vlakken.

Tips om de relatie nog beter te maken

  • Voor het Weegschaalkoppel is er nooit sprake van een weg die steil opklimt. De levensweg slingert zich vrolijk en zorgeloos door weidse velden. Er heerst vrede en harmonie hetgeen mogelijk een ander effect veroorzaakt dan verwacht. Immers, te veel rust en kalmte leidt tot zelfgenoegzaamheid en verveling. Om deze monotonie te doorbreken doen de partners er best aan om hun romance levendig te houden. Denken dat alles bereikt is en niets hun kan deren is een fout die ze niet mogen maken. Ze moeten constant trachten samen nieuwe activiteiten te organiseren, nieuwe plaatsen te bezoeken en nieuwe ervaringen op te doen.
  • Los daarvan moeten de twee Weegschalen elkaar zeker enige ruimte geven. Omdat ze zo op elkaar gelijken qua karakter en dezelfde activiteiten samen kunnen smaken, waarschijnlijk een gemeenschappelijke vriendenkring koesteren, is het mogelijk dat ze op elkaar uitgekeken raken. Daarom is het beter dat ze elkaars privacy respecteren en af en toe dingen alleen doen als ze daartoe behoefte gevoelen. Omdat Weegschalen doorgaans vervelende zaken uit de weg gaan, kan het best dat ze belangrijke beslissingen aan de kant schuiven waardoor er wat wrevel kan ontstaan. Daarom moeten ze goed met elkaar communiceren en mogelijke problemen niet groter laten worden zodat ze uit de hand lopen.

Bekende Weegschaalkoppels zijn Catharine Zeta-Jones en Michael Douglas, Naomi Watts en Liev Schreiber, Michael Tim Robbins en Susan Sarandon, Paul Simon en Carrie Fisher.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Twee Weegschalen in een relatie"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 02-09-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Weegschaal
Schrijf mee!