InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Pembe Maske (Roze Masker)

Pembe Maske (Roze Masker)

Pembe Maske (Roze Masker) In de cosmeticawereld volgt het ene product na het andere. In Turkije is Pembe Maske een populair product tegen huidproblemen. In dit artikel wordt het product nader bekeken.

Wat is Pembe Maske?

Pembe Maske betekent letterlijk “roze masker”. Dit Turkse product zou volgens de makers een oplossing bieden voor bijna alle huidproblemen. Pembe Maske zorgt er namelijk voor dat zowel acne als rimpels verdwijnen. Daarnaast kan je dit master niet alleen voor je gezicht gebruiken, maar ook voor je lichaam. Ben je 15 jaar of ouder? Dan is het masker geschikt voor je.

Ook mannen die met huidproblemen kampen, kunnen hun heil zoeken in het Roze Masker. Er is namelijk een speciaal masker voor mannen ontworpen.

Wat zit er in Pembe Maske?

Pembe Maske is een natuurlijk product. Er zijn plantenwortels bewerkt in het masker. Het masker dankt zijn kleur dan ook aan deze wortels en niet aan een kleurstof. Pembe Maske bevat kristallijne zouten die voor een natuurlijke opwarming zorgen.

Hoe gebruik je Pembe Maske?

Voordat je het masker aanbrengt op je gezicht, behoor je je gezicht te wassen met warm water. Droog je gezicht vervolgens goed af. Smeer het masker op je gezicht of je lichaamsdeel waar je het wil hebben. Laat het masker 30 tot 40 minuten zitten. Als je er zeker van bent dat het masker is opgedroogd, kan je het gemakkelijk verwijderen. Herhaal deze behandeling om de 5 dagen.

Waarom is Pembe Maske populair?

Eigenlijk is Pembe Maske geen nieuw product. Al sinds 1987 wordt dit masker gemaakt. Hoe kan het echter dat het pas sinds een paar jaar zo populair is? Dit is te danken aan slimme marketing. Het product werd in verband gebracht met Turkse beroemdheden. Zo zou Yıldız Çağrı Atiksoy, een actrice die de rol van Berrin vertolkte in de tv-serie Öyle Bir Geçer Zaman Ki, dankzij Pembe Maske geen last meer hebben van haar puistjes. De serie was ontzettend populair in Turkije. Kijkers die zagen dat de actrice geen acne meer had, kochten massaal ook Pembe Maske.

Yıldız Çağrı Atiksoy verklaarde echter dat ze haar verbeterde huidconditie niet aan Pembe Maske te danken had. In werkelijkheid ging de actrice naar een dermatoloog.

Werkt Pembe Maske?

Het masker is geen wondermiddel zoals wordt beweerd. Toch kan het absoluut geen kwaad om af en toe een maskertje te gebruiken. Je kunt Pembe Maske dus best kopen, maar verwacht er niet te veel van! Je puistjes zullen namelijk niet zomaar verdwijnen, maar je huid zal wel iets opknappen.
© 2012 - 2019 Dezy, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Beauty: gezichtsmaskersBeauty: gezichtsmaskersJe huid af en toe verwennen is helemaal niet erg. Naast de dagelijkse reiniging kan je huid ook wel wat extra’s gebruike…
Behandeling acné met een aspirine maskerAspirine kun je behalve als pijnstiller ook prima gebruiken om puistjes mee te behandelen. De aspirine moet je dan niet…
Vitamine gezichtmaskersDe vitaminen A, B en E worden het meest verwerkt in gezichtsmaskers, heerlijk om uw huid eens extra te verwennen.
Natuurlijk masker van kiwi en papaja en peeling maskerNatuurlijk masker van kiwi en papaja en peeling maskerZelf een masker voor de huid maken. Het kan . Zelf een gel masker maken dat de fruitzuren van kiwi en papaja bevat zorgt…
Bronnen en referenties
  • Turksenederlander.nl

Reageer op het artikel "Pembe Maske (Roze Masker)"

Infoteur: Dezy
Gepubliceerd: 25-07-2012
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!