InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Lizz Facelift Serum: productomschrijving en beoordeling

Lizz Facelift Serum: productomschrijving en beoordeling

Lizz Facelift Serum: productomschrijving en beoordeling Lizz Facelift Serum is een serum dat ontwikkelt is om lijntjes en rimpels in het gezicht binnen een paar minuten te verminderen. Lizz Facelift Serum trekt de huid strakker terwijl het binnen twee minuten op de huid droogt. Lizz wordt als vochtige emulsie op de huid aangebracht rondom de ogen, op kraaienpootjes, op lijnen rondom de mond en op de frons tussen de wenkbrauwen. Facelift Serum kan ook gebruikt worden op lijnen in de hals. Zijn klanten tevreden over de werking van Lizz Facelift Serum? Lizz Facelift Serum wordt een doorbraak genoemd in het verstevigen van de huid. Lizz emulsie werd voorheen alleen door visagisten gebruikt, maar omdat er een groeiende behoefte aan antiverouderingsproducten bestaat, is het inmiddels ook verkrijgbaar voor 'gewone' consumenten. Makers van Lizz Facelift Serum beloven dat het serum de huid strak trekt waardoor rimpels minder diep worden, kraaienpootjes verdwijnen, lach rimpels verminderen, enzovoorts. Hoe denken consumenten over de werking?

Lizz Facelift Serum, werk het echt?

Helpt dit serum tegen rimpels? Het moet dagelijks gebruikt worden, want de werking is tijdelijk. Rimpels verdwijnen niet permanent met deze emulsie. Eenmaal daags aanbrengen op plaatsen waar rimpels, lijntjes of kraaienpootjes zitten, is voldoende om de huid er de hele dag strakker dan gewoonlijk te laten uitzien. De huid voelt volgens de producent ook gladder aan, en oogt jonger.

Gebruik van Lizz anti-rimpelcrème

Lizz Facelift Serum kan 's morgens of 's avonds worden aangebracht, afhankelijk van de plannen voor de dag of avond. Over het serum kan wat lichte dagelijkse make-up worden aangebracht, maar overdrijf het niet. Het serum legt namelijk een dun laagje op de huid, wat het strak trekkende werk op de huid doet. Als je daar teveel aan poetst en wrijft, doorbreek je het effect van dat aangebrachte laagje.

Beoordeling van gebruikers van Lizz

Het blijkt dat gebruikers van Lizz inderdaad opmerkelijk effect bemerken. De emulsie kan het beste met het bijgeleverde spateltje aangebracht worden. De meest gemaakte opmerkingen over dit product:
  • Het vergt enige oefening om te voorkomen dat de emulsie te wit opdroogt.
  • De huid trekt strak en oogt jonger.
  • Lizz Facelift Emulsie kan aan het begin enigszins prikkelen en trekken, maar daar wen je snel aan.

Bij werktdatwel.nl wordt Lizz Facelift Serum (juni 2015) beoordeeld met het cijfer 7,5. Toch is niet iedereen tevreden. Gebruikers die niet tevreden zijn vinden vooral het prikkelende gevoel van het serum vervelend, tijdens het opdrogen op de huid. Ook wordt het laagje op de huid wit als je de emulsie er te dik opsmeert.

Facelift uit een flesje?

Een facelift is normaal gesproken een dure operatieve ingreep, dus wat is dan het faceliftende effect van Lizz Facelift Serum? Het lift niet echt het gezicht, maar het trekt de huid plaatselijk, en tijdelijk, strakker. Daardoor voelt de huid rondom de ogen jonger aan, en de huid ziet er volgens tevreden gebruikers inderdaad gladder uit. De glad trekkende werking op de huid treedt op tijdens het opdrogen van het serum. Het serum vormt (als het eenmaal droog is) een soort glad laagje wat op de huid ligt. Je spoelt dit laagje 's avonds gemakkelijk weer weg met lauw water.

Inhoud van een pakket Lizz Facelift Serum

  • 100 applicaties serum, goed voor honderd keer gebruiken.
  • Flacons Lizz Facelift Serum.

Extra monsters

Afhankelijk van tijdelijke acties kunnen de volgende monsters bij het pakket geleverd worden:
  • Lizz Face & Neck crème (3ml) voor gezicht en hals.
  • Lizz Mouth Contour crème (3ml) voor rondom de mond, om uit te proberen.
  • Lizz Blemish Remover (3ml) tegen pigmentvlekken.
Gerelateerde artikelen
Facelift massageFacelift massageGespannen gezichtsspieren verminderen de bloeddoorstroming naar de huid waardoor huidverslapping en rimpels in de hand g…
Facelift, voor- en nadelenFacelift, voor- en nadelenFacelift of rimpels te laten verwijderen. Van roken, alcohol drinken, slechte voeding, overmatig zonnebaden, en natuurli…
Verschillende vormen en mogelijkheden van een faceliftHet algemene woord ‘facelift’ staat voor een operatie die ervoor zorgt dat gezichtshuid wordt strak getrokken waardoor p…
Hangwangen voorkomen en verwijderenHangwangen voorkomen en verwijderenOf je kaken snel gaan hangen of niet, hangt af van je genen, je gezichtsspieren en je huidstructuur. Aan je genen kan je…
Facelift zonder operatie: Alternatieven voor jonger gezichtWanneer je ouder wordt, wordt je gezichtshuid minder strak en minder gevuld. Dat is niet te voorkomen maar soms ben je d…
Bronnen en referenties
  • http://www.werktdatwel.nl/uiterlijke-verzorging/lizz-facelift-serum-review/

Reageer op het artikel "Lizz Facelift Serum: productomschrijving en beoordeling"

Infoteur: Kisses
Laatste update: 18-06-2016
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!