InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Schoonheidstips voor iedereen

Schoonheidstips voor iedereen

Schoonheidstips voor iedereen Veel plezier voor weinig geld. Probeer onderstaande tips uit en je zult zien dat ze nog werken ook. Wees altijd voorzichtig want je kunt allergisch zijn voor bepaalde produkten. Alles is uitgeprobeerd door mij en worden nog regelmatig gebruikt.

Parfum

Wil je de geur van je parfum langer ruiken; spray wat in je haar en zelfs de volgende dag ruik je het nog.

Reinigen gelaat

Pureer een halve komkommer en meng deze met wat melk en breng deze met een watje aan op je gezicht. Een perfecte manier om je gezicht schoon te maken.

Haar blonderen

Wil je je haar in de zomer wat lichter; smeer dan wat citroensap in je haar en je haar wordt een tintje lichter. Wel mee in de zon gaan zitten anders werkt het niet.

Snel bruin worden

Wil je snel bruin worden in de zomer; smeer je dan in met bier. Zorg wel dat het niet lekt anders krijg je strepen. Niet te lang in de zon blijven zitten want anders verbrand je. Het is verstandig je na het opdrogen van het bier toch in te smeren met zonnebrandcreme.

Voller haar

Wil je wat voller haar, smeer er dan wat bier in. Laat even zitten en spoel het daarna uit. Geen conditioner gebruiken anders wordt het weer slap.

Epileren

Bij het epileren van je wenkbrauwen je huid strak trekken rond je ogen, het epileren doet dan minder pijn. Dit geldt trouwens ook voor benen en bikinilijn.

Glanzend haar

Wil je glanzend haar; meng dan het sap van 1 citroen, met 60 gram fijngehakte peterselie en 2.5 dl water. Breng het water aan de kook, voeg de peterselie toe en laat het 10 minuten koken. Zeef het mengsel en voeg het citroensap toe. Laat het daarna afkoelen. En smeer het in je net gewassen haar. Spoel het daarna goed uit.

Vet haar

Spoel met een mengsel van een citroen, wat azijn en water je haar. Laat het even zitten en spoel het daarna uit. Dit helpt tegen vet haar.

Droge huid

Heb je last van een droge huid; neem een avocado en pureer deze. Breng dit aan op de huid en laat het ongeveer 10 minuten zitten. Daarna afspoelen met water.

Scrub voor het hele lichaam

Neem vijf eetlepels havermout en vijf eetlepels zemelen. Meng dit met wat melk. Meng het met elkaar totdat het een beetje papperig is. Hiermee kan je je hele lichaam en je gezicht scrubben. Daarna grondig afspoelen.
© 2008 - 2019 Dee12, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Lift Massage Endermologie - Ervaringen en resultatenLift Massage Endermologie - Ervaringen en resultatenLift Massage Endermologie is een 100% natuurlijke anti-aging methode die de huid van meer zuurstof voorziet en de produc…
Ken de verschillende huidtypesHuidtypes worden ingedeeld volgens de kleurgradatie (bleek - donker) en volgens het vetgehalte (van droog tot vet). Om j…
Een mooie huid dankzij scrubbingEen mooie huid dankzij scrubbingScrubbing reinigt de buitenste huidlagen waardoor het vuil en de dode huidcellen worden verwijdert. Het bereidt eveneens…
Het showklaar maken van een katHet showklaar maken van een katAls je een echte raskat hebt, ben je daar waarschijnlijk zeer trots op! Er worden verschillende kattenshows georganiseer…
Natuurlijk mooi met CitroenNatuurlijk mooi met CitroenCitroen is prototypische citrusvrucht en is een bron van citroenzuur en natuurlijke anti-oxidanten. Door het hoge vitami…

Reageer op het artikel "Schoonheidstips voor iedereen"

Infoteur: Dee12
Gepubliceerd: 13-03-2008
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!