InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Hollywood beautygeheimen - Mooi haar

Hollywood beautygeheimen - Mooi haar

Wat zijn de beautygeheimen van sterren om hun haar mooi, glanzend, vol en gezond te houden? Beyoncé, Claudia Schiffer, Christina Kruse, Catherine Zeta-Jones, Eva Langoria en Patricia Velasquez gaven ons hun best bewaarde tips. Het zal je misschien verbazen dat de meeste Hollywood geheimen voor mooi haar gebaseerd zijn op natuurlijke middeltjes zoals olijfolie, eigeel, bier en honing. Met deze tips is jouw haar binnenkort net zo mooi als dat van de sterren.

Beyoncé – Haarmasker van eigeel en olijfolie

Beyoncé voedt haar lange lokken met een haarmasker van eigeel en olijfolie om ervoor te zorgen dat ze niet droog worden. Ze laat dit masker ongeveer twintig minuten intrekken en spoelt het vervolgens uit met koud water. Glanzend, zacht haar is het resultaat.

Claudia Schiffer – Gezichtscrème

Als het lang haar van Claudia Schiffer een beetje droog wordt, smeert ze een vette gezichtscrème doorheen haar lokken. Volgens Claudia is het ook ideaal tegen gespleten puntjes.

Patricia Velasquez – Haarproducten van Kiehl

Fotomodel Patricia Velasquez zweert bij de haarproducten van Kiehl om haar lokken die bekende glans te geven. Kiehl High Gloss Conditioning en Kiehl Styling Oil zijn haar favorieten.

Catherine Zeta-Jones – Bier en honing

Ook een beetje jaloers op de stralende lokken van Catherine Zeta-Jones? Spoel dan net als haar je haar na elke wasbeurt met een mengsel van bier en honing. Glanzend haar gegarandeerd.

Eva Langoria – Hair extensions

De Desperate Housewives actrice gebruikt clip-in hair extensions om haar lokken… korter te maken. Ze doet dit in de eerste plaats om er voor speciale gelegenheden of feestjes net dat ietsje anders uit te zien.

Christina Kruse – Weinig shampoo

“Mijn haar is meestal erg droog. Daarom probeer ik het niet te vaak te wassen,” zegt fotomodel Christina Kruse. “Ik gebruik nooit meer dan twee keer per week shampoo. De andere dagen spoel ik het gewoon uit met water en breng ik een conditioner aan.”

Madonna, Gwyneth Paltrow en Demi Moore – Terax Original

Hoewel Terax het favoriete schoonheidsproduct is van sterren als Madonna, Gwyneth Paltrow en Demi Moore, is het merk nog steeds niet bekend bij het grote publiek. “Het is het beste product dat er bestaat,” zegt James Brown, de kapper van Kate Moss. “Terax bezit de kracht om zelfs het meest doffe, gebleekte en pluizige haar super glanzend en zacht te maken.” Terax verandert de pH van het haar en geeft het een proteïne boost. De beste resultaten verkrijgt u door het twee maanden lang twee keer per week te gebruiken.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Hollywood beautygeheimen - Mooi haar"

Infoteur: Avalon
Laatste update: 07-06-2009
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!