InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Hollywood beautygeheimen

Hollywood beautygeheimen

Ontdek de beautygeheimen van Hollywood actrices als Demi Moore, Reese Witherspoon, Catherine Zeta-Jones, Jessica Alba, en vele anderen. Sommige van deze beautygeheimen zijn exuberant (zoals baden in Sake of zich laten bekruipen door bloedzuigers), andere tips maken dan weer gebruik van gewone en goedkope producten zoals honing, aardbeien of avocado-olie. Ben jij binnenkort ook zo mooi als deze sterren?

Demi Moore – Bloedzuigers

Demi Moore liet enkele maanden geleden heel wat stof opwaaien toen bleek dat haar zuiveringskuur eruit bestond bloedzuigers over haar buik te laten kruipen. “Bloedzuigers bevatten een speciaal enzym dat in je bloed wordt vrijgelaten op het moment dat ze je bijten. Ze ontgiften je bloed waardoor je je na afloop van de kuur heel zuiver voelt,” legt Demi Moore uit. Ze was zo tevreden met de kuur die ze in Oostenrijk heeft gevolgd, dat ze vast van plan is nog een tweede behandeling te boeken.

Reese Witherspoon – Sinaasappel, kiwi en wortel

Hollywood actrice Reese Witherspoon staat bekend om haar egale en heldere huid. Om dit te verkrijgen, maakt ze elke ochtend een sapje van sinaasappel, kiwi en wortel.

Cameron Diaz en Alicia Keys – Baden in Evian

Cameron Diaz en Alicia Keys drinken niet alleen Evian, ze gebruiken het ook om er hun gezicht mee te wassen en zelfs om er in te baden. Gewoon kraantjeswater is slecht voor de huid omdat het te veel kalk en zware metalen bevat. “Evian zorgt voor een goed gehydrateerde huid,” aldus Cameron Diaz.

Jessica Alba – Avocado-olie

Jessica Alba lengt haar ontschminkers altijd aan met een beetje avocado-olie. Dit helpt niet alleen bij het verwijderen van make-up en onzuiverheden, het zorgt er ook voor dat haar huid goed gehydrateerd blijft.

Cate Blachett – Sake

Cate Blanchett zweert bij baden en gelaatsbehandelingen op basis van Sake. “De Japanse vrouwen die deze alcoholische rijstdrank brouwen, hebben superzachte handen zonder rimpels. Het is een echt wondermiddel,” verklapt de actrice. “Sinds kort hebben ze in Japan een speciale Sake verzorgingslijn op de markt gebracht. Het zal niet lang duren alvorens die ook in Westerse landen verkocht zal worden.

Song Hye Kyo – Eiwit en honing

Eén van de beautygeheimen van de Koreaanse ster Song Hye Kyo is een zelfgemaakt gezichtsmasker. Ze mengt het wit van een ei met een beetje honing en laat dit vervolgens opdrogen alvorens het af te spoelen met water. Je hoeft het slechts één keer om de veertien dagen te gebruiken, liefst vlak voor het slapengaan. Dit masker maakt de huid helder en laat fijne lijntjes vervagen.

Catherine Zeta-Jones – Peeling met zout en honing

Catherine Zeta-Jones maakt een mix van zout en honing en verwijdert daarmee de dode huidcellen op haar lichaam. Ook Demi Moore wrijft haar lichaam sinds kort in met honing en is laaiend enthousiast over hoe zacht en glad haar huid hiervan wordt.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Hollywood beautygeheimen"

Infoteur: Avalon
Laatste update: 07-06-2009
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!