InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Weleda citrus lichaamsverzorging

Weleda citrus lichaamsverzorging

De verfrissende citroenolie die in de Weleda citrus lichaamsverzorgingsproducten zitten, ruikt heerlijk. Lichaam en geest verfrissen tijdens warme zomerdagen en dat maakt de citrus producten van Weleda zo aantrekkelijk. Het natuurlijke citroensap dat in de citrus producten van Weleda zitten, komen uit Sicilië, Italië. De citroen in de natuurlijke lichaamsverzorgingsproducten van Weleda werken verzorgend, verfrissend en opwekkend.

Zomer

Tijdens warme, hete zomerdagen zijn alle Weleda citrus verzorging producten een ideale manier om zowel lichaam als geest optimaal te verfrissen. De frisse aroma werkt opwekkend en blijft langdurig hangen.

Weleda

In de producten van Weleda zitten geen synthetische kleur en geurstoffen. Er worden geen dierproeven gedaan op de producten van Weleda en Weleda gebruikt uitsluitend natuurlijke ingrediënten in al haar producten.

Douche

De Weleda citrus verfrissingdouche verzorgt en activeert het lichaam. Het is een zeer milde en romige crèmedouche, waar maar een heel klein beetje van nodig is, die het lichaam:
  • Reinigt,
  • Verzorgt,
  • Activeert en
  • Helpt het lichaam tegen uitdrogen.

Door de huidvriendelijke PH waarde is deze citrus verfrissingdouche geschikt voor dagelijks gebruik.

Bad

De Weleda citrus Verfrissingsbad verfrist en vitaliseert het lichaam en activeert de geest. Dit badproduct is vooral geschikt voor gebruik overdag. De Weleda citrus verfrissingsbad gebruikt men in een vol gelopen bad waar men 2 a 3 dopjes verfrissingsbad aan toe voegt.

Olie

De Weleda citrus verfrissingsolie verfrist en stimuleert de huid en deze olie is geschikt voor de gevoelige huid. Om haar verzorgende kwaliteiten is zuivere amandelolie toegevoegd aan de citrus verfrissingsolie. Deze olie is geschikt als milde huidverzorging, maar kan ook als massageolie worden gebruikt. Voor een optimale werking de olie insmeren en zachtjes masseren op een huid die nog vochtig is van het douchen.

Handcrème

De Weleda citrus handcrème verzorgt ruwe handen en een droge huid. De crème maakt ruwe, schrale en droge handen weer soepel en zacht. Van deze handcrème is maar een heel klein beetje nodig. Extracten van verzorgende natuurproducten als:
  • Amandelolie,
  • Kamille,
  • Driekleurig viooltje en
  • Goudsbloem

Werken intensief op de handen, terwijl:
  • Bijenwas en
  • Carnaubawas de huid van de handen bescherming bieden.

Deodorant

De Weleda citrus deodorant verfrist en heeft een langdurig natuurlijk frisse geur. Deze deodorant is mild, zeer aangenaam geurend en verfrissend. Aan deze natuurlijke deodorant zijn geen anti transpiratiemiddelen toegevoegd, zodat het natuurlijke transpiratieproces niet uit evenwicht raakt. Deze citrus deodorant voorkomt transpiratiegeur zonder de natuurlijke balans van het transpireren te verstoren. De citrus deodorant kan ook als lichaamsverfrisser worden gebruikt, maar ook als luchtverfrisser in het huis. De deodorant kan naar behoefte meerdere keren per dag gebruikt worden en is zeker tijdens warme zomerdagen een verfrissende aanrader!
Gerelateerde artikelen
Gezichtsreiniging, basis van een gezonde huidGezichtsreiniging, basis van een gezonde huidDe gezichtsreiniging van het natuurcosmetica merk Weleda staat garant voor een goed begin van een gezonde gezichtshuid.…
Weleda deodorant op basis van etherische olieWeleda deodorant is deodorant op basis van etherische olie: vluchtige olie uit planten die geurstoffen bevat en vaak ook…
Natuurlijke babyverzorgingNatuurlijke babyverzorgingBaby´s moeten vaak in bad. Niet eens zozeer om het vuil weg te wassen, meer om de huidfunctie en de inwendige organen te…
Weleda: producten en verkooppuntenWeleda: producten en verkooppuntenWeleda produceert natuurlijke geneesmiddelen en producten voor de verzorging van lichaam en gezicht. De producten van he…
Alles over de citroenAlles over de citroenDe citroen is lid van de citrus familie. Dit is een belangrijke vertegenwoordiger van de wijnruitfamilie. De hele famili…
Bronnen en referenties
  • http://www.weleda.nl/index.php?id=197 http://www.truehealthshop.nl/citrus-verfrissingsdouche-200ml-p-142.html

Reageer op het artikel "Weleda citrus lichaamsverzorging"

Infoteur: Roberta
Gepubliceerd: 25-02-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!