InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Australian Gold Tanning Lotions

Australian Gold Tanning Lotions

Australian Gold Tanning Lotions Australian Gold behoort tot de nummer 1 van de wereld op het gebied van de zogeheten tanninglotions. Ze produceren lotions voor onder de zonnebank in allerlei prijsklassen. Maar ze hebben ook goede aftersun lotions en lotions voor de buitenzon. Of je nu een beginnende of een gevorderde bruiner bent, een droge of een vette huid hebt, voor iedereen is er wel een lotion verkrijgbaar. Zonnebank lotions zijn aan te raden als je onder de zonnebank gaat. Er zitten vele verzorgende bestanddelen in die je huid voeden en zorgen dat deze niet uitdroogt. Er zitten ook bruiningsversnellers of bronzers in het product, deze zorgen voor een snellere bruining en een kleur die langer aanhoudt. Hoe meer bronzers hoe beter het het product, maar daar betaal je dan ook naar. Ieder jaar komen er nieuwe producten op de markt. De namen van de producten zijn altijd erg leuk en origineel.

Fine Products

De Fine Products zijn de goedkoopste lotions van Australian Gold, deze kosten zo rond de 30,-. Ze zijn ideaal als je niet heel veel geld wilt besteden, maar toch een goede verzorgende creme wilt. Ze zijn heel goed geschikt voor de beginnende zonner. Je hebt keuze uit vele verschillende soorten. Een greep uit deze reeks.

Going GaGa
Deze lotion ruikt heerlijk zoet en bevat veel verzorgende bestanddelen. Wat erg leuk is aan deze lotion is dat deze roze en zilveren glitters bevat. De fles is ook heel erg mooi ontworpen.[BR}

Sinfully Black
Deze lotion heeft ook een mooie verpakking. Deze lotion bevat diverse natuurlijke bronsextracten voor een mooi bruiningsresultaat en deze lotion ruikt erg lekker naar verleidelijke bessen. Nog een voordeel is dat de lotion erg snel in de huid trekt.

Better Products

Deze lotions zijn iets duurder in prijs. Vanaf zo'n 37,- per stuk. Het prijsverschil zit hem in de ingrediënten, deze lotions bevatten veel verzorgende bestanddelen en bronzers. Een aantal van deze lotions bevatten ook het bestanddeel Q10, dit helpt huidveroudering tegen te gaan.

External Twilight

Deze lotion is de beste uit de reeks van de Better Products. Er zitten een aantal stevige bronzers die zorgen voor een heel mooi en bruin resultaat wat zo'n zeven dagen aanhoudt. Daarnaast zitten hier ook hele kleine glittertjes in, geeft een leuk effect op de huid en de lotion ruikt ook heerlijk.

Excellent Products & Ultra Perfomance

Deze lotions zijn erg luxe, ze zijn verkrijgbaar vanaf ongeveer 60,-. De meeste van deze lotions bevatten verzorgende, exclusieve olien die je huid nog meer hydrateren. Ook zitten er diverse vitamine-extracten en minimaal vier bronzers in voor een nog beter resultaat. Nog een verschil met de goedkopere is dat deze lotions worden geleverd in een luxere verpakking.

Aftersun

De aftersun lotions van Australian Gold zijn ook heel erg verzorgend. De bekendste is de Forever After. Deze lotion heeft een 24-uurs werking, ruikt heerlijk en je hebt er weinig van nodig. De basis is gemaakt van hennep-extract met daarbij een formule met drievoudige werking tegen huidveroudering. Deze formule zorgt ook voor een stevigere huid. De prijs van deze lotion is niet duur, voor 650 ml betaal je ongeveer 25,-.

Buitenzon

Ook als je niet onder de zonnebank gaat en gewoon wilt genieten van de buitenzon en toch beschermd wilt zijn, heeft Australian Gold producten daarvoor. Zo hebben ze een lippenbalsem, deze zorgt voor zachte lippen en voor bescherming met zijn SPF30. De zonnebrandcremes hebben ze in de factoren SPF4, SPF8, SPF15, SPF30 en SPF50. Voor ieder wat wils en ze hebben ook een variant met een bronzer erin. Deze lotions bescherming tegen verbranding, zijn waterresistent en ruiken heerlijk. Ook trekken ze snel in de huid. Alle lotions beschermen tegen UVA en UVB.

Let bij koop van deze producten altijd op de originele zegel op de achterkant van de fles. Zonder deze zegel zijn de producten waarschijnlijk nep.
Gerelateerde artikelen
Waarom is een zonnebank gevaarlijk?We horen steeds meer berichten in het nieuws dat zonnebanken gevaarlijk zijn. Wat is er nou zo gevaarlijk aan en kun je…
Zonnebank als voorbereiding op de vakantieOnder de zonnebank gaan als voorbereiding op een vakantie Het is nuttig maar dat is nog niet alom gekend. De bedoeling…
Zonnebank kopen: voordelig?Een eigen zonnebank is ideaal voor iedereen die graag een bruin kleurtje heeft, maar waar welke keuzemogelijkheden heb j…
Hoe kun je het beste huidveroudering voorkomen?Hoe kun je het beste huidveroudering voorkomen?Huidveroudering is niet te voorkomen, wel te vertragen. Begin daarom vroeg met smeren en let op waar je je huid aan bloo…
Zonnebank en zonnen gevaarlijk?Tijdens de donkere winterdagen of na een vakantie om ons kleurtje te behouden duiken we graag onder de zonnebank. Van de…

Reageer op het artikel "Australian Gold Tanning Lotions"

Reactie

Rosalinde, 15-04-2014 16:48 #1
Hoe herken je aan de achterkant de originele zegel? Is dat het witte plaksticker waarin diverse talen in beschreven staan?

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 15-07-2011
Subrubriek: Beauty
Reacties: 1
Schrijf mee!