InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Goedkope make-up merken

Goedkope make-up merken

Als je voor bekende make-up merken kiest, zoals Clinique, Mabelline New York en Lancômes, dan kan je handen vol geld kwijt zijn. Je kan ook voor een goedkoper merk kiezen. Goedkopere merken hoef je zeker niet links te laten liggen, want de kwaliteit van de volgende merken is helemaal zo gek nog niet.

E.L.F.

E.L.F. is de afkorting voor Eyes Lips Face en biedt haar make-up producten online aan. E.L.F kan je dus alleen in hun eigen webshop vinden en niet in de winkels. Een groot voordeel van de webshop is dat verzenden gratis is voor bestelling van meer dan 75 euro. Het is dus zeker de moeite waard om met een stel vriendinnen wat te bestellen bij E.L.F.
De producten van E.L.F. zijn van goede kwaliteit, maar toch goedkoop. De lage prijzen zijn mogelijk dankzij de lage bedrijfskosten. E.L.F. geeft niet veel geld uit aan promotie en dure modellen om het gezicht van E.L.F. te zijn, daarnaast zijn de verpakkingen iets minimaler dan bij de duurdere merken. Op de kwaliteit van de make-up producten wordt niet bezuinigd.

De producten van E.L.F. zijn al vanaf 1 euro verkrijgbaar. Naast de standaard producten zijn ook een hoop accessoires via de website te bestellen.

Catrice

Catrice is van oorsprong een Duits make-up merk, die je nu ook bij de Kruidvat in de winkels kan vinden. De make-up van Catrice onderscheid zich van andere merken door de kleurrijke producten. Achter Catrice staan vier international gerenomeerde make-up artiesten, die elk half jaar met een nieuwe lijn komen. Het merk Catrice zal je dus niet snel gaan vervelen.

De prijzen van Catrice liggen beginnen iets hoger dan die van E.L.F., zo rond de 1,50 euro.

Essence

De nagellak is waarschijnlijk één van de bekendste producten van Essence. De reden dat de nagellak van Essence zo populair is, is dat Essence een groot aanbod heeft van allerlei kleuren nagellak van goede kwaliteit en voor een lage prijs. Essence heeft geen online shop, maar je kan deze producten wel bij de Kruidvat in de schappen vinden.

Prijzen van Essence zijn vergelijkbaar met die van Catrice.

Overige goedkope make-up merken

  • Dazzle Cosmetics
  • Etos huismerk
  • DA huismerk

Geld besparen op duurdere make-up merken

Als je toch verzot bent op de duurdere make-up merken, dan kan je een hoop geld besparen door producten via Ebay te kopen. Op Ebay worden namelijk veel make-up aangeboden voor lagere prijzen dan in de winkel.
Ook kan je een hoop geld besparen door aanbiedingen van de Kruidvat in de gaten te houden. De Kruidvat heeft zeer regelmatig met duurdere make-up merken goede acties.
Gerelateerde artikelen
Make-up: Fijne budgetmerkenMake-up: Fijne budgetmerkenMake-up is voor veel meisjes en vrouwen een echte must have! Helaas zijn make-up producten vaak erg duur en dus niet voo…
Hoe vind je toppertjes bij goedkope make-up merken?Hoe vind je toppertjes bij goedkope make-up merken?Als je make-up van goede kwaliteit wilt kopen, kom je vaak al uit op de duurdere merken, zoals M.A.C. en Dior, maar ook…
Make-up tips voor de donkere of getinte huidOp internet zijn heel veel tips te vinden over make-up en haar. Vaak zijn deze tips het meest geschikt voor mensen met e…
Permanente make-upOgen, wenkbrauwen en de mond zijn het visite kaartje van elke vrouw. Door middel van permanente make-up kan je er voor z…

Reageer op het artikel "Goedkope make-up merken"

Infoteur: Leveen
Gepubliceerd: 17-07-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!