InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Bespreking van het dieet: Fat Loss 4 Idiots

Bespreking van het dieet: Fat Loss 4 Idiots

Verward over welke dieetprogramma te volgen? Ik moet zeggen, je bent niet alleen. Maar hoe verlies ik nu kilo's op korte termijn en dit zonder dieetpillen?

Inleiding

Er zijn zoveel dieetprogramma's beschikbaar:
  • Weight Watchers
  • Het South Beach Dieet
  • Biggest Loser Diet
  • Het Atkins dieet
  • Jenny Craig
  • De Grapefruit Diet

U bent te zwaar door de meest eenvoudige redenen: door het eten van het verkeerde voedsel, de verkeerde types van calorieen per maaltijd en door het eten van de maaltijden in de verkeerde patronen per dag. Je krijgt het vet niet vanwege een gebrek aan training, dat is een mythe. Je krijgt vet omdat u niet de juiste voedingsmiddelen eet op de juiste tijdstippen per dag. Je moet meer dan 3 keer per dag eten om gewicht te verliezen. Het is niet echt ingewikkelder dan dat, en de manier om te beginnen af te vallen heeft niets te maken met uzelf uithongeren.

Wat is "Fat Loss 4 Idiots "?

U wilt op een natuurlijke en gezonde manier gewicht verliezen? Dus zonder dieetpillen die u ziek maken en toch een strakke buik bekomen? Dan is er nu een nieuw dieet. Het heet het "Fat Loss 4 Idiots " dieet. Het "Fat Loss 4 Idiots " dieet is een 10-daags dieetplan waarbij je 6 maaltijden per dag eet. In elke maaltijd dient u voedingsmiddelen te verbruiken uit elke groep van levensmiddelen waardoor het dieet gemakkelijk te volgen is. Hierdoor hebt u de hele dag een verzadigd gevoel waardoor je minder eet.

Calorieverschuiving

Calorieverschuiving is een geweldige manier om gewicht te verliezen. Het zorgt ervoor dat je lichaam een constant metabolisme vertoont waardoor je lichaam niet aldoor om eten vraagt. Via het innovatieve Fat Loss 4 Idiots eetmodel, kun je eten als een normaal persoon, terwijl je gewicht verliest. Hierdoor kan je het dieet ook langer volhouden.

Bespreking

Negatieve punten

Het voedingsdieet lijkt een beetje "kinderachtig" in mijn ogen.

Posieve punten

  • Fat Loss 4 Idiots online dieet generator, is ongeëvenaard. Zelfs met heerlijk eten, kan u blijven afvallen. Ook de verscheidenheid van de aangeboden voedingsmiddelen is groot. De database van de maaltijden is vrij groot, en ik kan garanderen dat je nooit zal vervelen met uw voedingskeuzes.
  • Na 11 dagen dieten, kan je 3 dagen eten wat je wil en moet je niets laten.
  • De cursus is verrassend eenvoudig. Zij maakt geen gebruik van eventuele technische taal, en het materiaal is zeer gemakkelijk te absorberen. Dit maakt het mogelijk voor mensen zoals u en mij te begrijpen en het dieet uit te voeren zonder kennis van de technische aspecten.
  • Fat Loss 4 Idiots zorgt ervoor dat de verloren calorieen niet terugkomen waar dit bij de meeste dieten wel het geval is.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Fat Loss 4 Idiots

Reageer op het artikel "Bespreking van het dieet: Fat Loss 4 Idiots"

Infoteur: Raphaella
Laatste update: 13-10-2009
Subrubriek: Dieet
Medische informatie…
Schrijf mee!