InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Wat is Power Balance? - Werkt de Power Balance armband?

Wat is Power Balance? - Werkt de Power Balance armband?

Power Balance is een technologie die is ontwikkeld op basis van het in harmonie brengen van de energiestromen in het lichaam. Hoe werkt de Power Balance armband? Door middel van een in de producten aangebrachte hologram kan het lichaam in harmonieuze staat raken. Je voelt je dan fitter en prettiger. De hologrammen zijn verwerkt in verschillende producten zoals armbanden en halskettingen. De officïële armband is te koop vanaf 39,95.

Wat is 'Power Balance'?

Vanuit China is de technologie Power Balance overgewaaid en verder ontwikkeld. Deze technologie gaat uit van de natuurlijke energie velden van het menselijk lichaam. De natuurlijke energie velden van het lichaam en de energiestromen zorgen voor het welbevinden van de persoon. Stroomt alle energie goed door de energie banen dan voelt de persoon zich fit en prettig. Er is dan sprake van harmonie in de natuurlijke energie.

Hoe werkt de Power Balance armband?

In de Power Balance producten zijn hologrammen verwerkt. Deze hologrammen zijn gedrukt op een stukje Mylar film. De hologrammen werken samen met de natuurlijke energie van het menselijk lichaam. Ze zorgen voor harmonie. Het hologram vormt het hart van Power Balance. Deze is behandeld met verschillende specifieke frequenties. Zo werkt de Power Balance armband ook. Power Balance producten werden na introductie vooral gebruikt door topsporters. Door het gebruik van deze producten, met name de armband, werden bij sommige sporters de prestaties verbeterd.

Hoe gebruik je de producten?

Door middel van het stroomlijnen en in harmonieuze staat brengen van de energie banen wordt het menselijk lichaam beschermd tegen schadelijke effecten van virussen en bacteriën. Door het gebruik van Power Balance producten, zoals een armband, kun je vrij eenvoudig deze harmonieuze staat van het lichaam trachten te bereiken. Je kunt de armband de hele dag dragen als een sieraad.

Inmiddels heeft het concept Power Balance vele tevreden volgelingen gekregen. De armbanden bijvoorbeeld zijn door iedereen te gebruiken. Mensen die gebruik maken van de Power Balance technologie hebben allen hun eigen visie op de balans van de energiestromen van het lichaam. De harmonieuze staat waarin een lichaam kan raken is subjectief. Iedereen zal dit op een ander moment ervaren.

Waarvan worden de producten gemaakt?

In de kern bestaan de producten uit hologrammen. Deze worden in de VS gemaakt en behandeld met speciale frequenties binnen een afgemeten bereik. Deze hologrammen zijn gemaakt van verschillende lagen Mylar. De eigenschappen van Mylar zijn waterafstotend, erg sterk en resistent tegen zonlicht (verkleuring). De levensduur van een hologram wordt geschat op minimaal een jaar.

Waar kun je de producten kopen en wat kosten ze?

Je kunt bij verschillende webwinkels producten kopen met de Power Balance technologie. Zo kun je er armbandjes kopen en halskettingen, vanaf 39,95. Let er wel op dat je geen fake producten koopt want er zijn ook nep producten op de markt. Een echte Power Balance dealer dient aangesloten te zijn bij de website www.power-balance.nl. Als dit niet het geval is kun je te maken hebben met een verkoper van fake producten.

De Power Balance armband

De siliconen armband is in minimaal twaalf kleuren te koop. Hij past dus altijd wel bij de kleding die je draagt. Daarnaast kun je een neopreen armband kopen in twee verschillende kleuren. Vooral deze laatste is handig voor sporters omdat het nog het meest lijkt op een zweetbandje en keurig glad om je pols zit. De siliconen armband daarentegen lijkt meer op een horloge, en past beter bij casual kleding voor overdag.
© 2010 - 2019 Jozzie, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Power balance armband, de nieuwe sport trendDe nieuwe sport trend is het dragen van een armband. Niet zomaar een armband, maar een power balance armband. Het zou je…
De Power Balance armband voor een betere sport prestatieDe Power Balance armband voor een betere sport prestatiePower Balance armband is nu al een begrip. Power Balance is echt helemaal hot. Wat maakt dat dit concept ook in Nederlan…
Power Wrap voor een slank en gespierd lichaamPower Plate klinkt u ongetwijfeld bekend in de oren. Maar kent u ook Power Wrap? Power Wrap is een lichaamspakking die u…
Oorzaken van de Eerste WereldoorlogOorzaken van de Eerste WereldoorlogHet begin van de Eerste Wereldoorlog is inmiddels meer dan 100 jaar geleden. Wat de echte oorzaak van WOI is, is moeilij…
Myo-balance: een kledingmaat minder in drie wekenMyo-balance: een kledingmaat minder in drie wekenMet Myo-balance bereik je met een kuur van tien behandelingen binnen drie weken hetzelfde resultaat als wanneer je maand…

Reageer op het artikel "Wat is Power Balance? - Werkt de Power Balance armband?"

Infoteur: Jozzie
Laatste update: 17-09-2010
Subrubriek: Diversen
Medische informatie…
Schrijf mee!