InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Mode > Chasin' denim kleding

Chasin' denim kleding

Chasin' denim kleding Chasin' is een kledingmerk dat verkocht wordt in de winkels van score. Het is een merk geworden met eigen Chasin winkels en richt zich op mannen en jongeren vanaf ongeveer 15 jaar.

Chasin' Informatie

Chasin' is ontstaan in 1992 en is een Denim merk voor mannen. De collectie bestaat voor het grootste deel uit denim, daarnaast bestaat de collectie uit T-shirts, ondergoed, accessoires en longsleeves.

Een internationaal team werkt aan het ontwerp, de inkoop, de merchandising en marketing voor het merk. Het product werd de afgelopen jaren sterk verbeterd en is uitgegroeid tot een A merk. Chasin kenmerkt zich door de denim die hogere productiekosten heeft en een langer productieproces heeft dan gewoon denim. Een slagzin van Chasin' is: "Lust for Jeans".

Het merk wordt naast de winkels van score ook verkocht in de eigen flagstores van Chasin', waar er al 30 van zijn geopend. Chasin' probeert ook voet te krijgen op buitenlandse bodem, de toekomst zal uitwijzen of dit zal lukken.

Chasin' kleding

De kleding en overige artikelen van Chasin' richt zich op mannen tussen de 15 en 40 jaar. De populariteit hiervan is de afgelopen jaren flink gestegen.

Verschillende producten zijn bekend onder de naam Chasin:
  • Broeken: verschillende broeken zijn geschikt voor alle gelegenheden. Chasin' heeft verschillende soorten spijkerbroeken maar is wel bekendst in de jeans die populair zijn. De verschillende broeken zijn voor mannen geschikt en zijn er in alle soorten.
  • Bovenkleding: de keuze uit bovenkleding is het grootst waar het huismerk ook als eerste mee in de winkel kwam bij score. Denim, t-shirts, longsleeves, truien en polo's zijn er te koop van dit merk.
  • Petten: Er zijn verschillende petten van het merk beschikbaar, ze worden voor het grootste deel in de Chasin' stores verkocht waar meer accessoires te vinden zijn.
  • Jassen: In diverse soorten met verschillende stoffen gaan ze met de mode mee, er is genoeg keuze met cap of zonder cap.
  • Ondergoed: boxershorts van Chasin' zijn populair onder jongeren en zijn er in verschillende soorten, de kwaliteit ervan is hoog waardoor de boxershorts goed verkocht behaald.
© 2008 - 2019 Hugoboss, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
G-star, Just the productG-star, Just the productG-star is een bekend merk dat kleding produceert en verkoopt in veel landen in de wereld. Sinds enkele jaren is het een…
Vintage Jeans, nagellakken van KOHJeans nagellakken zijn de rage van voorjaar 2012. KOH brengt zes mooie vintage jeans kleuren voor diverse vintage looks.…
Spijkerbroek (jeans)Spijkerbroek (jeans)Een spijkerbroek is een van de populairste kledingstukken. Alleen al in Nederland vliegen er per jaar zo'n 15 miljoen st…
Ralph Lauren polo, kleding en accessoiresRalph Lauren polo, kleding en accessoiresRalph Lauren is een merk dat sinds 1967 bestaat en is uitgegroeid tot een groot kledingmerk in onder andere de Polo. Het…
Kleding: het merk DieselKleding: het merk DieselDiesel is een Italiaans kledinglabel dat is opgericht door Renzo Rosso. Hij is nog steeds de eigenaar van het bedrijf. H…

Reageer op het artikel "Chasin' denim kleding"

Infoteur: Hugoboss
Laatste update: 14-11-2009
Subrubriek: Mode
Schrijf mee!