InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Natuurlijke borstvergroting met vacuüm borstpompen

Natuurlijke borstvergroting met vacuüm borstpompen

Wil je één of twee cupmaten meer in slechts twintig minuten per dag? Als je hebt gezocht naar natuurlijke manieren om je borsten te vergroten, dan ben je ongetwijfeld de vacuüm borstpomp tegengekomen. Borstpompen staan erom bekend om zelfs de kleinste borsten dikker en steviger te maken. Vanaf nu ligt een natuurlijke borstvergroting ook binnen jouw handbereik.

Wat zijn borstpompen?

Borstpompen zijn een soort vacuümsysteem. Er wordt een koepel op de borst geplaatst en met een pompje wordt de lucht onder de koepel weggezogen. Dit heeft tot resultaat dat de borsten gaan zwellen. De borsten worden niet alleen groter terwijl ze onder druk / vacuüm worden gezet, de borstpomp zorgt er ook voor dat de vetcellen zich gaan uitbreiden waardoor de borsten daadwerkelijk groter worden. Vergis je echter niet: er bestaan ook borstpompen die gebruikt worden om bij borstvoeding te geven aan je baby. Deze pompen hebben echter niet dezelfde functionaliteit.

Soorten borstvergrotende pompen

  • Vacubreast: Deze iets duurdere versie van de gewone borstpomp heeft als voordeel dat het met verschillende formaten van cups wordt geleverd zodat de cup gemakkelijk aan je eigen borstvorm kan aangepast worden. De Vacubreast borstpomp wordt verkocht in combinatie met borstvergrotende tabletten.
  • Easy Grow: Eenvoudig model met twee schalen en een vacuüm pomp.

Borstpompen – Ervaringen en resultaten

Onze proefpersoon heeft de borstpomp 5 weken lang dagelijks uitgeprobeerd. Het eerste gebruik is vrij indrukwekkend omdat je je borsten verschillende cupmaten ziet opzwellen onder de koepel. Je borsten worden letterlijk opgeblazen, net als bij een ballon waar je lucht inblaast. Van zodra de vacuüm weg is, nemen de borsten echter opnieuw hun normale vorm aan. Na 5 weken lang dagelijks gebruik (tien minuten per borst) is er geen zichtbaar verschil. Toch voel je de bloedtoevoer naar de borsten na gebruik van de borstpomp sterk toenemen. Dit maakt het borstweefsel na verloop van tijd steviger doordat de voedingsstoffen de borsten beter bereiken. Dit effect wordt nog versterkt indien je borstvergrotende kruiden of capsules slikt.

Het gebruik van de borstpomp is niet pijnlijk. Wel laat het toestel lelijke rode en blauwe cirkels achter rondom de borsten. Deze plekken kunnen tot een week lang aanhouden. Je kan dit nadeel verminderen of vermijden als je voor het gebruik van de borstpomp een beetje glijmiddel rondom de borst aanbrengt.
Gerelateerde artikelen
Natuurlijke borstvergroting met venkelzaadjes en venkeltheeNatuurlijke borstvergroting ligt binnen ieders handbereik. Vrouwen over de hele wereld hebben hun borsten op natuurlijke…
Borstvergroting (mamma-augmentatie)Borstvergroting (mamma-augmentatie)Veel vrouwen zijn ontevreden over de grootte en/of de vorm van hun borsten. Een borstvergroting kan in die gevallen een…
Grotere borsten zonder operatie: Natuurlijke borstvergrotingGrotere borsten zonder operatie: Natuurlijke borstvergrotingJe gewicht en de grootte van je borsten zijn twee dingen, waar je je als vrouw het meest onzeker over voelt. Onze maatsc…

Reageer op het artikel "Natuurlijke borstvergroting met vacuüm borstpompen"

Reacties

Carla, 09-04-2016 20:17 #7
Goede.
Vind de info en tips die jullie geven goed. Alleen ik kom nergens tegen hoe lang de vacuumpomp er op mag blijven zitten.
Om het veilig te houden! Vind ik wel jammer.
Mvg Carla

Jeanette, 23-01-2016 10:10 #6
Het vacuum zuigen van je borsten is niet echt aan te raden, je loopt risico kleine bloedvaten te laten springen (wat resulteerd in de bekende blauwe plekken, of erger, bloeduitstortingen), en dwz schade toebrengen aan de huidlagen. Het geregelde groter-kleiner-groter-kleiner cupmaat veroorzaken zal iig wel de huid onnodig oprekken, en daar krijg je dus slappe/hangende borsten van. Het vacuum systeem werkt naar mijn weten wel igv (tijdelijke) penisvergroting.

Ik zou eerder aanraden een borstdouche aan te schaffen. Die heeft ook zo'n koepel, maar die is voorzien van een slang die je aan de kraan bevestigd. De bedoeling is dagelijkse wisselbaden, koud-warm-koud-warm maar altijd met koud eindigen. Daarna goed incremen met een vochtinbrengende-, en vettende creme (evt een speciale buste/decollete creme). Bij regelmatige toepassingen zal de huid zicht-, en voelbaar steviger zijn, en is eigenlijk een must voor oudere, en ouder wordende borsten, omdat een natuurlijke BH (de huid rond de borsten) hangen tegengaat. Groter is niet altijd beter hoor, mijn voorkeur gaat uit naar gezonder en steviger, liefst zo lang mogelijk.

V., 20-06-2014 16:39 #5
Ik heb de Easy Grow onlangs aangeschaft, maar dit stelde me heel erg teleur. De koepels leken te groot voor mij en de vacuüm was niet sterk genoeg om te koepels er stabiel op te houden. Zodra ik mijn armen ontspande, kwam er lucht in en was het vacuüm weg. Ik weet niet of mijn borsten nu te klein zijn om mee te beginnen, of de koepels gewoon te groot.Sowieso was de zuigkracht niet sterk genoeg. Ik raad aan de duurdere versie te kopen voor wie het uit wilt proberen.

Pompertje, 03-02-2014 16:26 #4
Ik ben de vacuümpomp nu aan het proberen. Heb elders op het web gelezen dat je pas blijvende resultaten ziet als je 4 maanden lang dagelijks minimaal een kwartier pompt. Heb nergens iets kunnen vinden over negatieve bijverschijnselen, dus ik ga het proberen.
Als het werkt zal ik hier een berichtje achter laten.

Nada, 09-12-2013 14:00 #3
Ik zou graag wat volle borsten willen maar werkt dit borstpomp echt?

Nina, 21-05-2013 14:23 #2
Heeft iemand vacuüm borstpomp gebruikt en goede resultaat bereiken. Ik ben bereid om alles te proberen.

Adriaan, 20-09-2012 11:15 #1
Zou graag borstvergroting willen, en wil het proberen met de vacuum pomp, maar ik zie daar geen foto's van en ook geen prijs?

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 29-03-2009
Subrubriek: Seksualiteit
Reacties: 7
Medische informatie…
Schrijf mee!