InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Natuurlijke borstvergroting met venkelzaadjes en venkelthee

Natuurlijke borstvergroting met venkelzaadjes en venkelthee

Natuurlijke borstvergroting ligt binnen ieders handbereik. Vrouwen over de hele wereld hebben hun borsten op natuurlijke wijze kunnen vergroten zonder beroep te moeten doen op plastische chirurgie en implantaten. Zo staat bekend dat onder andere Sienna Miller venkelzaad gebruikte om haar borsten meer volume te geven. Dit artikel gaat dieper in op het gebruik van venkelzaadjes en venkelthee om je borsten op natuurlijke wijze groter te maken.

Borstvergrotende effecten van venkelzaadjes

Venkelzaadjes zitten boordevol flavonoïden. Die brengen een milde verhoging teweeg van de oestrogenen die helpen bij het herstel en de groei van nieuw borstweefsel. Eigenlijk imiteren venkelzaadjes dus de natuurlijke hormonale reacties van het lichaam. Samen met fenegriek is het gebruik van venkelzaadjes de beste manier om je borsten op natuurlijke wijze te vergroten. Bij dagelijks gebruik is het effect van venkelzaad tussen 6 en 12 maanden merkbaar.

Waar kan je venkelzaadjes kopen?

Je kunt venkelzaadjes in de kruidenafdeling van de supermarkt vinden. Van deze zaadjes kun je thee maken of je kunt er een flinke portie van doorheen je maaltijd roeren. Het is ook mogelijk ze op water te zetten en de scheuten vervolgens te mengen onder salade. Venkelzaad is ook één van de belangrijkste ingrediënten van een groot aantal borstvergrotingscapsules: Perfect C

Venkelthee

Eén van de beste manieren om je borsten te vergroten is om dagelijks enkele kopjes venkelthee te drinken. Deze thee bevordert ook de spijsvertering en doet cellulitis verdwijnen.

Venkelthee recept

Zo maak je thee met venkelzaadjes:
  • Laat het water koken
  • Vul een thee-eitje met venkelzaadjes en laat vijf minuten trekken.
  • Breng op smaak met honing en citroen.

Venkelthee in builtjes

Venkelthee kun je ook kant-en-klaar kopen. De volgende merken hebben venkelthee in hun gamma opgenomen:
  • Jacob Hooy
  • Damhert
  • Piramide
  • Zonnatura
  • Kneipp

Borstvergrotende cake met venkelthee

Laat de inhoud van twee zakjes venkelthee trekken in een klein kopje water. Maak de cake zoals gewoonlijk, maar meng deze keer de venkelthee onder het deeg. Daarna de cake gewoon laten bakken in de oven.
Gerelateerde artikelen
Borstvergroting, niet alleen uit ontevredenheidMet de medische kennis van tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld geworden om plastische ingrepen uit te la…
Natuurlijke borstvergroting met borstmaskersBorstmaskers activeren de celvernieuwing, verbeteren de bloeddoorstroming, verstevigen de borsten en zorgen voor een nat…
Borstvergroting (mamma-augmentatie)Borstvergroting (mamma-augmentatie)Veel vrouwen zijn ontevreden over de grootte en/of de vorm van hun borsten. Een borstvergroting kan in die gevallen een…
Wat is een borstvergroting?Een borstvergroting is tegenwoordig niet meer omstreden. Het is normaal geworden om je borsten te laten vergroten. Toch…

Reageer op het artikel "Natuurlijke borstvergroting met venkelzaadjes en venkelthee"

Reacties

Mieke Wilms, 28-10-2014 16:17 #3
Daar geloof ik dus niks van :) Als je grotere borsten wilt dan moet je gewicht bijkomen want borsten zijn pure vetmassa. Venkel is goed voor de luchtwegen, maar heeft niets met borsten te maken.

Barrie, 15-07-2011 18:27 #2
Ik gebruik venkel thee al een jaar maar ik merk geen verschil. Ik drink bijna iedere dag 1 a 2 kopjes thee. Ik heb een B cup en zo is het eigenlijk altijd al gebleven

Daisy, 25-02-2010 12:38 #1
Ik ga het proberen…

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 29-03-2009
Subrubriek: Beauty
Reacties: 3
Schrijf mee!