InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Cellulift endermologie - Ervaringen en resultaten

Cellulift endermologie - Ervaringen en resultaten

Cellulift van Elysée Electro is een massageapparaat dat cellulitis helpt te verminderen en te verwijderen. De activiteit van Cellulift is vergelijkbaar met die van endermologie. Verschillende gemotoriseerde rollen kneden en zuigen de huid. Het effect op de cellulitis wordt versterkt door het vibreren en het afgeven van warmte.

Cellulift van Elysée Electro

Cellulift is een massageapparaat voor thuis die helpt om cellulitis te verminderen en te verwijderen (minimum 40% minder cellulitis na 1 maand gebruik). Cellulift is vooral efficiënt voor vrouwen met een vergevorderde vorm van cellulitis.

Rollen

Cellulift van Elysée Electro bestaat uit vier verwisselbare rollen die achtereenvolgens moeten worden gebruikt:
  • Intensieve rol: De intensieve rol geeft de beste resultaten bij het afbreken van cellulitis.
  • Actieve rol: Voor het knijpen en masseren van de huid in verschillende richtingen.
  • Cellulift rol: Zorgt voor een algemene massagebehandeling waarbij de huid langzaam in de zuigkamer wordt gerold.
  • Afwerking rol: Maakt de huid na de behandeling glad.

Warmte functie

Het gedeelte onderaan het massageapparaat zendt een diepe kalmerende warmte uit. Hierdoor wordt de bijgeleverde Cellulift massage gel gemakkelijker geabsorbeerd.

Vibreren functie

De vibro-massagemodus biedt extra intensieve massage.

Gebruik van Cellulift

  • Reinig de huid.
  • Breng de Cellulift massage gel aan en laat 5 minuten inwerken.
  • Breng massage gel aan op de voorste cellulitis rol.
  • Steek het apparaat in het stopcontact.
  • Zet de knop in de modus ‘beweging’.
  • Schakel ook de functies ‘warmte’ en ‘vibreren’ aan.
  • Rol het apparaat over de huid in de richting van het hart.
  • Verander van rol van zodra je het volledige gebied gemasseerd hebt.
  • Gebruik na afloop van de behandeling een vochtige doek om het massageapparaat schoon te maken. Het apparaat mag echter nooit in water worden gedompeld.

Cellulift endermologie – Ervaringen en resultaten

Onze proefpersoon (lichte vorm van cellulitis) gebruikte Cellulift van Elysée Electro zes maanden lang dagelijks aan ongeveer een half uur per dag. Een kennis met een vergevorderde vorm van cellulitis had het apparaat al eerder getest en was enthousiast over de goede resultaten. De verwachtingen waren dus hoog gespannen. Na zes maanden gebruik was er geen verschil merkbaar. Onze proefpersoon had gehoopt de cellulitis en vetrolletjes op en net onder de billen te verminderen, maar dat is dus niet gebeurd. Een behandeling met het massageapparaat Cellulift is pijnloos; je hebt zelfs amper het gevoel dat de huid gekneed en opgetild wordt.
Gerelateerde artikelen
Lift Massage Endermologie - Ervaringen en resultatenLift Massage Endermologie - Ervaringen en resultatenLift Massage Endermologie is een 100% natuurlijke anti-aging methode die de huid van meer zuurstof voorziet en de produc…
Cellu M6 - Endermologie / Lipomassage / RolmassageEén van de bekendste methodes om cellulitis te verwijderen is endermologie. Via een LPG-toestel dat Cellu M6 heet, wordt…
LPG endermologieLPG endermologieLPG endermologie is een behandelmethode waarbij men met behulp van massage van de huid en het onderhuids bindweefsel hui…
Cellulitis: hoe kom je er vanaf?Cellulitis ontstaat als het bindweefsel tussen de vetruimtes en de huid dunner of zwakker wordt. Het gevolg is dat je ee…
Infraroodcabine - Ervaringen en resultatenDe infraroodcabine Inovo staat vooral bekend om zijn positieve invloed bij het afslanken, draineren, ontgiften en verste…

Reageer op het artikel "Cellulift endermologie - Ervaringen en resultaten"

Reactie

Jolanda, 02-06-2009 15:57 #1
Ik heb heel internet afgezocht, maar kan nergens vinden waar je de Cellulift van Elysee Electro kan kopen. Hoe kom ik daar achter?

Infoteur: Avalon
Laatste update: 07-06-2009
Subrubriek: Beauty
Reacties: 1
Schrijf mee!