InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Borstvergroting op een natuurlijke manier

Borstvergroting op een natuurlijke manier

Borstvergroting op een natuurlijke manier Ze zijn al een tijd op de markt, pillen die ervoor zouden zorgen dat je borsten groter worden. De fabrikant belooft dat de vrouw wel twee cupmaten groter kan krijgen door deze pillen voor een periode van ruim zes maanden te slikken. Een aantal vrouwen geven aan dat de pillen wel iets hebben gedaan, maar niemand heeft twee cupmaten meer gekregen. Toch is er een manier waardoor je je borsten flink kan laten groeien. Lees hier alles over in dit artikel.

De borstvergrotende pillen

Al ruim een paar jaar zijn er pillen op de markt die voor grotere borsten zouden zorgen. Het zijn geen goedkope pillen, maar in vergelijking met een borstvergroting die een paar duizend euro kosten lijkt het veel goedkoper. Toch kan dit uiteindelijk ook een groot bedrag worden. Bij alle verschillende soorten pillen is het nodig om voor altijd een onderhoudskuur te gebruiken van één á twee pillen per dag. Wanneer je dit niet doet zal het resultaat van je stevigere en grotere borsten na een tijd weer weg zijn. Zo moet je voor altijd deze pillen blijven slikken en ben je steeds meer geld kwijt.

Het belangrijkste ingrediënt

Het klopt dus inderdaad dat de borstvergrotende pillen werken. Er zit namelijk één ingrediënt in deze pillen die erg belangrijk is bij de ontwikkeling van borsten, namelijk: humulus lupulus, oftewel hop. De hop is een plant uit de hennepfamilie die in Nederland en België in het wild voorkomt. De hopbellen worden als conserveer- en smaakmiddel gebruikt bij de bereiding van bier. Het is je vast wel eens opgevallen dat mannen, die veel bier drinken, vaak ook borstvorming hebben. Dit wordt veroorzaakt door dit plantje. In hop zit het hormoon oestrogeen, wat er in de puberteit voor zorgt dat je borstvorming krijgt. Ook in de anticonceptiepil zit oestrogeen en daardoor krijgen veel vrouwen door het gebruik van de pil grotere borsten. De reden waarom fabrikanten zo weinig hop in hun borstvergrotende pillen stoppen is omdat je dan heel geleidelijk resultaat krijgt te zien. Je bent hierdoor dus geneigd om steeds maar weer een nieuwe verpakking te gaan kopen!

Hoe gebruik je de hoppillen?

Een veel snellere, en vooral goedkopere manier is dus door het te gaan gebruiken van hop. Hop is te koop bij natuurwinkels maar is ook te koop via internet bij bierbrouwers. In de natuurwinkel zul je meer betalen dan bij een bierbrouwer. Maar in vergelijking met de andere borstvergrotende pillen is dit een heel stuk goedkoper én werkzamer! Het maakt in principe niks uit waar je het koopt. Wel verkopen de natuurwinkels de hop in capsules, waardoor je de smaak van de hop niet proeft. Hop smaakt van zichzelf enorm bitter en sommige mensen zullen dit moeilijk weg krijgen. Bij een bierbrouwer zul je de hop in tabletvorm krijgen waardoor je de smaak wel zult proeven.

Wanneer je gaat beginnen met de hop, ga je deze drie keer per dag innemen. Dit doe je vier weken lang en daarna stop je zeven dagen. Zeer waarschijnlijk zul je tijdens deze eerste periode al verschil gaan merken, sommige vrouwen geven aan alleen nog wat gevoelige borsten te hebben en sommige geven aan dat ze al merken dat hun borsten al voller en steviger zijn. Na de 'stopweek' begin je opnieuw vier weken lang met drie keer per dag een capsule/tablet. Ook na deze periode stop je weer een week. Op deze manier kun je door gaan tot je tevreden bent met het behaalde resultaat. Wanneer je tevreden bent kun je het beste geleidelijk aan gaan afbouwen met de hop zodat je lichaam kan wennen aan de mindere hoeveelheid hop. Het slikken van hop is absoluut niet schadelijk en dus geen gevaar voor de gezondheid.
© 2013 - 2019 Melaniewalker, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Borstvergroting, niet alleen uit ontevredenheidMet de medische kennis van tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld geworden om plastische ingrepen uit te la…
Wat is een borstvergroting?Een borstvergroting is tegenwoordig niet meer omstreden. Het is normaal geworden om je borsten te laten vergroten. Toch…
Natuurlijke borstvergroting met borstmaskersBorstmaskers activeren de celvernieuwing, verbeteren de bloeddoorstroming, verstevigen de borsten en zorgen voor een nat…
Natuurlijke borstvergroting via creatieve visualisatieWist je dat je gewoon door te denken je borsten kan doen groeien? Je beeld je gewoon dagelijks in dat ze groter worden e…

Reageer op het artikel "Borstvergroting op een natuurlijke manier"

Reacties

R., 04-07-2015 11:51 #8
Ik ben ook niet echt gezegend met een volle cup. Mijn moeder trouwens wel met haar cup E. Grote borsten zijn dus niet altijd erfelijk. Na mijn bevalling had ik een cup C en nu ongeveer een hangerige B. Ik heb extra sterkte hopcapsules van 400 mg per capsule besteld, nu neem ik er 2 per dag in voor het slapen gaan, zoals wat er op de beschrijving staat. Ik voel wel dat mijn borsten gevoelig zijn… ik lees vaak dat je er meer moet innemen voordat je resultaat ziet. Maar nu wil ik niet teveel van dit soort pillen innemen omdat het mij toch niet goed lijkt. Ik slik ook de anticonceptie en dan krijg ik misschien teveel hormonen binnen. Zijn er mensen die ervaringen hebben met de hop en die net als mij maar 2 pillen per dag innemen en toch ook resultaat zien

Judith, 09-10-2014 12:06 #7
Hop bevat een oestrogeen zegt u. Dan is er toch gevaar op oestrogeen dominantie? Dus een disbalans in de hormonen in je lichaam? Dag lijkt me niet gezond.
Wat is daarop uw antwoord?

A., 06-09-2014 22:20 #6
Ik heb artikelen gelezen over dit soort pillen en inderdaad is hop een veel goedkoper en effectiever alternatief. Maar je moet wel levenslang deze pillen slikken anders gaat het resultaat weg. In dit artikel staat dat je het af moet bouwen, dus dat betekent dat je na een tijd er wel helemaal mee kunt stoppen? Of moet je dan ook nog hoppillen slikken om je resultaat te blijven behouden?

L., 29-05-2014 13:56 #5
Ik gebruik nu bijna vier weken drie maal per dag de hoppillen van Vitotaal. Ik merk inderdaad wel wat gevoeligheid in mn borsten. Waarom wordt er in dit artikel eigenlijk gerept over een stopweek na 4 weken? Wat is het voordeel daarvan?

Melody, 14-05-2014 18:18 #4
Ik begin nu aan mijn tweede maand (na eerste "stopweek") en ik moet zeggen dat ik de eerste maand al zeker gevoeligere borsten had. Soms een beetje pijnlijk maar dat is een goed teken, denk ik? Ik denk dat ze al een beetje voller zijn dan eerst. Na hoeveel maanden zal er een daadwerkelijk verschil te zien zijn? Misschien een cupmaatje (of halve) meer?

Ik zou het ook super tof vinden als meerderen hun ervaring zouden willen delen ^^

Jk, 07-05-2014 23:09 #3
Geachte Ro en infoteur,

Ik zie dat u ook bezig bent met de hop capsules. Welke tijden neemt u het in op de dag?
Geldt dat ook bij Vitotaal? Ja? 3 maal capsules per dag? Ochtend, middag, avond?Of maakt dat niet uit?
Hoor het graag xx

Ro, 12-03-2014 00:08 #2
Ik ben nu 2 weken met Hop capsules bezig, maar ik vroeg me af hoe lang het gaat duren tot je verschil gaat ten opzichte van toen ik begon… Wanneer begint het echt te werken? Reactie infoteur, 23-03-2014
Normaal gesproken voel je binnen twee maanden een stimulatie in de borsten (tintelingen) die gepaard gaan met prikkelingen in de tepels. In principe is er na 6 tot 8 maanden een zichtbaar resultaat.

M. Bake, 24-01-2014 17:35 #1
Is het proberen waard - maar in wat voor dosering moet je hop nemen? drie capsules schrijft u, maar hoeveel moet er in een capsule zitten? wat zijn goed e merken?
ik hoor het graag Reactie infoteur, 07-02-2014
Hallo,

Een goed en veel gebruikt merk is het merk Vitotaal. De hoeveelheid hop in de capsules is verschillend per merk. Kijk op de verpakking voor de juiste dosering, te veel is ook niet goed namelijk!

Infoteur: Melaniewalker
Gepubliceerd: 25-09-2013
Subrubriek: Beauty
Reacties: 8
Schrijf mee!