InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Seksualiteit > Samen winkelen voor erotische lingerie

Samen winkelen voor erotische lingerie

Voor een stelletje is het samen op zoek gaan naar erotische lingerie een fantastische manier om jullie seksleven een nieuwe impuls te geven. Heb je dit nog niet geprobeerd? Je weet niet wat je mist! Samen snuffelen naar erotische lingerie brengt jullie dichter bij elkaar én helpt je om elkaar intiemer te leren kennen op een leuke, speelse manier. Want de bedoeling van erotische lingerie is natuurlijk om jullie beider fantasieën vrij spel te geven en jullie intieme momenten levendiger te maken.
Een van de manieren is om samen te gaan winkelen! Alleen al ernaar kijken kan jullie een wereld aan ideeën geven voor een nieuwe impuls van je seksleven. Of dit nou nodig is of niet.

Nieuwe impuls voor je seksleven

Erotische lingerie hoeft niet een eenzijdige zoektocht te zijn natuurlijk. Wellicht is het kopen van erotische lingerie samen met je partner iets wat je nog nooit gedaan hebt. Maar als je op zoek bent naar erotische lingerie, ben je wellicht op zoek naar een nieuwe impuls voor je seksleven. Dit kun je natuurlijk het beste doen door je keuzes en gedachten direct met je partner te delen! Het samen shoppen naar erotische lingerie is wellicht ook basis om eens te praten over de fantasieën die jullie graag willen beleven. Het vervullen van fantasieën en wensen in je seksleven kan al beginnen met iets simpels als erotische lingerie. Zelfs als je niets koopt, kan alleen het kijken naar de lingerie je genoeg ideeën geven.

Beide tevreden!

Het samen op zoek gaan naar erotische lingerie zorgt ervoor dat datgene wat jullie kopen, ook naar de wensen van allebei is. Vaak wordt erotische lingerie gekocht waar hij of zij niet tevreden mee is. Het gewenste resultaat blijft dan ook vaak uit. Misschien is hij op zoek naar een setje van kant, kijkt hij het liefste naar doorkijk – lingerie. Misschien houdt jij juist meer van exotische lingerie of sexy slipjes. Maar weet je dit van elkaar? Vaak zijn deze zaken lastig om met elkaar over te praten. Samen op zoek gaan naar erotische lingerie, online of in een winkel, kan het makkelijker maken om te praten over wat jullie opwindt – en wat juist niet.

Stel je open voor nieuwe ideeën

Als jullie samen op pad zijn, stel je dan wel open voor nieuwe ideeën. Wellicht zou je zelf nooit iets kopen van leren lingerie – maar ziet hij je er wel graag in. Als je dit van elkaar weet, geef het dan eens een kans. Als je het echt niet wilt dragen, praat er dan over. Dan kan hij zijn fantasie laten varen en op zoek gaan naar een nieuwe. Er is zoveel verschillende erotische lingerie te krijgen, dat als jullie er met elkaar over praten, er echt wel iets te vinden is waar jullie je allebei in kunnen vinden.

Praat er veel over

Onderdeel van het samen winkelen voor erotische lingerie is erover praten, fantasieën delen en jezelf openstellen voor nieuwe ideeën. Jullie hebben beiden ongetwijfeld fantasieën waar de ander niets van weet – en waar hij of zij zich ook niets van kan voorstellen. Het idee achter het samen winkelen is dat het jullie dichter bij elkaar brengt en jullie elkaar beter leren kennen. Of om de spanning terug te brengen in de slaapkamer, mocht deze een beetje zijn verzwakt. Je zult versteld staan hoeveel je van elkaar te weten komt, gewoon door het kijken naar en praten over erotische lingerie.

Online erotische lingerie shoppen

Als je gaat winkelen bij een online seksshop, maak er dan een ‘avondje uit’ van. Trek een goede fles wijn open en start de computer op. Ga eens door verschillende pagina’s heen en wijs beiden aan wat je mooi vindt en wat niet. Je zult zien dat als je samen kijkt, de eventuele gêne een stuk minder wordt. Voordat je het weet zijn jullie samen fanatiek op zoek naar dat ene mooie setje.

Het samen online shoppen kan op zich zelf al een spannende aangelegenheid zijn – het in spanning wachten op de levering van de gekochte lingerie is dat zeker! Laat je fantasie alvast de vrije loop over wanneer en waar je het setje aan gaat trekken. Gegarandeerd dat de spanning oploopt en zich zal uiten in de slaapkamer! Het kan zelfs reden zijn om het samen winkelen naar erotische lingerie een terugkerende activiteit te laten worden.
© 2009 - 2019 Sexylingerie, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Samen winkelen voor erotische lingerie"

Infoteur: Sexylingerie
Gepubliceerd: 30-11-2009
Subrubriek: Seksualiteit
Medische informatie…
Schrijf mee!