InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Overeenkomsten tussen Tweelingen en Schorpioen

Overeenkomsten tussen Tweelingen en Schorpioen

Overeenkomsten tussen Tweelingen en Schorpioen De relatie tussen Tweelingen en Schorpioen is zoals lucht die zich mengt met water. Ze zijn elkaars volledige tegenpolen en dat op elk mogelijk vlak. Een verhouding tussen deze twee is bijzonder ingewikkeld.

Tegengestelden trekken elkaar niet aan hier

Tweelingen en Schorpioen vallen niet op elkaar omdat Schorpioen heel gevoelig en emotioneel is en verlangt naar een langetermijnrelatie terwijl Tweelingen helemaal geen behoefte heeft om zich te binden omdat relaties voor hem onbelangrijk zijn. Net zoals de Noordpool en de Zuidpool elkaar niet kunnen ontmoeten, zo maken het verschil in visies en opvattingen van Tweelingen en Schorpioen het quasi onmogelijk om iets met elkaar te beginnen. Tweelingen vindt dat Schorpioen te aanhankelijk en veeleisend is terwijl Schorpioen vindt dat Tweelingen zich te onvolwassen en onverantwoord gedraagt. Men zegt dat tegengestelden elkaar aantrekken, maar deze twee bewijzen het omgekeerde.

Tweelingen vindt het fijn om te flirten en dat kan Schorpioen doen koken van jaloezie. Tweelingen voelt zich gevangen en verstikt door de bezitsdrang van Schorpioen. Schorpioen heeft behoefte aan stabiliteit, maar Tweelingen wil zo vrij zijn als een vogeltje en zich niet in de kooi van Schorpioen laten opsluiten. Tweelingen gaat volledig op in alles wat hij doet en onderneemt en zal het afgunstig en rancuneus gedrag van Schorpioen nooit kunnen appreciëren.

Elkaar verleiden maar op een andere manier

Tweelingen houdt ervan in gezelschap te vertoeven terwijl Schorpioen van het mysterie houdt en naar vertrouwen en geborgenheid zoekt. Een eenheid van deze tegengestelde karakters smeden lijkt een hele uitdaging. Beiden zijn buitengewoon charmante personen en kunnen het andere geslacht zonder probleem voor zich innemen, maar hun manier van aantrekken verschilt grondig. Schorpioen maakt gebruik van het mysterieuze, de passie en de intensiteit terwijl Tweelingen het speelt op het evenwicht en het vertrouwen. Het goede punt tussen Tweelingen en Schorpioen is dat ze elkaar aantrekken zoals een magneet en ijzer. Zelfs al zijn ze elkaars tegenpolen, dat kunnen ze niet weerstaan.

Een ramp

Tweelingen houdt ervan om alles te ontdekken waarop de zon schijnt maar verliest na een tijdje zijn belangstelling terwijl Schorpioen zijn nieuwsgierigheid volgt en blijft zoeken tot hij de waarheid achterhaalt. Ze hebben een eindeloze reeks onderwerpen waarover ze kunnen kibbelen, er komt geen eind aan. Dit loopt faliekant af!

Tips voor een betere verstandhouding

  • Tweelingen en Schorpioen zijn dan wel alles behalve het perfecte koppel, er bestaat een vorm van nieuwsgierigheid en een zekere begrip tussen hen. Vermits Schorpioen heel emotioneel en bijzonder gefocust is en Tweelingen slordig en nalatig kan dit enkel tot een ramp leiden, maar toch zijn er mogelijkheden. Daarvoor moeten er door beide partijen inspanningen worden geleverd. Begrip is de basis voor elke relatie en daaraan moeten deze twee in de eerste plaats werken. Als ze iets graag willen maar dat lukt niet, moeten ze een compromis sluiten. Schorpioen moet van zijn dominerend gedrag af en Tweelingen moet zijn wispelturigheid aan banden leggen om tot overeenstemming te kunnen komen.
  • Communicatie is de beste manier om wonden te helen. Tweelingen en Schorpioen moeten bij elkaar gaan zitten en over hun problemen praten. Tweelingen moet eindelijk eens uitmaken wat hij van het leven verwacht, want hij is de destabilserende factor in de relatie. Als hij écht een relatie met een Schorpioen wil aangaan, moet hij zijn latenwaaienmentaliteit laten vallen en meer ernst aan de dag leggen om duidelijke keuzes in het leven te maken. Schorpioen van zijn kant moet Tweelingen ruimte en vertrouwen geven omdat vertrouwen nu eenmaal een van de fundamenten is van een relatie.
  • Als deze twee een gezonde relatie willen aanhouden moeten Tweelingen en Schorpioen hun egocentrische houding afleggen. Eens ze dat hebben verwezenlijkt staat niets een mooi leven in de weg.

Een bekend Tweelingen-Schorpioenkoppel is Leonardo DiCaprio (Schorpioen) en Bar Refaelli (Tweelingen).

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Sterrenbeeld Schorpioen (Scorpio)Het sterrenbeeld Schorpioen is een teken uit de astrologie welke geldt voor mensen die geboren zijn van 23 oktober tot e…
Sterrenbeeld Tweelingen (Gemini)De Tweelingen is een sterrenbeeld in de astrologie dat een echte kletskous is. Dit teken in de dierenriem heeft de neigi…
Basisinformatie over astrologieBasisinformatie over astrologieAstrologie is een eeuwenoude methode. Vele geleerden hebben zich gebogen over dit fenomeen. Een sceptische persoon zegt…
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Overeenkomsten tussen Tweelingen en Schorpioen"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 10-08-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Tweelingen
Schrijf mee!