InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Twee Schorpioenen in een relatie

Twee Schorpioenen in een relatie

Twee Schorpioenen in een relatie Als twee mensen van hetzelfde sterrenbeeld met elkaar optrekken heeft dat grote voordelen maar evengoed zijn er aan zon combinatie nadelen verbonden. Ze delen vast en zeker een aantal karakteristieken, die tot een prima verstandhouding leiden. Toch zijn conflicten niet uitgesloten.

Vier handen op één buik

Voor een sterrenteken als de bezielde en passionele Schorpioen kan een relatie met een andere Schorpioen bijzonder opwindend zijn. Omdat ze elkaars persoonlijkheid delen, op dezelfde manier denken en handelen en van dezelfde dingen houden, kunnen ze heel goed met elkaar communiceren. Op het vlak van keuzes maken en een levensstijl ontwikkelen verschillen ze niet van mening. Ze passen heel goed bij elkaar en kunnen vertrokken zijn voor een langdurige relatie.

Schorpioenen zijn heel loyale mensen en daarom zal hun relatie steunen op mateloos vertrouwen. Ze geloven in elkaar, voelen zich veilig en comfortabel in elkaars gezelschap en vormen een stabiel paar. Van nature uit zijn ze bereid alles te doen voor de ander zodat ze aan elkaars verwachtingen kunnen voldoen. De zorg en de passie voor de ander weerspiegelt zich in hun relatie. Schorpioen is het meest passionele teken van de dierenriem. De intensiteit die hun relatie kenmerkt uit zich niet alleen op het mentale maar ook op het fysieke vlak. Deze eenheid spruit voort uit het feit dat ze tot hetzelfde sterrenteken behoren en dezelfde genegenheid en bezorgdheid voelen.

Prima combinatie

Schorpioenen zijn heel gul en avontuurlijk wat duidelijk naar voren komt in hun levensstijl en liefdesleven. Of ze nu vrienden of bloedverwanten zijn of een koppel vormen, ze zullen altijd goed met elkaar overweg kunnen. Schorpioenen willen niet in het centrum van de belangstelling staan. Ze verkiezen een stapje terug te zetten en daarom houden ze problemen voor zich en spreken er met niemand over. Dit kan twee gevolgen hebben: ofwel zorgt het voor een communicatiekloof ofwel brengt het de twee dichter tot elkaar omdat er geen ruzies of wrijvingen ontstaan. Een Schorpioenenpaar is dus een prima combinatie.

Tips voor een nog betere relatie

  • Tot hetzelfde sterrenteken behoren biedt heel wat voordelen. De hofmakerij verloopt vlot en de verstandhouding is vrijwel perfect. Schorpioenen zijn passionele en liefhebbende personen en als ze elkaar ontmoeten straalt de intensiteit, de passie en de bezieling van hen af. Geluk en romantiek liggen voor het grijpen. Van alle koppels is dit Schorpioenenkoppel het meest romantische.
  • Nochtans is er ook een nadeel aan deze combinatie verbonden. Schorpioenen staan bekend om hun dominerende aard. Hun manie om alles en iedereen te willen controleren kan een wig drijven tussen de twee. Beiden willen ze de overhand halen en dit kan tot verhitte discussies en bitsse ruzies leiden. Schorpioenen kunnen zich goed aanpassen. Dat is een kwaliteit. Als een van beiden dit echter niet kan in conflictsituaties stelt zich een immens probleem, want Schorpioenen houden er niet van dat hun manier van leven door onverwachte dingen onderbroken wordt. Ze willen per sé zelf orde op zaken stellen.
  • Het conflict kan opgelost worden door geduld en een eerlijke vorm van communicatie. Hun dominant kantje kan verzacht worden als ze zich voor elkaar openstellen. Ze moeten de behoeftes van hun partner proberen te begrijpen en daaraan proberen tegemoet te komen. Ze zijn een prima combinatie op voorwaarde dat ze in staat zijn hun dominante kant onder controle te houden en de hand uit te steken naar hun partner.

Bekende Schorpioenenkoppels zijn Ryan Adams en Parker Posey en Lyle Lovett en Julia Roberts.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.horoscopes-love.eu

Reageer op het artikel "Twee Schorpioenen in een relatie"

Infoteur: Vosje
Gepubliceerd: 06-09-2013
Subrubriek: Astrologie
Special: Schorpioen
Schrijf mee!