InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Astrologie > Boomhoroscoop - haagbeuk en vijgenboom

Boomhoroscoop - haagbeuk en vijgenboom

Boomhoroscoop - haagbeuk en vijgenboom Het boomtype haagbeuk is een type in de boomastrologie dat behoort bij mensen die geboren zijn tussen 4 en 13 juni of 2 en 11 december. De haagbeuk is een echte vredestichter met vele idealen. Wanneer je geboren bent tussen 14 en 23 juni of 12 en 21 december ben je een vijgenboom. De vijgenboom staat bekend om zijn sentiment.

Boomhoroscoop - de haagbeuk

De haagbeuk

De haagbeuk is een boom die in Nederland behoorlijk vaak voorkomt. De haagbeuk is niet dezelfde boom als de beuk. Beide bomen verschillen van elkaar in onder andere het blad. De haagbeuk komt met name voor in de wat koelere delen van het noorderlijk halfrond. De haagbeuk gedijt het beste op een voedselrijke en doorlatende bodem. De haagbeuk kan circa 20 meter hoog worden.

De haagbeuk in de astrologie

De haagbeuk is een echte vredestichter. Haagbeuken willen andere mensen graag helpen en voor hen zorgen. De haagbeuk bezit een sterk empathisch vermogen en kan goed luisteren en zich inleven in anderen. De haagbeuk wil graag tegenstellingen overbruggen en is zeer vergevingsgezind.

Karakter

De haagbeuk zal zijn vrienden nooit aanvallen of afvallen. De haagbeuk geeft iedereen gelijke kansen en past zich snel aan aan zijn omgeving. De haagbeuk is mede om deze reden een welkome gast. De haagbeuk besteedt over het algemeen veel aandacht aan zijn voorkomen.

De haagbeuk is constant op zoek naar erkenning en bewondering. Het boomtype haagbeuk twijfelt continu aan zijn keuzes en aan zichzelf. Dit boomtype heeft een groot plichtsbesef en is bang het verkeerde te kiezen.

De liefde

Hoewel de haagbeuk op het eerste gezicht gedisciplineerd en beheerst overkomt heeft de haagbeuk diep van binnen veel wensen en verlangens. De haagbeuk verlangt met name naar een romantische partner die hem veel warmte kan bieden. Dit boomtype is niet op zoek naar alledaagse liefde maar zoekt een diepere laag in de liefde.

Boomhoroscoop - de vijgenboom

De vijgenboom

De vijgenboom is een boom die in Nederland niet zo veel bekendheid geniet als boom of struik. De vijgenboom is niet erg winterhard en wordt daarom dikwijls in kuipen geplant. De vijgenboom komt oorspronkelijk voor in de meditterane gebieden waar hete zomers en milde winters gebruikelijk zijn. De vruchten van de vijgenboom, de vijgen, zijn zeer smakelijk.

De vijgenboom in de astrologie

De vijgenboom is een zeer sentimenteel boomtype. De vijgenboom is een onafhankelijk type dat een eigenzinnig oordeel kan hebben over zaken in het leven. De vijg is continu op zoek naar een balans tussen verstand en gevoel. In deze zoektocht kunnen zij soms de hele wereld op hun schouders nemen.

Karakter

De vijg is een geboren optimist die zich volledig in het leven stort. De vijgenboom houdtvan het leven en kan zich helemaal verliezen in nieuwe ervaringen en nieuwe ontmoetingen. De vijgenboom koestert vriendschappen, maar wanneer er onenigheid optreedt kan de vijg je helemaal laten vallen en je geen tweede kans geven. De vijgenboom heeft een goed ontwikkeld gevoel voor goed en kwaad en staat bekend om zijn humor.

De liefde

Wanneer je een vijgenboom als partner hebt kan je je borst maar beter nat maken! De vijg is geen gemakkelijke partner door zijn wispelturige karakter. De vijg wisselt kalmte en opwinding, bitterheid en zachtheid in een rap tempo met elkaar af.
Gerelateerde artikelen
De boomhoroscoopDe boomhoroscoopWanneer je meer inzicht wilt verkrijgen in diverse aspecten van je leven kan je een horoscoop raadplegen. De westerse en…
Boomhoroscoop - de populier en de cederBoomhoroscoop - de populier en de cederWanneer je geboren bent tussen 4 en 8 februari, 1 en 14 mei of 5 en 13 augustus is je boomtype de populier. Het boomtype…
Boomhoroscoop - de appelboom en de sparBoomhoroscoop - de appelboom en de sparDe appelboom is een boomtype dat gekarakteriseerd wordt door liefde. De appelboom is het boomtype dat van toepassing is…
Boomhoroscoop  de hazelaar en de lijsterbesBoomhoroscoop de hazelaar en de lijsterbesDe hazelaar is geboren tussen 22 en 31 maart of 24 en 3 oktober. De hazelaar staat bekend als een ware pionier. De lijst…
Keltische astrologie horoscoop - BoomtekentabelKeltische astrologie horoscoop - BoomtekentabelDe Keltische boomastrologie is gebaseerd op de maancyclus, een jaar met 13 maanmaanden. In de Keltische astrologie heers…

Reageer op het artikel "Boomhoroscoop - haagbeuk en vijgenboom"

Infoteur: Melod
Gepubliceerd: 02-08-2009
Subrubriek: Astrologie
Schrijf mee!