InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Herbal Essences haarproducten

Herbal Essences haarproducten

Herbal Essences is tegenwoordig een bekend merk op het gebied van shampoo's, conditioners en andere haarverzorging. Ze hebben producten voor elk soort haar en de producten ruiken stuk voor stuk heerlijk. Daarnaast zijn ze ook betaalbaar en vaak in de aanbieding bij bekende drogisterijen.

Maskers

Herbal Essences heeft een aantal haarmaskers in hun collectie. Deze haarmaskers ruiken heerlijk en de geur blijft lang in je haar hangen, waardoor je haar heerlijk ruikt. Natuurlijk verzorgen ze je haar ook tot in de puntjes en krijg je een prachtige glans.

Leave-in

Er zijn ook een aantal leave-in producten verkrijgbaar. Dit betekent dat je het product in je haar verdeelt en uitsmeert, maar dit niet uitspoelt met water. Je laat het gewoon in je haar zitten. Let er wel op dat je haar dan veel sneller vet wordt, dus gebruik niet te veel. Leave-in producten zorgen ervoor dat je haar er mooier uitziet. Glad, glanzend en gevoed.

Shampoo's en conditioners

De shampoo's en conditioners van Herbal Essences zijn prima geschikt voor elke dag. Het zijn producten die hun werk goed doen. De shampoo's maken je haar schoon, maar zeker niet droog. De conditioners verzorgen je haar goed en zorgen dat het makkelijk doorkambaar wordt en niet snel in de klit raakt. Je haar wordt ook glanzend en zacht. Hier staan deze producten bekend om, maar het beste punt is eigenlijk de geur. Elk soort bevat zijn eigen geur. Deze zijn zoet en fruitig en ze blijven lang hangen in je haar. Er zijn zo'n tien soorten verkrijgbaar. Voor ieder haartype is er wel wat te vinden. Naast dat ze zo lekker ruiken is het uiterlijk van de producten ook heel vrolijk met allerlei felle kleurtjes.

Beautiful Ends
Deze producten zijn met name geschikt voor mensen met lang haar, maar ook met kort haar kun je ze prima gebruiken. Het zorgt ervoor dat je puntjes minder snel splijten en je haar mooi glad blijft. Deze producten ruiken naar framboos en hebben een sterke geur.

Happy Ends

Heb je snel last van kapot en breekbaar haar dan moet je deze Happy Ends producten eens proberen. Deze producten zorgen ervoor dat je haar glad wordt en het minder snel breekt met bijvoorbeeld het borstelen. De geur is bovendien ook heerlijk en ruikt naar kokosnoot.

Frizz Fighter

Heb je snel last van pluizig haar dan is dit product ideaal. Frizz Fighter ruikt naar mandarijn en zorgt voor glanzend en pluisvrij haar. De producten bevatten zelfs parelmoerextract.

It's a Curl Thing

Deze producten zijn geschikt voor krullen. Je krijgt niet alleen volume in je krullen, maar je haar wordt ook glanzend en zacht en zorgt er ook voor dat je krullen niet gaan pluizen. Je haren blijven dus langer mooi en in model. Daarnaast ruikt je haar naar lavendel, heerlijk ontspannen dus.

Uplifting Volume

Uplifting Volume shampoo en conditioner ruikt naar nectarine en is dus heerlijk zoet en is vooral geschikt voor fijn haar. Met fijn haar heb je al snel weinig volume en helemaal als je haar lang is. Met deze shampoo en conditioner zorg je voor net wat extra volume in je haar.

Dazzling Shine

Het geheim van deze producten is dat er glansreflecterende deeltjes in je haar achterblijven en zo krijgt je haar meer glans. Ideaal voor als je haar dof is en je meer glans wilt. De formule is op basis van bessen, thee en oranjebloesem.

Hello Hydration

Als je haar snel droog en breekbaar is is de Hello Hydration zeker geschikt voor jou haar. Dit is misschien wel de meest voedende versie van de Herbal Essences lijn. Je zult na gebruik al snel merken dat je haar er beter verzorgt uitziet en voelt.
De geur is kokos.

Fresh Balance

Deze producten ruiken naar ananas en dat is dus lekker zoet. Ze zijn geschikt voor normaal haar, maar ook prima te gebruiken met vet haar. Gebruik dan niet teveel conditioner, want dat maakt je haar sneller vet.

Color Queen

Je haar ruikt heerlijk naar bessen met de Color Queen producten. Als je je haar hebt geverfd is het belangrijk om producten voor geverfd haar te gebruiken. Deze zijn daarvoor prima geschikt. Ze zorgen ervoor dat je kleur lang blijft behouden en dat je haar niet dof wordt.

Supermodel Straight

Als je snel last van droog en beschadigd haar hebt moet je deze producten proberen op basis van peerextract. Ze maken je haar stijl, glad en zacht. Je merkt na het eerste gebruik al dat je haar er beter uitziet. Door het peerextract ruikt de shampoo en de conditioner ook naar peer. Lekker zoet.
Gerelateerde artikelen
De werking van shampooDe werking van shampooIn de supermarkt en bij de drogist word je doodgegooid met de vele merken shampoo's. De één belooft nog meer dan de ande…
Rose de Mer Herbal Peel tegen striemen - Onze ervaringenRose de Mer Herbal Peel is een behandeling tegen striemen die je in schoonheidscentra kan laten uitvoeren. Het is een st…
Goede shampoo kiezenHet aanbod van shampoos is enorm; voor ieder soort haar is er wel een te vinden. Omdat steeds meer mensen allergische ve…
Tips voor de verzorging van uw haarBeste verzorging voor uw haar. Welke shampoo, crème of masker te gebruiken bij welk haar. Hier enkele tips voor de keuze…
Alternatieve manieren om het haar te wassenAlternatieve manieren om het haar te wassenSteeds meer mensen kiezen ervoor om hun haar op andere manieren te wassen dan met de gebruikelijke shampoos. Deze shampo…

Reageer op het artikel "Herbal Essences haarproducten"

Infoteur: Linda1986
Gepubliceerd: 29-08-2011
Subrubriek: Beauty
Schrijf mee!