InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Rose de Mer Herbal Peel tegen striemen - Onze ervaringen

Rose de Mer Herbal Peel tegen striemen - Onze ervaringen

Rose de Mer Herbal Peel is een behandeling tegen striemen die je in schoonheidscentra kan laten uitvoeren. Het is een sterke peeling waardoor de huid afschilfert, de celvernieuwing versnelt en een nieuwe huid tevoorschijn komt. Onze proefpersoon testte Rose de Mer Herbal Peel voor u uit op billen en dijen. Dit zijn onze ervaringen en resultaten.

Intakegesprek

Alvorens met de behandeling met de Rose de Mer Herbal Peel te starten, vindt er een intakegesprek plaats. “De schoonheidsspecialiste belooft me dat de bestaande striemen met maximum zes tot tien behandelingen zo goed als volledig zouden verdwijnen. Ze zouden alsmaar korter en dunner worden totdat er uiteindelijk bijna niets meer zou overblijven. Helemaal zouden ze niet weggaan, maar er zouden enkel korte stukjes overblijven in plaats van lange lijnen,” aldus onze proefpersoon Monique. “Mijn striemen zijn zeer lang en nemen mijn volledige billen en dijen in beslag. Ze zijn ook al meer dan vijftien jaar oud. Ik vroeg de schoonheidsspecialiste of ze honderd procent zeker was dat de behandeling zoveel verbetering met zich zou meebrengen, want dat ik anders niet met de behandeling zou beginnen. Ze stelde me gerust dat ze tot nu toe alleen maar positieve verbeteringen had vastgesteld.”

Eerste Rose de Mer Herbal Peel behandeling

“Tijdens de eerste Rose de Mer Herbal Peel behandeling ga ik op de behandeltafel liggen, terwijl de schoonheidsspecialiste enkele producten mengt. Deze producten zijn 100% natuurlijk en bestaan uit kruiden, oligo proteïnen (verschillende soorten koralen), zeezout en calcium.Vervolgens doet ze een paar handschoenen aan en begint ze het gemengde product in de huid met striemen te masseren. De massage is heel intensief en de schoonheidsspecialiste gaat ruw te werk. Dit is echter de bedoeling omdat er zoveel mogelijk van de opperhuid moet worden verwijderd. In het begin valt dat goed te verdragen, maar na een tiental minuten begint de behandeling toch pijn te doen en te branden. In totaal duurt de behandeling 30 tot 40 minuten. Na de behandeling wordt de huid ingesmeerd met een crème tegen striemen,” aldus onze proefpersoon Monique.

“Na de Rose de Mer Herbal Peel behandeling zien mijn billen en dijen rood tot paars. De huid is zo pijnlijk en gevoelig dat ik de wrijving met mijn kleding onmogelijk kan verdragen. Het lijkt wel alsof ik een hevige zonnebrand heb en dat mijn huid er gaat afvallen. Het terug naar huis gaan is een echte kwelling. Normaal moest ik in de namiddag nog gaan werken (de behandeling gebeurde tijdens de middagpauze), maar wegens de hevige pijn moet ik de namiddag vrijaf nemen en kruip ik meteen in mijn bed. Deze pijn blijft nog enkele dagen aanhouden. Na twee dagen begint de huid te pellen, net als bij een zonnesteek. De huid is zachter geworden, maar de striemen zijn nog niet verminderd.”

Rose de Mer Herbal Peel behandeling 2 tot 15

In totaal heeft Monique 15 Rose de Mer Herbal Peel behandelingen ondergaan, elk met een tussenpoze van ongeveer 6 weken. Tussen de behandelingen in moet ze speciale crèmes tegen striemen smeren die ze in het instituut zelf moet kopen. Was Monique uiteindelijk tevreden met de resultaten van Rose de Mer Herbal Peel? “Helemaal niet. Ik zie geen enkel verschil. Ik heb serieus geleden door deze pijnlijke behandelingen en verschillende keren dacht ik ermee te stoppen. Toch bleef de schoonheidsspecialiste me alsmaar overtuigen dat de resultaten nog gingen komen, dat het genezingsproces plots in gang zou schieten en dan niet meer te stoppen zou zijn. Bij sommige personen verliep dit trager dan bij anderen. Bij mij was er na vijftien behandelingen dus nog geen enkel verschil waar te nemen en dat terwijl de schoonheidsspecialiste oorspronkelijk had beloofd dat 6 tot 10 behandelingen een maximum zouden zijn. Een echte teleurstelling, dus.”

Lees verder

Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Rose de Mer Herbal Peel tegen striemen - Onze ervaringen"

Reacties

Ferket Karin, 15-03-2017 20:46 #2
Beste,
Welke behandeling tegen striae kun je thuis doen met een goed resultaat? Alvast dank voor je moeite!

Vriendelijke groeten,
Karin

Inge, 09-09-2012 17:56 #1
Jammer, Rose de Mer voor het gezicht is zichtbaar effectief.

Infoteur: Avalon
Gepubliceerd: 13-06-2009
Subrubriek: Beauty
Special: Striae verwijderen
Reacties: 2
Schrijf mee!