InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Beauty > Mee-eters uitdrukken bij je partner: een vreemde hobby

Mee-eters uitdrukken bij je partner: een vreemde hobby

Mee-eters uitdrukken bij je partner: een vreemde hobby Er zijn nogal wat vrouwen die het heerlijk vinden om mee-eters uit te drukken op het gezicht, maar vooral ook op de rug en borst van hun partner of een familielid. Een vreemde hobby, dat uitdrukken van die mee-eters. Bovendien moet je mee-eters wel op de juiste manier uitdrukken.

Gek op mee-eters uitdrukken

Hoe het komt weten de meeste mensen niet, maar heel veel vrouwen zijn er gek op om bij hun partner, maar soms ook bij andere familieleden mee-eters uit te drukken op gezicht, borst en rug. Een mee-eter is een zwart puntje in de huid dat als je er hard genoeg op drukt naar buiten komt. Eerst komt dan vaak een geel kopje naar buiten, gevolgd door een witte sliert soort vet. Juist die sensatie is voor de meeste vrouwen de aanleiding om helemaal lyrisch te worden van het uitdrukken van mee-eters. Sommige vrouwen hebben er zelfs hele fantasieën over; dat ze iemand kennen die een rug heeft die onder de mee-eters zit en dat zij die dan allemaal uit mogen drukken. Of dat ze een dagje zo iemand tot hun beschikking hebben en anders niet mogen doen dan mee-eters uitdrukken.

Een vieze hobby: mee-eters uitdrukken

Het rare is dat de meeste vrouwen het eigenlijk zelf ook wel een beetje vies vinden om de mee-eters bij anderen uit te drukken. Er zit namelijk een bepaalde geur aan het vet dat uit de poriën van anderen komt. Bovendien is het wel heel erg intiem contact om iets bij een ander uit de huid te drukken. Soms zijn mee-eters bovendien zo groot dat er echt een hele grote witte sliert uit de huid tevoorschijn komt en sommige vrouwen vinden dat dan eigenlijk ook wel weer vies. En wie lang aan het drukken gaat op bijvoorbeeld de huid van de rug zit op een gegeven moment echt onder de vette plaktroep die uit zo’n mee-eter gat komt.

Waar zitten de meeste mee-eters?

De meeste mee-eters bij mensen zitten:
  • Op en rond de neus
  • Op het voorhoofd
  • Op de kin
  • Op de rug (vooral het bovenste gedeelte)
  • De borst
Verder kunnen ook mee-eters voorkomen op benen (vooral als iemand zijn benen heeft geschoren of geharst), achter oren, in de schaamstreek (ook vooral na ontharing). Na ontharing zit er dan vaak ook een haar verstopt in het gat. Daarom heen heeft zich dan het witte sliertje gekruld.

Voorzichtig met het uitdrukken van mee-eters

Als een mee-eter met teveel druk wordt uitgedrukt, gaat de huid vaak scheuren. Dit levert een litteken op. Bovendien moet een mee-eter wel rijp genoeg zijn om hem uit te kunnen drukken. Wie koste wat het kost het ding eruit wil krijgen, maar na 5 keer nog geen resultaat heeft, moet het gewoon opgeven. Dan is het ding er nog niet klaar voor. Na het uitdrukken ontstaat overigens vaak een gat in de huid. Er zat daar immers een opgekrulde witte slier en die is er nu uit geslingerd. Nog veel vaker ontstaan er trouwens rode plekken die zelfs kunnen ontsteken. Door druk uit te oefenen ontstaat namelijk een soort kleine bloeduitstorting of zwelling van de huid. Als iemand flink te pakken wordt genomen door zijn partner of familielid, kan dat betekenen dat de persoon in kwestie er daarna erger uitziet dan voorheen. Overigens is het ook geen gezicht als iemand met van die grote zwarte punten in het gezicht blijft doorlopen. Zeker iemand die er gek op is om mee-eters uit te drukken, kan daar vaak haar aandacht niet meer van afhouden en denkt alleen nog maar aan het uitdrukken ervan. Zelfs als de persoon tegenover haar een volstrekt onbekende is.

Hygiëne in acht nemen bij het uitdrukken van mee-eters

Omdat de huid wordt beschadigd bij het uitdrukken van mee-eters is het belangrijk om de juiste hygiëne in acht te nemen. Het beste is om voor en na het uitdrukken de huid te desinfecteren met wat alcohol of met een lotion waar alcohol in zit. Een verzachtend masker erna is ook niet onverstandig.

Pijn door het uitknijpen van mee-eters

Vrouwen die geobsedeerd zijn door het uitknijpen van mee-eters, laten zich vaak door niets of niemand de weg versperren. Het is gewoon een feit dat zij hun partner of iemand anders die ze bewerken pijn doen met hun vreemde hobby. Het ach- en weegeklank van de ander, kan ze niet zoveel schelen als ze eenmaal bezig zijn met het uitdrukken van mee-eters. Als het uitdrukken overigens zo’n pijn doet dan wordt er of met te veel druk gedrukt of de mee-eters is eigenlijk nog niet rijp genoeg.

YouTube: de fascinatie over mee-eters en puisten uitdrukken

Op YouTube zijn heel veel filmpjes te vinden van mensen die het uitdrukken van een puist of mee-eter hebben gefilmd. Het publiek dat zij trekken is enorm. Miljoenen kijkers aanschouwen het uitdrukken van die witte sliert, het zwarte hoofd van de mee-eter of de enorme pus die soms uit zo'n puist komt. Naast de Nederlandse films zijn er ook veel uit andere landen. Zoekterm is in die gevallen blackheads, zits of pimples. Soms zijn de filmpjes echt te vies voor woorden.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Hoe voorkom en verwijder je mee-eters op je huid?Hoe voorkom en verwijder je mee-eters op je huid?Mee-eters zijn onschuldig van aard, maar kunnen je gezicht ontsieren. Bijna iedereen heeft wel eens last van mee-eters g…
Het ontstaan en voorkomen van mee-etersHet ontstaan en voorkomen van mee-etersMee-eters zijn een groot probleem voor veel jongeren. Vooral in de pubertijd hebben veel jongeren last van puistjes en m…
Acne, mee-eters en pukkelsDe verschrikking van elke puber. Puistjes, acne en mee-eters. Je kan door de grond zakken als je voor de spiegel staat e…
Emotionele eter, wat is dat?Wat is een emotionele eter? Overgewicht en gezondheidsproblemen kunnen ontstaan als iemand een emotionele eter is. Veel…
Comedonendrukker: het instrument van Dr. Pimple PopperComedonendrukker: het instrument van Dr. Pimple PopperPuisten en mee-eters uitknijpen en abcessen verwijderen: het is de dagelijkse praktijk van Sandra Lee, beter bekend onde…

Reageer op het artikel "Mee-eters uitdrukken bij je partner: een vreemde hobby"

Reacties

Bart, 09-01-2017 19:54 #3
Ik ben geen vrouw, maar voel deze drang net zo goed! Reactie infoteur, 10-02-2017
Haha dat is heel leuk om te horen. Dat ook mannen gek zijn op meeëters uitdrukken.

Ineke, 18-02-2013 15:48 #2
Heb erg moeten lachen om dit artikel… herken me er zeker in!

Annet Lemaire, 10-01-2012 11:43 #1
Het komt gewoon omdat wij eigenlijk nog apen zijn. Apen frummelen ook altijd aan elkaar. Het maakt ze rustig. Daarom roken we misschien of eten steeds. Plaatsvervangers dus. We doen te weinig aan kalmeringsoefeningen. Misschien moeten we
weer terug naar die oerhandelingen die beter bij ons passen en ook goed
voor ons zijn.

Infoteur: Singalees
Laatste update: 16-05-2016
Subrubriek: Beauty
Special: Mannen en vrouwen
Reacties: 3
Schrijf mee!