InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Bio-30 Days, afvallen in 30 dagen

Bio-30 Days, afvallen in 30 dagen

Bio-30 Days, dieetpillen van het Deense bedrijf Pharma Noord, is een van de meest verkochte producten die je kunnen helpen om af te vallen. Bio-30 Days bevordert je stofwisseling en de spijsvertering, waardoor je met dezelfde hoeveelheid eten per dag meer kunt afvallen. Bio-30 Days wordt in vrijwel alle drogisten en op verschillende webshops op het gebied van gezondheid en afvallen verkocht. In het doosje dat eind 2010 een adviesprijs van 37,90 had, zitten 120 tabletten, goed voor 30 dagen. Veel aanbieders verkopen ook dubbelpakken van twee keer 120 tabletten. Deze duopakken zijn per pak iets goedkoper. Het gebruik van Bio-30 Days is heel eenvoudig: neem vier dieetpillen per dag in met water, verdeeld over de dag.

Waarom kiezen voor Bio-30 Days

Behalve een snellere stofwisseling en spijsvertering heeft Bio-30 Days meer gunstige effecten. Dankzij het Beta-glucanen medicinale koolhydraten draagt Bio-30 Days wordt het immuunsysteem ondersteund. Extracten uit de bloemen Silybum en Taraxum reinigen het lichaam. Hoewel Bio-30 Days een goede ondersteuning kan vormen bij het afvallen, horen een gezonde(re) voeding en (meer) bewegen onlosmakelijk bij een succesvol en langdurig gewichtsverlies. Om verantwoord af te vallen op een manier die het beste bij jouw lichaam past, is een advies van een arts, voedingsdeskundige of diëtiste aan te bevelen voordat je met een product als Bio-30 Days begint.

Pharma Nord, het bedrijf achter Bio-30 Days

Pharma Nord is in 1982 in Denemarken opgericht en is uitgegroeid tot een belangrijke speler in de markt van voedingssupplementen en dieetproducten. Pharma Nord was in 1990 het eerste bedrijf dat supplementen met het enzym Q10 op de Europese markt bracht. Inmiddels worden de producten voor gezondheid en afvallen in meer dan vijftig landen verkocht. Als je voor Bio-30 Days dieetpillen kiest, weet je dus dat er in ieder geval een betrouwbaar bedrijf achter gaat.

Bio-30 Days, recensies en ervaringen

Over de dieetpillen Bio-30 Days, die zo veel verkocht worden, is al veel geschreven. Op fora en in testen van bijvoorbeeld Viva, Plus Online en drogisterij.net lees je zeer uiteenlopende meningen over Bio-30 Days. Veel gehoorde klachten zijn dat het product duur is (tussen de 30 en 40 euro per maandverpakking) en voornamelijk alleen in het begin veel effect heeft. Veel gehoorde positieve reacties van Bio-30 Days zijn meer energie tijdens het afvallen en minder hongergevoel en minder trek in zoetigheid.

Lees verder

© 2010 - 2019 Michielonline, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden. Deze informatie is van informatieve aard en geen vervanging voor professioneel medisch advies. Raadpleeg bij medische problemen en/of vragen altijd een arts.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.pharmanord.nl

Reageer op het artikel "Bio-30 Days, afvallen in 30 dagen"

Reacties

Liesbeth Zandijk, 23-01-2013 08:20 #2
Ik ben zelf diabeet en vraag me af of je dan wel "Bio-30 Days"mag gebruiken
Brengt het je suikerwaardes niet in de war.

liesbeth zandijk

Ellen, 01-12-2011 10:29 #1
Zou graag van 90 kg naar 70 kg willen. Heb gelezen over Bio-30 Days. Ben gezond maar slik alleen elke morgen 1 tablet tyrax voor mijn schildklier. Kan dat samen ivm stofwisseling? Reactie infoteur, 06-12-2011
Dit lijkt me een vraag voor een huisarts of diëtist. Veel succes met afvallen!

Infoteur: Michielonline
Laatste update: 12-10-2010
Subrubriek: Dieet
Special: Sneller afvallen
Reacties: 2
Medische informatie…
Schrijf mee!