InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Dieet > Afvallen met Green coffee 800

Afvallen met Green coffee 800

Green coffee 800 is het perfecte middel om af te vallen. Het enige wat u hoeft te doen is elke dag 1 kopje green coffee 800 te drinken. De Green coffee 800 zorgt ervoor dat uw trek op een gezonde manier wordt onderdrukt. Green Cofee 800 stimuleert tevens de verbranding van vet en calorieën. Bent u opzoek naar een snelle en gezonde manier van afvallen? Dan is Green coffee wellicht iets voor u.

Wat is Green Coffee 800?

Green Coffee 800 is een snelwerkende en vet verbrandende drank die zorgt voor gewichtverlies. Green Coffee 800 is een geneesmiddelvrij voedingssupplement Green Coffiee 800 is ontwikkeld uit een mix van verschillende kruidenextracten. Green Coffee helpt uw eetlust te verminderen en uw lichaam te stimuleren vet en calorieën te verbranden.

Ingrediënten Green Coffee 800

  • 70 mg Calcium
  • 250 mg Chroom Picolinaat
  • 700 mg Eigen Kruidenmix
  • Groene thee bladeren extract
  • 180 mg antioxidant poyphenois
  • 90 mg epigallocatechin gallate
  • 50 mg natuurlijk aanwezige cafeïne
  • Heartleaf
  • EGCG
  • Aziatische (Panax) ginseng wortel

Ginseng bevat de anti-oxidanten die nodig zijn om de vetverbranding te verhogen. Chroom en vanadium verhogen het verbranden van koolhydraten en stimuleert de stofwisseling. Panax Ginseng helpt om uw energieniveau tijdens uw dieet op peil te houden. Een ander ingrediënt, heartleaf helpt bij het bedwingen van de eetlust. Green Tea Leaf extract is een belangrijke antioxidant welke je mentale bewustzijn verrijkt, je eetlust vermindert en je cholesterol wordt verlaagd. EGCG-Epigallocatechin gallate is het meest krachtige natuurlijke antioxidant rijk aan vitamine C en vitamine E.

Gebruiksaanwijzing Green Coffee 800

Begin de ochtend met een kopje Green Coffee op een nuchtere maag. Het zakje met de Green Coffee is het beste op te lossen met 100 ml heet water. Het is toegestaan om zoetstof aan de Green Coffee 800 toe te voegen (geen suiker). Drink een glas water na inname van de Green coffee 800. Na 30 minuten kunt u beginnen met uw ontbijt. De Green Coffee 800 begint na inname te werken en u merkt direct dat uw eetlust wordt verminderd. Het is wel van groot belang dat u voldoende water drinkt minimaal 1.5 tot 2 Liter. Het is tevens van belang dat u 3 maal daags blijft eten, ook al zijn de porties kleiner.

Tips voor een dieet met Green Coffee 800

  • Sla het ontbijt niet over. Anders krijgt u rond 10 uur honger en bent u sneller geneigd om een snack te pakken.
  • Drink minstens 1.5 tot 2 liter water per dag dit om de afvalstoffen af te voeren.
  • Eet zo weinig mogelijk tussendoortjes. Indien u toch trek heeft neem dan een stuk fruit.
  • Volg geen zwaar of moeilijk dieet. Het is beter om wat meer op uw eten te letten.
  • Eet vooral niet te veel „verzadigde‟ vetten en probeer je dagelijkse dosis suiker te beperken.
  • Niet eten of maaltijden overslaan zorg voor een jojo effect waardoor u juist aankomt.
  • Probeer iets kleinere maaltijden te eten, uw maag zal hier na een paar weken aan wennen.
  • Neem in het weekend gerust eens een extra stukje kaas of worst.
  • Probeer elke dag minimaal een half uurtje te bewegen. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld wandelen of fietsen.

Belangrijk:

Let op Green Coffee 800 & Green Coffee 800 + zijn Niet geschikt voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, Mensen met hart- en vaatziekten, of Bij twijfel raadpleeg voor gebruik uw arts.
© 2011 - 2017 Alice85, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Afvallen met groene koffieAfvallen met groene koffieGroene koffie, wat is dat nou weer? Groene koffie is een heel goed middel om af te vallen. Steeds vaker zijn er berichte…
Mayo, Mayonaise dieetMayo, Mayonaise dieetDit dieet is waarschijnlijk door een specialist op gebied van diëten ontwikkeld die werkzaam is in de beroemde Mayo klin…
Recepten voor koffie met alcohol en ijsRecepten voor koffie met alcohol en ijsKoffie is een eeuwenoude drank die tevens samen met thee de meest gedronken drank van Nederland is. Gemiddeld drinkt een…
Bronnen en referenties
  • http://www.slimminggreencoffee.com.au/

Reageer op het artikel "Afvallen met Green coffee 800"

Reactie

Reena, 28-02-2013 01:31 #1
Hoi,

Ik wil graag weten wat er gebeurt als je greencoffee drinkt en borstvoeding geeft.

Mvg,
Reena

Infoteur: Alice85
Gepubliceerd: 02-10-2011
Subrubriek: Dieet
Reacties: 1
Medische informatie…
Schrijf mee!