InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Diversen > Bioresonantie en Asyra, oplossing voor al uw klachten?
mijn kijk op

Bioresonantie en Asyra, oplossing voor al uw klachten?

Bioresonantie en Asyra, oplossing voor al uw klachten? Bioresonantie meet elektrische stromen in het lichaam. Alle lichaamscellen hebben ieder een eigen frequentie. Hier is een bio-energetisch apparaat voor ontwikkeld, het Asyra PRO-systeem. Met dit apparaat worden alle aanwezige frequenties gemeten in het lichaam en worden geblokkeerde energiebanen opgespoord. Daarna wordt door het systeem bepaald welke frequenties nodig zijn om eventuele blokkades te herstellen.

Wat is bioresonantie?

Bioresonantie is een therapie die behoort tot de alternatieve geneeswijzen. Bioresonantie bestaat uit twee woorden. Bio staat voor het biologisch systeem van de mens, resonantie betekent meetrillen. Bioresonantie betekent dus meetrillen tussen biologische systemen. Al onze organen, botten, spieren, weefsel en bloed zijn opgebouwd uit cellen en water. Cellen zijn weer opgebouwd uit kleinere deeltjes, de moleculen, die op hun beurt weer zijn opgebouwd uit atomen. Atomen bestaan uit nog kleinere deeltjes enz. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de materie waaruit ons lichaam is opgebouwd voor 99,99% bestaat uit energie en maar voor 0,01% uit massa. De bioresonantie therapie maakt gebruik van de energievelden van ons lichaam.

Bioresonantie therapie is gebaseerd op ontwikkelingen uit de biofysica en kwantumfysica. De biofysica past theorieën en methoden uit de natuurkunde toe op biologische systemen. De kwantumfysica houdt zich bezig met de kleinste deeltjes van materie. Uit de kwantumfysica is naar voren gekomen dat:
  • Elke vorm van materie uit energie bestaat
  • Materie die energie uitstraalt
  • Elk lichaamsdeel, ieder orgaan en elke cel energie uitstraalt
  • Iedere stof een eigen, energetisch karakter heeft (het frequentiespectrum)
Chemische processen in ons lichaam worden aangestuurd door elektromagnetische trillingen. Energie is trilling. Cellen in ons lichaam communiceren met elkaar door middel van trillingen. Het lichaam vormt een totaaltrillingsspectrum, dat uniek is voor die persoon. Bij ziekte wordt het optimaal trillen tussen de cellen verstoord. De energie kan dan niet meer goed door de cellen stromen. De bioresonantie apparatuur spoort verstoorde trillingspatronen op en corrigeert deze trillingen.

Het Asyra PRO systeem

Het Asyra PRO systeem is een apparaat, dat in staat is blokkades in de energiestromen in het lichaam op te sporen en op te heffen. Het lichaam bestaat uit energie. Energie is niet zichtbaar. Het Asyra PRO systeem kan de energie vertalen naar zichtbare informatie. De frequenties die nodig zijn om geblokkeerde energiebanen te herstellen, kunnen worden ingeprogrammeerd in het systeem. Asy staat voor " plaats van herstel", ra staat voor resonantie analyse.

Tijdens het meten van de trillingen houdt de patiënt twee koperen staven in de handen. Deze staven zijn verbonden met het Asyra PRO apparaat. De trillingen van het apparaat resoneren met de trillingen van het lichaam. Is er een verstoring, dan wordt dit door het Asyra PRO systeem hersteld. Behandelingen zijn pijnloos en daarom prima geschikt voor kinderen. Er zijn meer dan 100.000 verschillende frequenties opgeslagen in het Asyra PRO systeem.

Mijn ervaringen met Bioresonantie

Ik heb vier jaar lang last gehad van steeds terugkerende blaasontstekingen. In het reguliere circuit was ik uitbehandeld. De uroloog wist geen oplossing meer. Via via ben ik terecht gekomen bij een bioresonantie therapeut. Met vijf behandelingen en homeopatische druppels waren mijn klachten verdwenen. Nu, ruim twee jaar later, ben ik nog steeds klachtenvrij.

Op dit moment kamp ik met een hernia. De neuroloog wil niet opereren, omdat ik al eens aan een hernia geopereerd ben. Met rust, gedoseerde beweging, morfinetabletten en heel veel geduld moeten de klachten vanzelf verdwijnen. Wederom heb ik gekozen voor een bezoek aan de bioresonantie therapeut, nadat ik al zes weken plat had gelegen. Sinds de behandeling, inclusief een stukje pijnbestrijding, ben ik nu, een week of drie later, al weer aardig op de been. Ik heb een week lang een mobiel bioresonantie apparaat thuis gehad. Dit apparaat kon ik aansluiten op een onderlaken, waar ik vier uur per dag op moest liggen. Ik heb de morfine tot de helft kunnen afbouwen en ben wederom heel tevreden over de behandeling.
© 2012 - 2019 Caressa, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Alternatieve geneeswijzenNaast de reguliere geneeswijze die wij in Nederland kennen, van de huisarts en de ziekenhuizen met hun specialisten, bes…
Zorgverzekering: vergoeding alternatieve geneeswijzenZorgverzekering: vergoeding alternatieve geneeswijzenAlternatieve geneeswijzen zijn geneeswijze waarvan het niet wetenschappelijk is vastgesteld of ze daadwerkelijk werken.…
Paranormale geneeswijzenParanormale geneeswijzen zijn geneeswijzen die gebruik maken van technieken die wetenschappelijk niet of nog niet kunnen…
Alternatieve geneeskundeWat is alternatieve geneeskunde? Werken alternatieve geneeswijzen echt? En kan het dragen van een edelsteen echt mijn ge…
IOCOB de vraagbaak over complementaire geneeswijzenIOCOB de vraagbaak over complementaire geneeswijzenDe complementaire geneeskunde biedt therapieën aan die in de zogeheten reguliere geneeskunde niet erg gangbaar zijn. Toc…
Bronnen en referenties
  • http://nl.wikipedia.org/wiki/Bioresonantie
  • http://www.praktijkananda.eu/Wat%20is%20bioresonantie.html
  • http://www.bioresonantie-amsterdam.nl/content/blogcategory/2/3/
  • http://nl.wikipedia.org/wiki/Biofysica
  • http://www.praktijkwel-zijn.nl/de-praktijk/bioresonantie

Reageer op het artikel "Bioresonantie en Asyra, oplossing voor al uw klachten?"

Reactie

Devisscher Petra, 15-12-2014 18:58 #1
Ik zou graag een arts vinden die werkt met het ASYRA systeem in België maar zie dat het overal in Nederland is, er moet toch ergens in België ook iemand zijn die dat doet?

Infoteur: Caressa
Gepubliceerd: 30-10-2012
Subrubriek: Diversen
Reacties: 1
Mijn kijk op…
Schrijf mee!