InfoNu.nl > Mens en Gezondheid > Natuurgeneeswijze > Amanprana: waar te koop?

Amanprana: waar te koop?

Amanprana: waar te koop? Amanprana produceert verschillende producten die goed zijn voor mens en milieu en vrij van chemicaliën. Het bekendst zijn de cosmetica en huidproducten, maar Amanprana heeft een zeer breed spectrum aan producten. Lees onderstaand alles over de producten van Amanprana en kom te weten wat de online verkooppunten en gewone winkels zijn.

Inhoud

Het merk Amanprana

Amanprana is opgericht door de Belg Bart Maes. De producten van Amanprana kenmerken zich doordat er geen chemicaliën in worden gebruikt, de producten bevatten alleen natuurlijke ingrediënten. De principes van het merk zijn zeer duurzaam, de ingrediënten zijn namelijk afkomstig van biologische boeren en de producten mogen geen schade aan mens of milieu toebrengen. Met deze insteek probeert Amanprana tegengas te geven aan de grote cosmeticabedrijven die vaak schadelijke chemicaliën aan de producten toevoegen. De duurzame denkwijze gecombineerd met de fraaie verpakkingen zorgen ervoor dat het merk Amanprana steeds populairder wordt.

Verkooppunten Amanprana

De producten van Amanprana worden in verschillende landen in Europa verkocht, waaronder Nederland. Maar hoe vind je de verkooppunten en waar zijn de producten het voordeligst? Onderstaand volgen tips.

Online kopen Amanprana

De producten van Amanprana zijn het eenvoudigst online te kopen. Via online zoekmachines vind je eenvoudig webwinkels. De prijzen liggen online ook een stuk lager dan in de normale winkels. Daar komt nog eens bij dat je niet eens je stoel uit hoeft te komen, de producten worden thuisbezorgd.

Winkels

De producten worden ook via gewone winkels verkocht, hoewel hier geen grote landelijke drogisterijketens tussen zitten. De meeste verkopende winkels zijn kleinschaligere natuurwinkels, waardoor het niet in elk dorp mogelijk is om aan Amanprana producten te komen. Je zult gericht één van de verkopende winkels moeten bezoeken. Via de website van Noble House (de moedermaatschappij) is een overzicht te genereren van de verkooppunten. Per verkooppunt zijn de naam van de winkel en de adresgegevens van de winkel weergegeven. Ook is per verkooppunt aangegeven welke productgroepen van Amanprana er worden verkocht.

Amanprana cosmetica en huidproducten

Het meest bekend is Amanprana vanwege de cosmetische en huidverzorgende producten. Zoals eerder aangegeven bestaan de producten louter uit natuurlijke ingrediënten en zijn ze vrij van chemicaliën. Onderstaand volgt een opsomming van de huidverzorgende producten binnen het assortiment:
  • Amanprana Gezichtsolie
  • Amanprana Lichaams- en Massageolie
  • Amanprana Scrubs
  • Amanprana Mondolie
  • Amanprana Shangri-la Oogcontour en gezichtsserum
  • Amanprana Scheerolie
  • Amanprana Huidproducten voor baby’s, peuters en kleuters
  • Amanprana Geschenkverpakkingen

De cosmetica en huidverzorgende producten zijn in verschillende uitvoeringen en geuren verkrijgbaar. Elke uitvoering is geschikt voor een ander moment. Er zijn bijvoorbeeld uitvoeringen die geschikt zijn om te ontspannen, voor een goede nachtrust of juist vanwege verkwikkende effecten, enzovoorts.

Overige Amanprana producten

Naast de huidverzorgende producten heeft Amanprana nog diverse andere producten in het assortiment. De verschillende productgroepen zijn als volgt:
  • Amanprana traditionele vetten: kokosolie, palmolie en olijfolie
  • Amanprana tarwekiemen als voedingssupplement
  • Gamma Gula Java kokosbloesem suiker
  • Amanprana walnootolie en olijfolie voor voedselbereiding
  • Gula Java prestatiedranken
  • Kotobuki thee
  • Amanprana kokosvezels voor de stoelgang

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.noble-house.tk

Reageer op het artikel "Amanprana: waar te koop?"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 20-07-2015
Subrubriek: Natuurgeneeswijze
Special: Beauty
Medische informatie…
Schrijf mee!